2009年5月2日星期六

淘寶網信用卡付款過程

淘寶網信用卡付款過程

1. 付款 (支付寶網頁)
Click VISA

taobao payment step1

2. 去左payment gateway (農業銀行網頁)
宜家有 VISA 同 Master 揀

taobao payment step2


3. 我都係揀VISA
用keybroad 入信用卡號碼, 用mouse 入信用卡日期

taobao payment step3

4. 之後去左 (東亞銀行網頁)
入visa 驗證密碼

taobao payment step4
5. 付款完成
去番農業銀行網頁

可以pop up 去番支付寶 (不過我block 左 pop up)

taobao payment step5

6. 手動去番支付寶網頁 完成

7. 係淘寶網會見到 (買家已付款)

等賣家發貨

仲有冇問題??

===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

40 個回應:

@@ 說...

我想問佢現在對緊幾多呀~東亞=口=~~因為我都用到..但我怕佢對人仔對得好高

小新 說...

To: 回應 # 1
打左去 card centre
RMB 306 對 HKD 355.8
1.163

Co 說...

係唔係要買家自付郵費先用到visa?

小新 說...

To: Co
如果賣家免郵費, 要賣家 click左 "運費由買家承擔" 先用可以用到 VISA 比錢

匿名 說...

點解我去到網上銀行果度但係我冇VISA標誌架?
而家俾買左野但係俾唔到錢 -_-

小新 說...

To: 回應 # 5
係 "1. 付款 (支付寶網頁)" 見唔到VISA標誌?
係唔係賣家免郵費?

匿名 說...

請問3D-Secure支付验证是什麼?

小新 說...

To: 回應 # 7
張卡有 visa 驗證?
http://justify.blog.hexun.com/30293762_d.html

匿名 說...

有的,是DBS visa卡,已做驗證,用了該卡在淘寶網購物大概3個月了,一直都沒有問題的,直至昨晚開始顯示“失败!该银行卡未开通3D-Secure支付验证方式 ”

小新 說...

To: 回應 # 9
我估 payment gateway 可能有問題 (upgrade 左D野?)
http://club.alipay.com/help/show_help-154---7262898-.htm <- 有人都剛剛有問題

匿名 說...

我都唔得,打去淘寶(香港)話系統有問題 :(

匿名 說...

終於成功付款了,不過係用中銀(我都唔想用, 因為中銀係實卡, 而用開的星展是3000網上戶口), 可能只係星展問題...

匿名 說...

請問你的中銀卡是VISA嗎?
我的是master card,淘寶不接受,
原以為現在可用master付款的...因付款頁有master可選

匿名 說...

是呀, 好像只有visa才可用, 還要有visa驗證呀...

匿名 說...

如果已顯示"買家已付款"是否代表已經過數?定係要收到貨再上去click付款?thanks

小新 說...

To: 回應 # 15
過左數 比支付寶
收到貨要再上去click付款 比賣家

匿名 說...

我依家買左樣野,但係俾唔到錢(發現張咭係master card)
咁我依家唔要得唔得呀(得一張信用卡)...要去申請另一張信用卡先再買...
我可以點做呀??

小新 說...

To: 回應 # 17
唔要唔係問題
不過你最好留言比賣家

wai123 說...

我岩岩想買樣野
運費我想 "貨到付款"!
但係賣家 click左 "運費由買家承擔"之後,佢set唔到運費係0
咁我應該點算?
照俾運費賣家?(我唔知運費幾多)
定係俾完賣家, 又要俾運貨公司???


以下情況下是不能使用visa付款:

1) 如運費是由賣家負責. 選到這問題的話, 請聯絡賣家在購買前把運費更改為"買家負責".

小新 說...
此留言已被作者移除。
wai123 說...

但係佢地set唔到ar
好似係set唔到0

你地平時都係叫佢咁整?

小新 說...

To: wai123
你可能要call hotline 問下

小新 說...

To: wai123
或者叫佢 "關閉交易"先
開一件新貨
set 運費做 $1, 同係貨個面減 1蚊比你

Unknown 說...

我想問下佢地D運費點計?貨到後要唔要再比運費速遞公司?

匿名 說...

JASON:
我用東亞銀行付錢, 去到STEP4. 之後去左 (東亞銀行網頁)入visa 驗證密碼, 之後出左STEP 5, 但係唔係Success, 係failure,去返我的淘宝, 又show 買家已付款, 但又有個位show 退款, 咁即係點? 點算?我試買幾樣野都show failure

匿名 說...

我想問用VISA付錢,開支付寶時,真名是不是一定要用英文填寫?

小新 說...

To: JASON
Call Card Center 睇下有冇過錢

小新 說...

To: 回應 # 26
中國人應該用中文ar?

匿名 說...

點解我去到
payment gateway (農業銀行網頁)
既頁面就停左??load唔到去下一個頁面??

匿名 說...

我去到step 3就 fail左
試左好多次都係咁

小新 說...

To: 回應 # 30

你用邊張卡?

有時用Firefox 都可能有問題

匿名 說...

其實我岩岩先用完 
東亞信用卡係淘寶買野(visa)
手續費得一個, 由支付寶收, 3%
佢個匯率用 1:1.17(1.1696)
RMB557
最後hkd671

希望幫到你LA

小新 說...

To: 回應 # 32
thx
信用卡都係大約 人民幣 乘 1.2

Catherine 說...

我用VISA俾錢, 但不知為什麼用mouse 入信用卡日期卻入不到, 它變了一張圖片, 按不到數字, 是因mac book 的關係嗎? 我可以怎樣做呢?可否幫忙解答呢? 謝謝!!

小新 說...

To Catherine
macbook 方法
http://blog.hktaobao.net/2011/01/mac-2011.html

匿名 說...

請問如果我用的是hsbc visa, 要收手續費ma?

小新 說...

To: 回應 # 36
要收手續費, 3%
不過香港 credit card statement 唔會另外收

匿名 說...

我想問,其實係用信用卡(計埋3%服務費)付款抵d,定係用買陶點抵d(我發覺陶點的'充值'與'提現'都相差5%)?

小新 說...

To: 回應 # 38
宜家都仲係淘點(應該)

匿名 說...

買咗嘢, set up咗個支付寶, 但係at step 1 above 冇得揀VISA!!! 直頭係冇VISA個LOGO 俾我click! d嘢唔係賣家俾郵費, 係以經set咗我俾同話咗我要俾幾多...so confused, can't even get past step 1, 依家俾唔到錢, please help!!

香港人淘寶網討論區