2009年5月23日星期六

淘寶網網友經驗分享

淘寶網網友經驗分享


以後會在這版增加 網友經驗 link



===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

15 個回應:

joanna 說...

唔該我想問有冇人知可唔可以買淘寶電子產品e.g電子錶架
會唔會過唔到關
算唔算犯法

小新 說...

To: joanna
買電子產品梗係唔犯法la...
不過中國海關有時會嚴謹 d
有d 速遞公司怕麻煩唔送姐

joanna 說...

咁都好d
我驚會拉我-__-
因為我同d fd夾埋都買左6隻呀
不過加埋都係o個百幾蚊

小新 說...

To: joanna
6隻電子錶? 冒牌貨?
有冇link?

joanna 說...

http://shop36343706.taobao.com/?search=y&price1=null&price2=null&pageNum=3&scid=56647904&keyword=null&orderType=_time&viewType=null&isNew=null&ends=

小新 說...

To: joanna
點會有事
係驚速遞公司怕麻煩唔送姐

joanna 說...

thanks so much!!!!!!

Co 說...

請問點先知幾時完成左visa驗證?
要成日係東亞網睇幾時得?

另外我想問下係淘寶買大量化妝品,護膚品,香皂果d快遞黎香港?
會唔會俾海關沒收架?
thanks!

小新 說...

To: Co
佢話2,3 日
心急咪打上card center 問下ok未law.
大量貨...你最好打去速遞公司問下好wow

Unknown 說...

其實平郵安唔安全??
我買個樣野先$63,如果用快遞要比成$35都幾貴wor

匿名 說...

如果本人不在, 可以揾人代收嗎 ?

煩請各位師兄/姐解答

灰色 說...

死啦...
我個賣家係5月31日定唔知6月1日話寄左件比我..
用圓通既...
我用賣家比我個運單號去check快件追蹤
佢話沒有!
之後我再打電話比圓通..個人都係話冇=_=
佢仲話5月31日or6月1日寄都應該到左好耐啦!今日已經係6月3啦...
我而家問緊個賣家...
佢應該係有保證架! 信用有4鑽...
唉..估唔到第一次交易搞到咁
網主有冇咩辨法解救..?
P.S. 個貨物係由廣東揭陽寄去香港的*

小新 說...

To: 灰色
圓通運單號係圓通website check 唔到?
有古怪wow...
(不過圓通website 係 update 慢d)
(之前圓通都寄左我兩日先到)
叫賣家追番"圓通運單號" 先
証明佢有寄

匿名 說...

to:圓通運單號係圓通website check 唔到

個人經驗試過響湖南買大毛公仔。
我都係check唔到

朋友話因為申通有時會將d件發比其他公司做。所以申通會check唔到。
口供同賣家係一樣。

順豐就比較少呢個情況。

最後我都順利收到件貨。

個人意見你可以同賣家講聲。叫佢幫你check下的
如果第十日前都未收到。你同賣家講聲會stop payment先。<----但stop payment步驟,我未試過,要小新指點下了。

james 說...

您好,非常美麗的形象和不錯的文章。我已經完全看你的網絡博客和文章。有你的網絡博客許多有趣和重要的信息。

謝謝您

香港人淘寶網討論區