2008年8月22日星期五

係淘寶買野點樣收貨?

係淘寶買野點樣收貨?

大陸賣家通常用快遞送貨到香港

出名的快遞公司有:圓通, 順豐

通常快遞公司只會送寫字樓區 (辦公室區域)

所以要同賣家講清楚用邊間快遞公司, 送唔送屋企 同要送幾耐

:)

===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

140 個回應:

匿名 說...

i want to know if i pay $ to the shop, i need to arrange courier to get my products?

小新 說...

賣家會搵快遞送貨ga la
你可以叫賣家用邊間快遞tim

你留言做乜唔留名?

匿名 說...

請問用Visa卡俾$$, 係咪逐個item買嘅ne?thank you
Flora

小新 說...

To: Flora

VISA 好似未有合併付款

Pearlypigchick 說...

有好野益大家, 係d mami朋友教我既, 用dds啦, 住宅都送, 不另收費呀~偏遠地區都唔加錢~正
http://www.qc-dds.net/
(不是賣廣告, 純粹好野益大家)

匿名 說...

請問送唔送到去郵箱(即 PO BOX)呢?

小新 說...

應該唔送 PO BOX

匿名 說...

求救~~~
想寄朱古力禮盒落黎香港, 但係無快遞肯承運! 順豐同韵達都唔送! 請問有冇人知道邊間得?

中通寄唔寄香港架? 係咪無論俾咩地址, 都要收兩次服務費(賣家俾內地投寄費, 落到香港, 香港段就向買家收)?

alexis

小新 說...

To: alexis
朱古力...
我都唔知 wow

通常比一次運費, ok

大城市到香港
RMB $30/1 kg 都叫幾貴

匿名 說...

第一次用淘寶﹐有D 嘢唔明﹐所以黎討教~
請問速遞的費用可以送貨黎先俾嘛?如果選擇用順豐到香港門市自取件的話﹐送貨地址係唔係寫番門市地址?

匿名 說...

請問速遞的費用可以送貨黎先俾嘛? -->yes

如果選擇用順豐到香港門市自取件的話﹐送貨地址係唔係寫番門市地址? -->yes

匿名 說...

第一次用淘寶
睇中模型用品(個賣家有四鑽)
亦都係japanbid度入左錢過去支付寶
留左言俾賣家問用邊間速遞
但係未有回覆

我想問係咪最好等個賣家答覆左先確認購買?
同埋如果填地址填速遞公司,洗唔洗事先通知速遞公司?
thanks!

- Ngaiki

小新 說...

To: Ngaiki
我會買左, 等佢回覆, 再比錢
最好聽日打去問下

Good night

匿名 說...

咁地址填速遞公司,洗唔洗事先通知速遞公司?

-Ngaiki

小新 說...

To: Ngaiki
最好打去問下先
人地個貨倉可能無位

yui 說...

你好 ,想問下收貨問題
1)請問收貨時係咪可以檢查左先簽收?
2)會唔會D係要簽左先可以檢查 ,因為我都試過有問係要咁 ,但係我簽收左個人就即走.
3)如問件貨有問題 ,係咪可以唔簽收?
4)如果唔簽收係咪可以要求賣家退款?

Thankyou

Pokman 說...

未O係TAO BAO ORDER 過想問下你:
1. O係同一間TAO BAO鋪訂多過一件野係咪 PACK 埋一個包裹運費會平D??
同埋矩地會唔會咁做嫁??
2. 運費係咪可以收到件貨先直接比速遞公司?

匿名 說...

小心黑商!!

本人原見"豆蔻衣坊"標價便宜, 想在那購物
但跟他旺旺始知這黑商從郵費中取利, 他更直認不諱
原本順豐按重計郵費
此奸商竟收取$30 郵費/ 3件
簡直當我地港人lu lu
唔好幫襯佢!!!

小新 說...

To: 回應 # 18
第一公斤 順豐 收$30蚊人民幣wow
佢賣乜野嫁?
有冇link?

小sa 說...

我響taobao 訂左貨choose左順豐門市拎,我想問點樣可以check到佢到左未,同埋到左順豐係咪會call我去拎?謝謝~

小新 說...

To 小sa:
From Leo @ facebook

你去返淘寶主頁

>> 右上"我的淘寶"
>> "已買到的寶貝"
>> 價錢欄, 如果發咗貨會有一項"查看物流"
>> 內有幾點
物流方式:自己联系
物流公司:(速运公司名)
物流编号:LP100514058XXXXX
运单号码:1013053XXXXX <-- 就係呢個

如果到左唔call 你 (上面睇到)
你自己要打去問

lamlam 說...

我想用淘寶網買東西,剛剛看完您的文章,有很多不明白想問問。
1)我已經申請左淘寶和支付帳戶,但我太細沒有visa果d。但我有朋友係內地,請問我可唔可以請他幫我買充值碼(要電話驗証碼那種),但電話填我的(香港)。然後他給驗值碼我,我再用電話的驗証碼充值?我特別想知道驗証碼會不會寄到香港的電話裡,和會不會收我服務費。
2)淘寶網上的所有商品的價錢是否全以人民幣為幣值?
3)我看見了心愛的商品,我按"立刻購買"後,電腦要我選擇快遞或EMS,運送費亦加在總額內。但我看了你的文章後知道要跟賣家商量,可是我購買時電腦一定要我選擇快遞/EMS。我想知如果我選擇了快遞(那裡寫5蚊),是不是代表我在支付寶給5蚊賣家,並由賣家給運送費,還是商品送到我門口時,我才給5蚊的運送費呢?如果是上門先給,5蚊人民幣運送費我用香港幣應該如何給?
4)如果我沒有特別要求,快遞的公司是不是由賣家自己選擇?如果我想平+快(我希望3-5日送到),有沒有介紹呢?
5)如果我收貨後,發現商品不符,希望可以換貨但賣家不肯,我是不是都要在支付寶按付款?如果我不按會唔會犯法?因為我不懂要如何將貨退回賣家
希望您可以幫幫我,萬分感謝!

小新 說...

To: lamlam
好大篇, 不過好過d人一句
"請問成個買野過程係點"
...

1) 電話驗証碼那種 <- 唔明
內地充值可以去郵局個種
(之前有教)
2) 人民幣
3) 選擇快遞先 (平個個先)
再問賣家
可以一次過比運費賣家 or 可以送貨上門先收(比港幣)
4) 我通常問賣家佢用乜, ok 就算
5) 商品不符, 同賣家用旺旺講
講唔到, 可以上支付寶按退款
不過你要有證據(相, 旺旺對話)

唔會犯法(因為你都比左錢)
7日你唔做野就自動比錢

退貨 = 寄貨返大陸賣家地址
運費都有D 貴

lamlam 說...

首先唔該晒您上篇既回覆!關於支付寶充值我仲有d野要向你請教。我上篇說那個有關電話驗証碼的東西詳情是這樣的,希望您不嫌我每次都打太長。我說的那個方式在支付寶網頁叫"充值碼",是在網點充值那到的,我上網了解過原理大約是這樣。
1)到大陸便利店給錢和手提電話no.
2)便利店職員會給一個充值碼
3)充值碼的發行商會透過sms給1個驗證碼手機
4)最後只要在支付寶帳戶裡將充值碼和手機得到的驗証碼一併輸入就充值到
我上網看到的就是這個,如果您知道同上述既有所出入請糾正我。
我就是想知道如果我朋友在內地幫我買,但給我香港的手機號碼,我會不會收不到。
另外想問問在香港有沒有其他方法充值?我很細個沒有任何信用卡和visa那些。我想要d方便d的,同埋最好手續費唔洗或者少,萬分謝謝您!!!

小新 說...

To: lamlam
便利店個種未試過
之前找左幾間都唔得

香港的手機號碼, 一定唔得

代充公司, 有d 1.16~1.165
都唔係好貴

因為大陸郵局充都要比手續費
(便利店都應該要手續費)

匿名 說...

如果只做買家可唔可以只申請支付寶ac?內地郵證帳戶hk人可以申請嗎?

小新 說...

To: 回應 # 26
開淘寶同支付寶acc
內地郵證帳戶有乜用?

匿名 說...

hello,我明天會上內地一趟,請問香港人在內地有什麼方法可以為淘寶充值呢?服務費又如何收?另外用visa會收取服務費嗎?

小新 說...

To: 回應 # 28
遲左d
可以去郵局用"郵政網匯e"
按每筆金額的0.5%計收,最低每筆2元

VISA會收取服務費

匿名 說...

sorry, I am a newcomer here, may I ask what is EMS? Thx!

小新 說...

To: 回應 # 30

EMS 特快專遞

http://zh.wikipedia.org/zh-tw/%E7%89%B9%E5%BF%AB%E4%B8%93%E9%80%92

匿名 說...

Thx for your reply! Then, is EMS or 快遞公司 is faster? Sorry for my stupid ques.

小新 說...

To: 回應 # 32
想快用順豐la..

Unknown 說...

第一之買都有d混亂, 想問如果佢地係上面打出黎話15蚊快遞, 就係咪真係15蚊? 又話最平都要30一公斤ge, 15蚊係真的咪好抵, 同埋, 有d人打10蚊寄香港tim....我已經按左購買, 都唔知就咁比錢就算定係同佢講話黎到香港先比運費改好個價錢先比好....唔該你呀

小新 說...

To: Taobao
同賣家講送香港
問佢幾錢
先比錢
費事比2次

kk 說...

本人第一次上淘寶買野,
響一間商店買左8樣
分別係3件薄風褸,3條短褲同埋兩件背心,
佢用ems,話每3件$30,續重就$15,
佢收左我total$45運費,
請問我運費算唔算貴?
我有問賣家寄香港用咩快遞,
佢話香港只用ems
請問順豐係唔係都會送去住宅?
我屋企響黃大仙,
如果用順豐or ems,邊個平d?

太多疑問,tks~~~~~

kk 說...

不好意思,
我還有一個問題
請問
賣家話已發貨,
有運單編號(ems),
如何知道賣家真的已經發貨?
我上左ems個網頁,用賣家俾既運單編號search,
結果顯示了以下的句子
"信息提示:无查询邮件信息或邮件超过查询期限"
這句子的意思是否沒有此運單編號?

小新 說...

To: kk
$45 叫平
順豐送去住宅要加$20

小新 說...

To: kk
今晚夜d, 聽日
先去search 運單編號la

JLI666 說...

本人第一次上淘寶買野,
響一間商店買左 3對鞋,
佢用順豐,個網顯示 收total$87運費,
算唔算貴? 請問運費是否有價講?
寄香港是否只有順豐 ?
是否有些平宜些的方法 ?

謝謝 !

小新 說...

To: joanne
3對鞋, 我估2kg, 順豐大約$42

運費有價講?
<- 一齊寄平d
寄香港是否只有順豐 ?
<- 不是
是否有些平宜些的方法 ?
<- 問下賣家有冇第2家

JLI666 說...

最終都係(只可)用左順豐, 運費到付, 4 對鞋 收total$68 運費,
比佢個網顯示平左.
但有另一問題, 其中一對不太滿意, 想不要.
可以怎麼辦 ?
可否提供意見 !
thanks. ^^

小新 說...

To: joanne
$68 港幣? 收你 3kg 錢?
同賣家講退貨
如果ok, 你寄貨比賣家(去大陸), 佢收到之後退款

不過寄貨上大陸, 可能貴過對鞋

JLI666 說...

小新,
是的, 你果然是實至名歸, 香港人淘寶的好幫手.
是3.5KG 收$68 港幣.
寄貨上大陸要 HK$45. (順豐)
但對鞋只是RMB58. >_<

有無其他 快遞 / 方法提供嗎 ?

thanks!

小新 說...

To: joanne
haha, 多謝
上大陸寄會平 d
不過麻煩好多

rosymi 說...

我岩岩係淘寶訂左野, 用信用卡係支付寶度比左錢, 但係我冇同佢傾過用邊間快遞, 剩係set左$30個間.. 我係咪要同佢講用邊間快遞架??

小新 說...

To: rosymi
你都比左錢
唔得佢會用你講嫁la..

下次問左先比錢

rosymi 說...

:( 我都係比完錢先發現你呢個blog. 如果下次買個陣係點樣問佢? 落訂係留言個度問定係點樣?

小新 說...

To: rosymi
旺旺
或者
留言(慢好多)

阿盈 說...

第一次喺淘寶買野,有幾個問題想問。
1.請問如果用集運既話,係味買野果時指定快遞公司(如順豐)???
2.係味快遞公司送貨到廣東集運點,集齊同一買家買既野再由同一家快遞公司運到HK自提點???

小新 說...

To: 阿盈
可以用幾間快遞公司送貨到廣東集運點,
再用集運公司自己既快遞公司送貨到香港

匿名 說...

如果我想佢寄去屋企
咁係唔係只可以揀平郵?
仲有冇其他辨法?

小新 說...

To: 回應 # 52
最好唔好用平郵
個賣家有冇寄, 同去到邊無得check

住宅如果唔係旺區, 順豐要加"偏遠地區既附加費"

匿名 說...

我在淘寶買布總共1.7kg,問賣家運費幾多,佢答我106RMB。因為想用集運,所以同佢講話運到深圳。我係味俾人呃左????

小新 說...

To: 回應 # 54
2kg 要比 RMB $106 運落香港? (超級貴)
運到深圳幾錢先?

兆永 說...

經常見到大大說"順豐",有沒有人知道"淘點"?
佢講到好似由深圳"集運"到香港,會平好多咁,但係
1) 到底要否另外同賣家夾,比運費由賣方到深圳? 之後先比淘點錢,由淘點集運到香港, =比兩次運費?
2) 如果用信用卡比支付寶,服務費係幾多? 人民幣匯率又係點?

PS
Master Card都用得,都幾多香港銀行對應到,可看 http://www.taobao.com/go/act/sale/cardpay1004.php?TBG=15478.2028.1&=&ad_id=&am_id=&cm_id=&pm_id=

小新 說...

To: 兆永
1. 2次運費, 同運2次既時間
2. 上星期示範過用信用卡比
有最新匯率

朱仔 說...

若國內的賣家寄貨給我,我能否在香港的順豐投遞中心自取? 是否要在告訴賣家寄件時將寄送地點設為香港的投遞中心地址?(例如華耀工業中心地下8號舖) 而收件人則為本人?

小新 說...

To: 朱仔
地址寫順豐地址 加(自取件)
收件人寫朱仔
電話寫香港電話

WYW 說...

今日自己去左順豐門市取貨, 都係逼我簽收左先肯俾我check 貨, 總之唔使side 車費!

小新, 想請問有冇計check左貨先? 總覺得係順豐坤鬼我...

thx

匿名 說...

第一次買,有d唔明><
1.我想問如果想O係香港順豐門市取貨,一開始個收貨地址同郵政編碼應該填門市地址嗎? 個d地址同編碼邊度睇?

Unknown 說...

我係新手, 想問我係幾間店度分別想買一樣野, 咁運費係每間計算, 定係集中所有貨物計算?
不同賣家的貨物, 可以一齊用快遞嗎?可以一次過收到嗎?

小桐 說...

我係淘寳新手~我想問如果用淘點係咪會方便過用香港既visa架?
仲有,如果我用香港visa,可否在郵寄地址些大陸既地址? 我想han返D 運費阿...唔該!!><"

小新 說...

一次過回幾個...

To: WYW
九成九香港快遞公司都要簽收左先...
可以講,無計check貨先

To: 回應 # 61
順豐門市地址 blog 有
郵政編碼 <- 寫 00000

To: Yee
運費係每間計算
不同賣家的貨物, 可以寄去一個地方(例如深圳), 之後一齊寄香港
<- 集運

To: 小桐
淘寳新手用VISA la...
可以用大陸地址

Annice 說...

你好~我第一次用淘寶~

我想問我會用支付寶比左錢~咁佢係會收左貨至過數~

但個運費 我睇左今期新假期本書仔同埋呢度都仲有少少唔明~

我想問個賣家用圓通,申通~我睇左你個BLOG 度寫申通有派我果區~不過我果度係住宅大廈~快遞公司會唔會收多我錢?定係每一次都要打去問?

同埋TAODOT個合併快遞其實會唔會價錢都差唔多?但其實我想用順豐~我見佢網上話可以自取~佢有門市@港島區~因我驚屋企平日無人收件.....

可否提供意見~

第一次買~所以好多問題~

THANKS!!!!

小新 說...

To: koruni
你個代購細...
比順豐"蝦"
叫佢幫你再找找其他快遞公司

小新 說...

To: Annice
你其實係比左錢支付寶先
你收左貨至confirm過數比賣家

收唔收錢
係睇快遞覺得個座大廈要唔要
同一間快遞唔會次次都唔同

合併快遞會平d, 不過慢好多

第一次玩淘寶
建議使用信用卡付款, 貨運用順豐, 試下一個完全唔洗出門口既淘寶買野過程, 由付款到收貨既時間可以好快, 感覺會好d.

最好選 "珠三角" 地區賣家, 送貨退貨都平d 快d

呀情 說...

你好,我第一次玩淘寶,有好多野都唔明,,

1) 我本身無信用卡,係咪可以去OK買點數入,入完買野就可以扣錢?

2) 如果我o係同一間鋪買野,用快遞,但可唔可以寄去快遞公司門市先,我再去拎?( 因為我住得比較偏遠 )

3) 我見到淘點有個合併快遞服務,合併5件唔同鋪o既為一張單,先送去東莞,再一次過送落來,但個運費點計?多數幾耐先收到貨?

4) 係咪一定要填身分證號碼( 身份認證)、屋企地址?( 如果我次次都係快遞-->門市拎?)

小新 說...

To: 回應 # 69
1. 登記左淘寶, 支付寶先
2. 可以寄去
3. 一個星期到? 可以睇下人地運左幾耐.
http://www.facebook.com/taobaoreport
4. 可以唔填

新丁 說...

您好,我是淘寶的新手!
我想買一件約0.5-0.7KG 的毛公仔,貨品是從東莞運來香港的,用順豐快遞要$30 , 請問有冇其他快遞公司的收費是便宜一些的? (最好是不按體積收費的)

Unknown 說...

你好~我係新想問小小野
我見佢地有時有得選快遞同EMS
如果我選EMS佢地寄到黎香港係咩公司呢?
係咪會係香港郵政定係其它公司

小新 說...

To: 新丁
第一次比貴小小用下順豐la..
平既都要 $15 ~ 20

小新 說...

To: cheong
ems 應該係郵差送 (我好小用)
我覺得快遞好d

說...

小新你好~~~

我係另一淘寶新手~~

我想請問一下,我想問如果用集運,係咪貨一到集運點,就已經要用支付寶俾$賣家?定係集運(我想用彪記)到,check過d貨先用支付寶俾$架?...thanks><~

小新 說...

To: 翼
同賣家講未收到貨
申請延遲支付
收到貨先比錢

abc 說...

我係另一淘寶新手ah
我用左集運
,見到物流信息寫
2011-01-11 09:58:30 广东广州嘉和 业务员派送扫描
2011-01-11 13:02:10 广东广州嘉和 签收扫描,签收人:何
2011-01-11 13:10:43 广东广州嘉和 回单核消

即係貨物到左味?
thank u

小新 說...

To: abc
應該收左貨

kaka 說...

如果佢送貨黎個時我5係屋企會點ga?

Unknown 說...

我訂貨時已付了郵費, 但貨到香港後, 郤要我上物流公司取, 負責人還說要收HKD40才可以取貨, 之後我打電話再問, 另一位小姐又說只要收HKD30. 請問有這個規矩的嗎?
Shirley

小新 說...

To: shirley
上佢公司自取仲要比錢?
要唱衰佢

你比左幾錢郵費?
用邊間快遞? 係邊到送來? 知唔知幾重
同佢有冇講點解要比?

Unknown 說...

我的東西重20kg,由浙江運來, 賣家話運費現付就50元, 到付就70元, 所以我選了現付, 佢都無話過要再給錢.
間運輸公司叫義烏, 佢的工作人員打來叫我上去取貨, 下午二時打來, 要我即日五時前取貨, 還說要收HKD40, 我覺得唔妥, 佢就話人人都是咁比, 之後打去公司問, 一個小姐說收費是HKD30, 我說要找她上司, 她就口窒窒的說他不在, 但仍堅持我要給HKD30
我問賣家,賣家好像都不知有這個收費, 只說可能是海關費.
我還未取貨的, 但現在該如何做? 我是13/5 23:00落order 的. 係唔係今日就會過數的啦? 謝謝你!

Unknown 說...

賣家今早說那是'暫住費', 要我給錢, 有那種費用的嗎? 好奇怪呀!

小新 說...

To: Shirley
我都唔知乜 暫住費
你放左好多日無攞?

最後點?

匿名 說...

你好呀!!
我想去淘寶買嘢架...但我睇極都唔明,有幾條問題想你解答架,希望唔好嫌我煩啦=]
1)淘點網-如果我喺ok買嘢充值咗,你話登記左淘寶, 支付寶,即係要將嗰d錢過去淘寶個戶口?
2)買嘢如果喺唔同店買咗嘢,咁又冇得統一送過嚟香港住宅架?
3)買嘢要搵順豐嗰d...咁我係要自己打去搵個運輸公司定點架?
4)淘點網話可以喺OK幫我收貨,咁即係我駛唔駛搵順豐嗰d公司送過嚟架?

小新 說...

To: 回應 # 85
1. 係
2. 有公司做呢種 service, 叫集運
3. 叫賣家用順豐寄, 佢會call
4. 都要用快遞公司送去佢大陸集運個到

iyda 說...

小新您好,

看了幾版你們談到可以先買後付款,但都不太明白,想問一下:

方法(A):
在商品的網頁 (1) click "立刻購買" >
(2) 確認購買信息 >
(3) 付款到支付寶?

方法(B):
一開始先 (1) click "加入購物車" ?

方法(A)怎麼能夠click 購買後延遲付款呢?
一進入第(2)步確認購買, 第(3)步就已經要付款了嘛? 不付款就無法繼續交易吧?
方法(B)咁做未真正買,賣家不會寄貨吧?

我不太明白怎樣做到先買後付(收貨後才付款)啊,能指教一下嗎?

謝謝。

小新 說...

To: iyda
我都唔記得我有講過 "先買後付款"

我通常講既係 (2) 確認購買信息 之後
(3) 付款到支付寶 之前
同賣家用旺問清楚晒所有野先 再付款

不過我地其實係付款比 "中間人" "支付寶" 先
我地收貨後才叫 "中間人" 付款比賣家

AGNES 說...

hello~我想問下快遞貨到付款係咪會貴D架??因為我起淘寶買野,我同賣家講運費貨到付款,佢話貨到付款會貴好多...同埋我之前買左件貨5KG重,運費$45,快遞送黎話要加收我$10,我第1 次買唔識,所以俾左$10佢,我想問係咪正常架??

小新 說...

To Agnes
貨到付款應該唔會貴d (順豐來講)
5kg 收你45蚊人仔再加10蚊港紙? (其實都平)
邊間快遞? 佢有冇講點解要多10蚊先?
因為送住宅? 因為過重?

agnes 說...

係呀..個賣家同我講貨到付會貴好多,所以我就俾埋運費佢啦,我而家驚快遞黎又話要加收我錢呀!!上次果間係全日通快遞,我都無問佢點解收多我$10,我果次第一次買!!我想問下,貨到付款,到件貨到果陣,快遞要收既運費不是賣家所講既價錢,甘可以怎辦呢??

小新 說...

To Agnes
正常賣家唔知收幾錢先會叫你貨到付款

你上次比左運費, 正常應該唔洗再比
(除左住宅附加費, 順豐收 $20, 其他公司收幾多唔知)
所以你下次要問快遞做乜收同收幾多

Jeanmom 說...

你好,本人是新手,想在淘寶買bb床,請問:
1)傢俬是否可以用順豐?
2)運費要$260從青島來,貴嗎?
3)賣家說到付運費會貴30%,真的嗎

謝謝!

小新 說...

To: Jeanmom
1. 可以, 不過應該可以用貨運, 慢d平d
2. 我唔知幾重, 不過重物我prefer 由近d 香港既區域運來
(我自己唔會同青島賣家野重物)
3. 順豐到付比較公道(唔會貴禁多)

Jeanmom 說...

資料很有用,唔該哂,會keep住睇!

匿名 說...

我想問下有冇得唔簽收ga??
或者好似hk去郵局拎果d
因為成日都唔係屋企

匿名 說...

我想問下呢.淘寶D店話要運費30..甘系支付寶到扣埋嫁拉..甘送到黎我屋企既時候又要收多30蚊HKD..系咪正常GA?

匿名 說...

你好
我買衫果間佢一件衫收我30蚊運費..之後每多一件再加10蚊運費..
咁係米好貴?
同埋..
係seven買左點後登記埋..
就可以當錢比...
之後唔洗再比錢??

小新 說...

To: 回應 # 96
用 EMS 可以, 無人會叫你去郵局拎

To: 回應 # 97
你應該係用順豐送住宅
因為送住宅要收 30蚊 附加費

To: 回應 # 98
你買得多同賣家講下運費law...
7仔買完 上淘點網登記
充值你個支付寶 acc

匿名 說...

請問用圓通的話, 是否可寫7-11的地址在那裡取貨?

如是,有什麼要注意的地方?

小新 說...

To: 回應 # 100
圓通 唔可以送 7-11 wow...

kimkim 說...

你好! 我都係淘寶新手... 今日原本睇中左幾間淘寶既衫, 但問左幾間都話唔送貨去香港... 咁請問我可無可以自己提出用順豐同到付? 定係佢地唔送貨去香港我提出用邊間送貨都唔會理我? thanks!

小新 說...

To: kimkim
1. 有冇問唔送既原因?
2. 送去集運, 再一次過送香港 (第一次用可能複雜左小小)

kimkim 說...

thanks 小新既回覆~
剛剛問左唔送既原因, 一間就話係因為送香港安排退貨運費同手續問題.. 另一間就話佢地安排唔到順豐送貨, 其他快遞唔送香港... 咁係咪唯有用集運先得?
我都係聽你講尋日第一次買找左間用順豐直接送香港既, 安排左響7仔攞貨, 感受下個流程先再試吓下次用集運 ^-^

匿名 說...

你好!因為有D賣家唔會用順豐而用圓通
我自己收貨地址就寫左順豐門市地址
請問用圓通的話,地址方面應該點寫?(圓通無門市)
如果寫自己屋企地址,圓通會唔會再加運費?

說...

請問香港有冇一些便利站/超市會代收貨物?

小新 說...

To: 燮
香港 7-11 收順豐快遞
http://blog.hktaobao.net/2011/11/7-11_08.html

匿名 說...

我想問如果我用順豐集運,先將所以貨物送到順豐的廣東公司到,然後再一齊運到香港
那麼我在購買時填的收貨地址是要填順豐的廣東地址還是香港地址??

小新 說...

To: 回應 # 108
順豐無集運wow...
新服務來嫁?

匿名 說...

甘我想問下有咩公司會有集運??

小新 說...

To: 回應 # 110
香港公司就淘點, hoyoyo
大陸私人就上淘寶搵
用順豐既集運 facebook page 有 link

Unknown 說...

我填收貨地址個陣,個收貨人姓名多過15字。
我想問我注冊左淘寶,係米吾可以再改個淘寶賬戶姓名??
甘如果吾改到個淘寶賬戶姓名,甘可以點算??

小新 說...

To: 回應 # 112
用集運
寫收貨人多過15字, 打小幾隻字都ok gei

應該唔可以改名, 或者實名認証登記番真名
想改名, 不如用晒宜家acc d錢, 開個新acc la...

匿名 說...

我想問順豐係香港係可以用7-11便利店交收..咁有咩公司係用ok便利店交收的呀????????

小新 說...

To: 回應 # 114
用淘點集運 可以送去 ok便利店 (淘點宜家叫點買)

匿名 說...

淘點集運係咩黎?!

小新 說...

To: 回應 # 116
睇下片
http://blog.hktaobao.net/2011/01/ok-ok.html

匿名 說...

好意思 我是第一次用淘寶
我想問用順丰到付是用RMB 定港幣?
THX! Carmen

小新 說...

To: 回應 # 118
香港運費到付比港紙
30蚊人仔運費收 港紙$37

匿名 說...

我第一次用淘寶...
1)我想買2對鞋 用順丰系7-11拎貨 大慨系比幾錢?個賣家佢話一對鞋一個首重 甘抵吾抵?
2)我系另一間店買衫 佢話一定要ems 系米一定要系屋企收貨咖?定系可以系其他地方拎?(因為吾比屋企人知得)
3)其實ems同順丰邊一個平啲?
4)有冇方法可以系香港既郵局拎到系淘寶買既貨 好似系7-11拎貨甘?

吾該哂你呀我好多問題^^
by selina

小新 說...

To: 回應 # 120 selina
1. 我估2kg, 如果廣東寄過來
37+8+10 = 55

匿名 說...

我選擇的集運公司只用圓通快遞的, 請問如果我白天都要上班不在家, 最快也要六時才到家, 有什麼辦法可以取件? 因為預計星期二會來送貨, 一直推到周末才能收貨, 但也不知道會不會加收什麼費用, 畢竟快遞公司加了工作天...可以叫住宅管理處代簽收麼?

匿名 說...

想試下第一次淘寶呢,但總有問題不解,請賜教。
1)很多年前開了淘寶及支付寶A/C,現在可以LOGIN入去,但從未購物,是否不用再開新的?
2)看網頁介紹,現在可用任何VISA/MASTER卡付費,但當中又要填PASSWORD,是什麼來的?
3)其實用7/11支付寶卡是不是更平宜更方便,我估都係買幾百元貨每次?
4)如果希望用順豐運貨,而且門市自取,是不是要用賣家說明自取?貨到,順豐會CALL收件人?
5)咁收件人名稱又是否一定要用實名,我意思是用身份證名,在門市收貨時會用什麼確認收件人呢?
6)如果發現收貨時,件貨拆開了包裝,可否退貨?

很多問題呢,希望BLOG主不嫌其煩教教我這新手。

VIC

小新 說...

To VIC

1)可以再用
2)要係自己張卡既網上銀行登記左先
3)方便
PPS 仲平小小
4)係你地址加 (門市自取)
5)陳小姐都得, show SMS, 所以要填香港手機
6)睇情況

匿名 說...

咁我想問如果我係用順豐
我已經比左付費30
佢送我屋企 我屋企係屯門
咁洗唔洗再比錢

小新 說...

To: 回應 # 125

應該要多HKD30 附加費

匿名 說...

我是在廣東內地呢邊的,淘寶的使用都比較熟,如果有什麽疑問,都可以諮詢一下我,我識答的都會儘量答嘅。

匿名 說...

其實我有個疑問的:宜家香港是不是很多人都選擇在淘寶網購物的?

我以為一般是在ebay或者雅虎那裡網購多的。

能否介紹一下你們在香港比較常用的網購website? Tks a lottttt.....

匿名 說...

我系第一次用淘宝
要打收貨地址
打完其他都無問題
去到寫手機號碼果陣
系甘話我格式五岩
系味要加852?
定就甘xxxxxxxx?

Jill 說...

點算啊,,岩岩問過個賣家..佢話順豐果邊吾得..
甘如果我想買野..可以到先系香港收到貸?..

小新 說...

To: Jill (回應 # 130)
如果唔係禁運品
可以試國際轉運

s207152 說...

不好意思,我是第一次用淘寶買的
如果我不想填家的地址,而是到某個地點取貨,請問有沒有甚麼方法?通常的地點又會選擇哪裡?

Unknown 說...

請問係淘宝寫新增收貨地址:
街道地址:寫OK便利店地址?,定係我屋企地址?
收貨人姓名:店員代收?,定係我個名?
電話號碼:寫店員公司電話?,定係我的手機號碼?

Unknown 說...

淘宝新手:有無人幫到我!
寫新增收貨地址、收貨人姓名、電話及手機號碼!
我想用順豐快遞,OK便利店收貨,點樣寫好!
請幫忙,教我填寫!

匿名 說...

快捷速遞 香港可以邊到收貨

Unknown 說...

電話點寫嫁

Unknown 說...

個電話點寫嫁?
如果我唔起home可唔可以叫妹妹簽收(妹妹12歲)
cindy

匿名 說...

淘寶新手
第一次係淘寶買衫 但買完俾埋錢 過咗三日先同賣家講嘢 佢話唔發香港只發大陸 叫我揀返轉運
但係我已經俾咗錢 仲可以點係個網度改做轉運?我應該點做好?退錢定點?

匿名 說...

你好,我系一位淘寶新手。 我想問地址吾想填家居地址,我想填工廈請問得吾得? 我想問寄去工廈會怎樣的 會吾會有人幫我先簽收,再通知我來簽收啊?還是速遞員send信息通簽收?我想寄去觀塘工廈 請問有咩工廈系可以收貨?全部 可吾可以給個地址啊?

Unknown 說...

大家好~我是香港大學的學生,請大家幫幫忙填一下這份有關香港居民網購行為的調查問卷:http://www.sojump.com/jq/4382283.aspx 只需三分鐘即可,謝謝大家~~

Unknown 說...

睇左甘多都唔系太明qwq
即系買之前要問個賣家可以用邊間快遞公司?
甘如果我一次過系唔同間鋪買野
甘d賣家可以用嘅快遞公司唔同甘點算?
Suki

香港人淘寶網討論區