2010年3月9日星期二

淘點網站廣告

淘點網站廣告

自從係網頁增加了廣告查詢email: hksiusun@gmail.com 之後
"淘點" 係第一個成功係本網落廣告既網站

廣告個樣


Taodot.com - 淘寶服務 支付寶充值中心
http://www.taodot.com/

下次我會試下用淘點既service.

歡迎其他客戶查詢廣告事宜
小新: hksiusun@gmail.com

===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

6 個回應:

匿名 說...

係唔係所有有權唔需要實名認証而可以幫人充值的網 都係支付宝授權的? 同埋呢, 我明明經哩D商人入錢落支付寶, 又關淘寶咩事? WHY「支付宝及淘宝授權服務」而唔係ONLY「支付宝授權服務」?
打電話或者寫信去問返邊D網站係唔係授權的話, 電話係???

如果支付宝冇香港電話, 咁你知唔知EMAIL係咩?

BY 蝦米小妹

匿名 說...

賣家的「虛擬物品交易」即係咩?

BY 蝦米小妹

大淘客 說...

恭喜成功有廣告客戶, 可以幫補下網站...
我都未用過淘點, 可能遲 d 會試下
幾時幫我幫下廣告 XDDDDDDDDDD (不過來得呢度看的人都唔會係我 D 客)

小新 說...

To: 大淘客

多謝支持
你想交流連結, 我都ok 嫁...

小新 說...

To: 蝦米小妹

一連串問題...

係唔係所有有權唔需要實名認証而可以幫人充值的網 都係支付宝授權的?
我都唔知

同埋呢, 我明明經哩D商人入錢落支付寶, 又關淘寶咩事?
入唔到錢個時, 你都可能會投訴淘寶

WHY「支付宝及淘宝授權服務」而唔係ONLY「支付宝授權服務」?
我都唔知

打電話或者寫信去問返邊D網站係唔係授權的話, 電話係???
我都唔知

如果支付宝冇香港電話, 咁你知唔知EMAIL係咩?
大陸電話
淘宝消费者服务热线(买家)
0571-88158198

賣家的「虛擬物品交易」即係咩?
電話充值卡係其中一頂

小新 說...

From Iris

你好! 我是香港來的。
我想在淘寶購物 ,但是註冊時出現了問題!
註冊時要用大陸手提號碼.. 我想問一下如果沒有是不是不可以註冊呢 ?

如果要註冊 應該怎樣做呢 ? 還有不想用VISA CARD付帳 因為要另收3% Change
用支付寶付款,有什麼程序 ? 要不不註冊呢 ? 在香港哪裡可以沖值 ?

To: Iris
淘寶, 支付寶 有香港註冊版面
充值公司 可以試下 淘點

香港人淘寶網討論區