2009年2月22日星期日

投票: 你點樣充值支付寶?

投票: 你點樣充值支付寶?

支付寶充值

投票時間: 1個月...

投票: 你點樣充值支付寶?
投票: 你要用支付寶充值服務嗎?
投票: 你要用支付宝充值服务吗?


===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

15 個回應:

匿名 說...

用信用卡都唔可以幫支付寶充值, 在香港充值可以試下打去: 27802611

- Lewis

匿名 說...

可以試下 www_日本bid_dot_com_dot_HK

咁晚成十一點入錢, 今朝九點幾就充值好了

CARMEN 說...

我想問下, 有冇人星期五充值支付寶?
我搵左個 yahoo 充值的服務, 星期五下午我地 msn contact, 我即時俾錢, 佢幫我即時充, 佢話支付寶果邊可能有延誤, 話如冇意外, 星期五當晚應該會充到, 點知我到宜家都未充到!!! 而我見到支付寶的確有講話充值有延誤, 話今晚 22:00 後便會恢復, 但宜家過左十點喇.....我都仲係見唔到有充到錢.......我係咪俾人呃呀>< 成 $440, 我可以點做呀, 支付寶有冇得追蹤有否充值過我戶口?? 我見到有支付寶電話, 但只有內地的>< 點算好呀, 我好驚呀><

匿名 說...

呢個講法好熟口熟面...

我想問下,yahoo代充o個個人有無潛到水?佢好肯定自己無充錯支付寶戶口?

不過即使搵到客服,佢頂多答到你系統延遲問題,如果你俾人呃左,支付寶幫你唔到。仲有,電話打唔到可以用電郵,再唔係去淘點用電郵試下。

事實上我見過唔少故事既開頭同你個CASE好似,而後面就唔知喇...

CARMEN 說...

有人覆我, 我好開心呀>< 因為我唔敢同屋企人講住, 得自己一個人驚....
佢都有覆下我0既, 但佢好似好忙咁, 每日只覆到一次email (唔計六日啦, 假設佢冇睇我 email) , msn 基本上冇再 on 過, 對上覆我 email 就係話 : "HELLO 星期五的時候已經顯示充值成功的 我們用的是支付寶後臺直接充值的 直接從我們內地銀行戶口過數的 當時已經顯示充值成功的" 。 唉, 到宜家都未有, 我睇左我支付寶帳戶 record, 見到若代充的話, 係會有佢0既代充支付寶帳號及 ref. no., 但到目前為止, 都冇 show 出佢資料.....睇黎凶多吉少了。我好在有 bid 到佢 yahoo auction.......我諗住打去睇下香港淘寶 check record, 支付寶有冇香港熱線嫁 (不是香港淘寶)??
我唔想用 email 問, 因為見到大家好似要好耐先覆到咁。 唉.....

匿名 說...

充值成功應該有記錄,叫佢printscreen俾你睇。雖然要偽造呢種版面,我都識... 但如果佢唔肯俾一定係無過。

支付寶唔覺佢有香港客服,內地電話俾你打到都極有可能係普通話對話。先打去淘點問下,或者用email,兩天內有回覆,我上次問佢第二日即覆。

事實上呢兩個禮拜我係咁寄電郵去淘寶、淘點、ebay同paypal問野,全部都係兩日內覆!

小新 說...

To: Carmen

你唔係第一個中招

所以我唔提代充
(我連淘點都唔係好鍾意)

如果真中招, post 個 yahoo seller 出來
警告下其他人

匿名 說...

我想問係淘寶網買野,在香港掂比錢,我冇信用卡,可以掂做?

匿名 說...

本人是用大陸銀行網銀, 在支付寶直接充值, 在20分鐘內, 先存了一筆3百多元人民幣, 然後十分鐘左右再充3元多人民幣. 好好笑3元多就5分鐘內顯示在支付寶的帳內,而3百多元就2天都未見到帳. 打電話到大陸客服就只說系統可能延誤, 本人堅持要她們查, 客服就轉到一位所謂的專家.結果專家都是以機械式的口吻, 要我提出銀行交易帳戶她們才能處理.本人感到她們是在轉移問題都銀行處,原因是我在她們網上的發問區看到好多延誤的情況.

小新 說...

To: 回應 # 9
邊間銀行
最後點?

匿名 說...

To: 小新

多謝回應.
到今天12月22日早上330元仍未到帳.大陸支付寶到底發生甚麼事,我不知. 我打電話及發電郵去投訴,她們就是說 請等待吧.

工商銀行深圳

小新 說...

To: 回應 # 11
成 2個星期都未得?
好黑仔wow..

你係銀行網頁充值支付寶?
我次次都係比錢個時轉去銀行網頁先比

匿名 說...

淘點匯率又升到1.23, 我用開profitnethk.com, 仲係1.218, 每1000人仔慳返$12大洋!

小新 說...

To: 回應 # 13
個價幾好wow...

購物淘 說...

支付寶充值服務 - 購物淘
網址: www.facebook.com/shoptao


最低支付寶充值額為 100 RMB =125 HKD
中銀 : 012 591 1 032263 0
HSBC : 804 5 009654
帳戶名稱 : Wong Ka Yan

實名認證 充值沒有上限非實名認證 每天限充 1500 RMB


轉帳後, 請將 "入款紀錄,網上銀行轉帳提供截圖" 及填寫以下資料後傳電郵給我們

支付寶帳號: (不清楚支付寶帳號的客人請往下看)
實名認證 : 已實名認證 / 沒有實名認證
姓名:
聯絡電話:
入數銀行 :
入數金額:
日期時間:

Email 到 shop_tao@yahoo.com.hk

支付寶充值時間 : 星期一至五 10:00AM - 8:30PM

香港人淘寶網討論區