2009年5月28日星期四

淘寶大字典: 包郵 (賣家承擔運費)

淘寶大字典: 包郵 (賣家承擔運費)



包郵 = 賣家包運費

不過送香港可能賣家包唔晒運費 (要加錢) (同賣家問下先比錢)

同用唔到 VISA比錢 (要用d 方法)

"包郵", "賣家承擔運費" 例:
[上海商盟]粉紅大布娃娃品牌服飾 精緻女人 品味人生!

===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

15 個回應:

匿名 說...

很久沒來
因為之前留不到言
想問一下你有無試過響tb買cd個類野??

匿名 說...

很久沒來
因為之前留不到言
想問一下你有無試過響tb買cd個類野??

小新 說...

To: 回應 # 1
買過 CD, 不過比完錢, 賣家先話, 唔送香港, 要送大陸...

CD 係麻煩野

匿名 說...

唉, 我依家都卡住響度, 可能要退款
買唔到d好cd
咁你最終都無買?

小新 說...

To: 回應 # 1
送大陸朋友家, 賣家都有減番運費比我

灰色 說...

我想問由北京送番香港係唔係要成百幾蚊?
真係超貴-口-
網主知唔知有冇d其他平既快遞公司?
我問個賣家佢話要用EMS 150蚊1公斤..
我想要既野都要成600克..

小新 說...

To:灰色
EMS 真係貴, 找順豐速運 law..
正常 $30 人仔 1 kg...

匿名 說...

我無得買喇
無朋友響大陸
唉, 依家又要等24小時先退得錢
激死
係呢,上次講到既充值問題
仲需唔需要寫d充值既野?

匿名 說...

你呢個文章"支付寶網點支付過程紀錄 (1)"
正好係我用黎充支付寶既方法,不過只係你個角色係透過第三者做,據我所知增$100,乘番1.16再要加$10手續費,增$100以下就唔使手續費

小新 說...

To: 回應 # 9
$100 以下反而唔洗手續費?
我分幾次玩咪好著數
結論係你有信用卡, 就用信用卡la...

匿名 說...

所以我好少入$100,
學生哥無信用卡呀

匿名 說...

我想上淘寶網買野, 但係睇完你地網站. 想知道用visa 俾錢, 會唔會收任何services charges 或者銀行會唔會收架?(我係用hsbc既) .
咁關於用支附寶同visa 比, 係唔係visa 一定方便好多呀?
謝謝!

moon

小新 說...

To: Moon
銀行唔會另外收手續費 (唔會另外一條數)
不過手續費其實係會係匯率加左

Karmen 說...

什麼叫截圖?karmen

小新 說...

To Karmen
截圖 - screen capture 是也
旺旺有個icon 可以比你 capture 一部份畫面

香港人淘寶網討論區