2012年11月14日星期三

[淘寶百問] 7-11 支付寶卡 問題專區

[淘寶百問] 7-11 支付寶卡 問題專區
支付寶卡 係用 預付咭 付款, 唔係充支付寶餘額


呢張新野搞到有好多問題, 希望大家睇晒先問

2013-01-17 updated:
Q: 我使用支付寶卡付款需要校驗碼,可香港電話收不到怎麼辦?
A: 
未有 answer
有冇人試過同樣情況?

7仔支付寶卡用法, 睇左先問

7-11 買支付寶卡 充值記
http://blog.hktaobao.net/2012/11/taobao-prepaid-card-at-7-11.html

基本篇:
Q: 支付寶卡有 2% 手續費
A:  2% 手續費 係 for 大陸人既
大陸就賣 102 人仔
香港就賣 127 HKD 包左匯率, 手續費
你可以用到 100 人仔

Q: 支付寶卡要求實名認証
A: 香港地區暫時還沒有實施"實名認證"的要求.
唔洗實名 都用得

Q: 支付寶卡 點解無充入去支付寶餘額?
A: 支付寶卡 同 支付寶餘額 係2個 system, 支付寶卡 得淘寶同天貓用得

Q: 支付寶卡得淘寶同天貓用得? 其他support  支付寶既網站得唔得?
A: 除左淘寶同天貓, 其他都唔得
Q: 支付寶卡 付款比其他支付寶戶口, 得唔得?
A: 唔得

Q: 我用支付寶卡 轉錢比人, 得唔得?
A: 唔得

Q: 而家7-11賣ge支付寶卡係米當錢甘用,可以係淘寶買野?
A: 係

購買篇:
Q: 7仔張支付寶卡可以用八達通PAY嗎?
A: 只可以用現金比

Q: OK 有冇得賣?
A: 無

Q: 我未成年,無信用卡T.T 但係咪可以係7-11買支付寶卡跟着充值俾錢???
A: 係

Q: 澳門7-11幾時有!?
A: 無

入密碼篇:
Q: 係7仔買左兩張支付寶CARD
而家兩張都話密碼錯, 要聽日再試
唔得真係唔知可以點追:(
A: 聽日再試, 唔得就打上客服

Q: 最尾一頁,卡號,密碼寫什麼??
A: 7仔張飛既數字

Q: 剛買了7﹣11預付卡 上面寫了 「此日期前使用」
A: 要係個日之前入
Q: 我剛買左支付寶付卡,點解在手機app淘寶付款時候找不到支付寶卡付款?
A: 得電腦入得
手機, ipad 唔得

使用篇:
Q:  支付寶卡 如果用剩既錢唔夠比晒.
甘可唔可以用原本戶口有既錢一齊比?A: 可以

Q: 請問,第一張用剩10元,咁可唔可以「夾埋」第二張新的一齊俾,唔怕浪費?
A: 可以

Q: 虛擬貨物 用唔用得支付寶卡比
A: 唔知

Q: 在ipad內是否做不到預付卡增值及交易?
A: iphone/ipad apps 用唔到住

Q: 佢預付咭每張銀碼100,咁付款時係咪可以選用幾多張預付咭,會唔會好煩?
Q: 用哂點入錢落去?
Q: 好似得24個位for預付卡入 咁用完有無得刪左張卡 騰反個位?
A:
用完應該會 cancel la...
24張 standby

2012-12-29 update:

回應 # 29:
好似得24個位for預付卡入 ,咁用完無得張卡 騰反個位出來,(已打去問淘宝熱線,他們已向上反應了),
Q: 請問,使用支付寶卡在淘寶購物,除左可支付物品本來的價錢還可以支付物品的運費嗎?
A: 可以比運費

=====




===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

80 個回應:

匿名 說...

請教,買第一張卡,用剩5元,當使用第二張卡時,之前的 5元可否使用?

小新 說...

Q: 請問,第一張用剩10元,咁可唔可以「夾埋」第二張新的一齊俾,唔怕浪費?
A: 可以

Read more: http://blog.hktaobao.net/2012/11/7-11.html#ixzz2CGxGDamj

匿名 說...

我係7-11買左支付寶卡,並且已經充值左去我個"支付寶帳戶"度。之後,我係淘寶開左個帳戶,佢同步開埋"支付寶帳戶"比我,我係淘寶買野比錢時,佢自動log in左佢同步開比我個個"支付寶帳戶"。我想問,有冇得轉用我本身個"支付寶帳戶"度?因為我已經充值左去個個帳戶度...

小新 說...

To: 回應 # 3
淘寶可以改由綁定 (link) 支付寶 A 到 支付寶 B

匿名 說...

我已經試過了,但都係唔得。個網話我"支付宝账户未激活",於是我跟住呢個網 http://help.alipay.com/lab/help_detail.htm?help_id=211462 既"情況一"照做。當我係賬戶狀態按"立即补全"時,佢話"抱歉,您的账户信息不完整,暂时不能使用该功能。
由于业务限制,我们暂不支持海外手机账户信息补全。" ....我該怎樣做???

小新 說...

To: 回應 # 5
激活左舊個個先
唔得就聽日打上香港客服

Unknown 說...

想問問︰我增加了支付寶卡,但要付款的時候發現沒有使用支付寶卡呢個選擇!網頁又無話到點解決!

小新 說...

To: butter
你買乜? 有冇運費?

Unknown 說...

我係幫朋友代付,係咪代付就唔得呢?

小新 說...

To: butter
禁睇應該係 la...
又可以加多條 FAQ

Unknown 說...

咁暫時好似唔係幾方便喎....

匿名 說...

我買左支付竇CARD...完全唔識用...!

匿名 說...

我買左支付寶卡
之後係淘寶用埋
點知賣家無係於是退錢
而家啲錢係支付寶凍結左
我又未18歲做唔到實名驗證
點好?

匿名 說...

你好
我本來用開上網代充
但係我睇到話15號開始所有無實名認証ge
支付寶都唔可以代充
咁我可以點??
thz

小新 說...

To: 回應 # 13
只可以打上hotline 問

To: 回應 # 14
有冇link?

匿名 說...

成說:
開了支付實戶口,去7-11買了$100預付卡,入了no及密碼後,他是有支付寶卡資料.但於狀態是未使用.我的戶口依然0蚊.是點入錢的?

小新 說...

To: 成
預付卡 個位先有錢的

匿名 說...

小新:現在我個支付寶戶口入面,可以見到我買的預付卡$100的.但又唔可以加入到戶口的.有什麼方法.THX

Unknown 說...

第一張用剩10元,「夾埋」第二張新的一齊俾,但只扣第二張錢,變了每張用剩少少,可吾可以先用付第一張?

匿名 說...

我見到有個易淘網站,匯率係1.26,會唔會抵過用呢張卡?

Unknown 說...

支付寶卡係咪用唔到落dimbuy個合併付款?

cpy 說...

我同你有同一個問題不知如何解決?

小新 說...

To: Ronnie, cpy
支付寶卡 比唔到 dimbuy 運費

dimbuy 運費 唔係 淘寶天貓購物


匿名 說...

有冇人試過可唔可以用支付寶卡去淘寶買虛擬貨幣?

Unknown 說...

22155300

Unknown 說...

可唔可以講清楚啲,本人之質蠢頓,都係唔明!

匿名 說...

如果預付卡不夠比,可以加上支付寶餘額嗎?

小新 說...

To: 回應 # 24
虛擬貨品 應該唔得

To: 回應 # 26
Facebook page 有圖
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151085854681470.427790.84765881469&type=3

To: 回應 # 27
可以
方法:

支付宝账户( xxx@hotmail.com ) 可支付余额:100 元
支付宝卡 余额: 100.00 元 使用

支付寶卡 click 使用

Unknown 說...

好似得24個位for預付卡入 ,咁用完無得張卡 騰反個位出來,(已打去問淘宝熱線,他們已向上反應了),

匿名 說...

你好, 請問我現在支付寶有餘額50多元
我拍下了張190元的訂單
那我即是要買兩張支付寶卡嗎?

支付寶卡用淨既錢係咪可以留返下次用??
thx!

匿名 說...

您好,想問淘寶如果想用中銀信用卡俾錢,係米要有人民幣戶口?

Unknown 說...

预付卡如何购淘宝???
选择其他方式付款信用卡(快捷支付) 招行  |  建行  |  工行  |  
更多储蓄卡(快捷支付) 工行  |  农行  |  建行  |  
更多手机网银招行  |  建行  |  工行  |  
更多 储蓄卡语音支付农行  |  建行 
其他方式话费卡  
不知道怎用预付卡购物啦T^T

匿名 說...

我係新人
我申請左淘宝AC,同埋支付宝AC
我係5係係7仔買張卡就可以淘牙??
THX

小新 說...

To: 回應 # 30
用淨既錢 留返下次用

To: 回應 # 31
信用卡要用港幣計
唔洗人仔戶口 / 有都無用

To: 回應 # 32
Facebook 有圖

To: 回應 # 33



Unknown 說...

想問下 淘寶係咪可以揀順豐自取?? 咁地址寫咩?

匿名 說...

收唔到淘寶校验码信息
比唔到支付寶~
PS: apple 手機~

Unknown 說...

sara: 係阿里旺旺用5用到架???

匿名 說...

我使用支付寶卡付款需要校驗碼,可香港電話收不到怎麼辦?

小新 說...

To: fung tung
地址
http://www.sf-express.com/hk/tc/contact_us/svcloc.html

To: sara lam
未買過阿里爸爸

To: 回應 # 38
打上香港客服

匿名 說...

我剛買左支付寶付卡,點解在手機app淘寶付款時候找不到支付寶卡付款?

匿名 說...

剛買了7﹣11預付卡 上面寫了 「此日期前使用」
請問將預付卡 upload了上支付寶之後 還會過期嗎?還是長存於我的戶口~?

匿名 說...

請問,使用支付寶卡在淘寶購物,除左可支付物品本來的價錢還可以支付物品的運費嗎? THANK

小新 說...

To: 回應 # 40
得電腦入得
手機, ipad 唔得

To: 回應 # 41
要係個日之前入
好似有24個月限期

To: 回應 # 42
可以比運費

匿名 說...

你好,由於我充值左先再係淘寶付款,但按付款後只顯示可支付餘額但無使用支付寶卡之類嘅字樣,請問可以點付款,thanks!!!

小新 說...

To: 回應 # 44
睇圖
http://tbb.hk/l90ly

匿名 說...

您好,我買了711支付寳卡之後,嘗試註冊支付寳戶口,但係註冊網頁要我填寫15-20位數身份證號碼,試過填回鄉卡或者15個1都唔得,有無人知點算?Ken

小新 說...

To: Ken
跟呢個試下

正確註冊淘寶
http://blog.hktaobao.net/2012/04/taobao-alipay-registration-guide.html


匿名 說...

為甚麼找不都"支付寶卡"這種支付方式??
貓貓

賣女孩的火柴 說...

可以用來充值手機三國杀嗎?方法是怎样

小新 說...

To: 賣女孩的火柴

支付寶卡 應該唔得

匿名 說...

系咪淨系得127蚊個隻?!

小新 說...

To: 回應 # 51
100人仔 宜家好似 128
有幾隻, 問下7仔 staff

匿名 說...

我想問 點解我係预付卡話我有200元 但話我AC入面係冇錢 買唔到野既!!!!

Unknown 說...

我想問,點用預付卡比錢?

小新 說...

To 卓琳張
有圖
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151086412296470&set=a.10151085854681470.427790.84765881469&type=3&theater

匿名 說...

我唔想用支付寶咭, 我想充值支付寶,請問可以點做呢?

小新 說...

To: 回應 # 56
搵私人充值

Unknown 說...

唔好意思!我想問點解我喺7-11俾左200蚊人仔買左支付寶,同埋已經充左值,我的支付宝账户余额仲係0蚊?但係我禁入去支付寶的使用明細,佢的支付宝卡余额係200.00....點解會咁架?我係咪做漏左啲咩step呀????

匿名 說...

Zoey
請問我系7仔買左一張支付寶
但系我五小心dom左垃圾桶
我想問有冇得補番??

小新 說...

To: 回應 # 59 Zoey
你等於掉左張銀紙

匿名 說...

我想起支付寶轉帳比內地人要點轉帳?起7仔買支付寶卡?定係點?

Unknown 說...

我想問狀態不正確點解決?

Unknown 說...

我想問狀態不正確點解決?

Unknown 說...

我想問狀態不正確點解決?

Unknown 說...

我想問下充值果陣話我卡狀態不正確點搞

Unknown 說...

+1 我都係咁

Unknown 說...

+1 我都係咁

Unknown 說...

你係點樣解決?

Unknown 說...

你係點樣解決?

匿名 說...

我又係咁,去問支付寶客服答埋d廢話,而家都唔知點
想問下你地係咪都係7仔買?

Unknown 說...

大家係唔係7仔轉左匯率之後就出現問題???尋晚買左張500,而家都未用到,真XX
如果有解決辦法既話留低啊,唔該曬!

Unknown 說...
此留言已被作者移除。
Unknown 說...
此留言已被作者移除。
匿名 說...

而家重入終於得左,應該係7仔server問題

匿名 說...

我又係話卡狀態不正確
3/6號買 , 即刻拎翻去7仔
佢話幫我send上去問
到依家都未覆我
又未入到張卡
火都黎 , 買左3張1000 , 3張都用唔到

Unknown 說...

你好,想問入支付寶購物卡,入完顯示卡狀態不正確是什麼意思?

cake 說...

你好,想問入支付寶購物卡,入完顯示卡狀態不正確是什麼意思?

Unknown 說...

入支付寶購物卡,入完顯示卡狀態不正確是什麼意思?+1 有冇人解答到

Wah 說...

我也是這樣,可能沒法用,昨天找了內地淘寶客服。說過二三天有人找我

匿名 說...

我也是這樣,請問內地淘寶客服怎樣找?

香港人淘寶網討論區