2012年11月7日星期三

7-11 買支付寶卡 充值記

7-11 買支付寶卡 充值記
簡單介紹: 同以前淘點一樣, 7-11買張飛, 匯率 1.27

不過充既方法唔同左小小, 充左既錢只可以買野轉唔走

網上傳聞個d "2% 手續費", "要求實名認証" 係 for 大陸人既,
香港就127 包左手續費

問左官方
Q: 127元 呢個價 維持幾耐?
A: 一般會維持一個月不改變,但是由於匯率波幅較大,每個月我們都會做檢討。

Q: 有d poster 有個日期 7/11-27/11 之後點?
A: 海報上應該沒有限期,這個產品暫時沒有期限。

Q: 最想知道 要唔要實名先用得
A: 香港地區暫時還沒有實施"實名認證"的要求.

照禁睇 呢張支付寶卡 會打死好多 私人代充

買得小, 用支付寶卡
買得多, 不如自己番次大陸

小小補充:
支付寶卡(預付卡) 其實唔係充錢入 支付寶餘額
不過你淘寶比錢個時可以用預付卡既值付款

之於可唔可以 付款個時 又用預付卡既值 又用支付寶餘額
我就未試

整篇 新聞稿 先



7-Eleven與淘寶網及天貓平台攜手合作 銷售全新購物支付工具
香港,2012年11月7日 - 7-Eleven與中國深受歡迎的購物網站淘寶網和天貓平台達成合作協議,即日起,香港消費者可從全港超過900家7-Eleven便利店購買全新的支付工具「支付寶卡」,於淘寶網 (http://taobao.com) 和天貓平台 (http://tmall.com) 選購心儀的商品。

消費者可以輸入所購支付寶卡上的卡號和密碼為支付寶帳號充值,在淘寶網或天貓平台購物時,僅需點擊「使用支付寶卡」鍵即可支付商品的費用。為迎合消費者的不同需要,支付寶卡將分為人民幣100、200、500及1,000元四種面值。具體充值及支付流程請瀏覽:http://card.alipay.com/help

7-Eleven採購總監許丕績表示:「7-Eleven很高興成為全港首個支付寶卡的銷售商,是次與淘寶網和天貓的合作絕對是公司服務業務的一項重要發展。乘著強大網絡及24小時營業的優勢,廣大淘寶網和天貓用戶就可隨時於7-Eleven買到既快捷又安全的支付工具─支付寶卡。而且今次支付寶卡會以電子券的形式推出,客戶只需簡單完成幾個步驟即可方便地享受網上購物的樂趣。」

淘寶網海外業務總監李芃君表示:「淘寶網和天貓平台已擁有超過100萬名香港註冊用戶,提升本地用戶的網購體驗是我們非常看重的任務。7-Eleven與淘寶網和天貓的合作將會為香港消費者多開通一個安全可靠、方便快捷的新支付方式,讓他們可隨時隨地從淘寶網和天貓平台上 8億多件產品當中選購心頭好。」
支付寶卡 真人示範
1. 7仔counter 面有張細既 支付寶卡 poster, 指比阿姐睇就得

2. 買完有張飛, 上面有序號, 密碼

3. 要加預付卡 (支付寶卡) (最難呢part)
login 支付寶
支付寶首頁 -> 其他資產 -> 預付卡


4. 加 預付卡
卡号 <- 序號
密码 <- 密碼


5. 有100餘額


Facebook Fans Page 有多d 相

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151085854681470.427790.84765881469&type=1&comment_id=23855096&notif_t=photo_album_comment

===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

71 個回應:

匿名 說...


Q: 有d poster 有個日期 7/11-27/11 之後點?
A: 海報上應該沒有限期,這個產品暫時沒有期限。


呢樣應該係Poster 的post 時間,所以無關係

匿名 說...

請問支付寶卡有冇要規定18歲或以上人士先可以用?

Kwan Tsz Ching 說...

你好,我想問支付寶卡是可以一直用到餘額沒有為止嗎?

匿名 說...

我想問,佢點知我地唔係大陸人=-=?

匿名 說...

have big problem... I can see the 预付卡 added to my account but cannot use to pay some shop.... even they are support 支付宝...

Finally I ask the admin to help and they reply that 不支援支付宝预付卡

小新 說...

一次過回應

18歲以下ok
香港7-11 賣既應該唔洗認証
大陸便利店既就要 (遲d試下)
當然可以用晒佢la, 不過我未試餘額 加 卡

小新 說...

應該得淘寶同天貓可以用

你係其他website 買野?

因為佢唔係餘額
其他可以用支付寶比錢既網係唔用得呢張卡比

Unknown 說...

點解 話我完成唔到付款 我帳號有問題?

匿名 說...

新手一問,想增值,及實名認證,但彈出以人信息, 點激活? THX


补全账户信息
您的支付宝账户补全信息失败

支付宝暂不支持海外账户激活

匿名 說...

請問,第一張用剩10元,咁可唔可以「夾埋」第二張新的一齊俾,唔怕浪費?

匿名 說...

新手,未註冊:
要用支付宝,在填身份証時,是否填真名及真回鄉咭NO。?
以上註冊後,是否可去7仔買飛仔,返來入$去支付宝?
唔用旺旺都冇大問題?
THX

By Lam

匿名 說...

如果在淘寶買東西,但要預先支付定金,賣家要求先確認收貨付款(即虛擬發貨),直至真正補尾款才會正式發貨,請問在預先支付定金的那部份可否用支付寶卡付款(因為這部份不能用信用卡付款)?

匿名 說...

支付寶卡唔可以用黎付款架, 你用阿里巴巴買嗰D就唔得架喇

Unknown 說...

i got problem too. i think 1.支付寶卡唔可以用黎付款架 2. i think it only support tmall or their specified shops. not for individual user.

anyone can clarify this. thank you.

小新 說...

To: 回應 # 9
打上香港客服
不過宜家要你有大陸戶口先得

To: 回應 # 10


To: 回應 # 11
我會填真資料
因為出左事,假資料你點証明係你?
最好用旺旺 confirm

To: 回應 # 12
虛擬發貨 支付寶卡唔知得唔得

To: 回應 # 13, solomon N
支付寶卡 得淘寶同天貓得
轉錢比人 唔得
iphone/ipad apps 用唔到






Unknown 說...

岩岩試過係可以儲值同餘額一齊用
e.g. 我想買樣$34x既野
我本身餘額有$13x
我買左300儲值(因為200又唔夠340- -"
之後係比錢個陣
我set用20x儲值
再tick用餘額比錢
佢就會自動幫我扣個13x
用淨既儲值額就會自動留係度捭你下次用~

Unknown 說...

7/11 服務是一個陷阱:
限制单笔1000元 ,日累计5000元
存的錢不能把它拿走,这个钱不支持充值,只能购物时使用的.
因此如果需要付款2200,可能需要3 天時間。

小新 說...

To: solomon N
一日都可以入 5000
已經可以比 2200 ?

當然你可以用私充, 用信月卡

匿名 說...

我入左3張支付寶卡在支付寶户口, 但在淘寶付款時無"使用"的按制, 只有支付寶卡入"序號&密碼"的按制, 但付寶卡我已預先入左在支付寶户口內, 所以不能重複再入多次, 請問有何辦法?
我問左大陸客服, 佢話我支付寶未做實名認証, 但香港買的支付寶卡不是唔需要實名認証的嗎?

匿名 說...

我入左3張支付寶卡在支付寶户口, 但在淘寶付款時無"使用"的按制, 只有支付寶卡入"序號&密碼"的按制, 但付寶卡我已預先入左在支付寶户口內, 所以不能重複再入多次, 請問有何辦法?
我問左大陸客服, 佢話我支付寶未做實名認証, 但香港買的支付寶卡不是唔需要實名認証的嗎?

匿名 說...

我入左3張支付寶卡在支付寶户口, 但在淘寶付款時無"使用"的按制, 只有支付寶卡入"序號&密碼"的按制, 但付寶卡我已預先入左在支付寶户口內, 所以不能重複再入多次, 請問有何辦法?
我問左大陸客服, 佢話我支付寶未做實名認証, 但香港買的支付寶卡不是唔需要實名認証的嗎?

小新 說...

To: 回應 # 19
你入左, 已經0係你戶口
Facebook Page 比錢過程 有圖
仲有一個可能係你比dimbuy 運費?

2d14cch 說...

個電話手机号码禁左好多次都收唔到,可以點?

匿名 說...

點樣將 支卡余额連埋支付宝余额一齊比?
Silverwolf.BLUE1977@gmail.com.hk

匿名 說...

你好, 我剛買了支付寶, 可是為什麼付款時要我輸入電話驗證?

密码控件暂不支持您当前的电脑环境。为保护账户资金安全,需要通过您绑定手机的校验。

而我已經入了200元預付卡到這個帳戶了/.\
弄了一整天, 好想哭/.\

小新 說...

To: 回應 # 21 2d14cch
幾時要手機號碼?

To: 回應 # 22 Silverwolf.BLUE
支付宝账户( xxx@hotmail.com ) 可支付余额:100 元
支付宝卡 余额: 100.00 元 使用

支付寶卡 click 使用

To: 回應 # 23
你支付寶acc名 係電郵定電話?
電話要打上hotline 搞

電郵就好d
用 IE 比錢就可以

匿名 說...

我用手機都冇顯示有支付寶咭揀,我入了一千蚊人仔㗎陰公。。。。。用唔到就血本無歸喇。。。。
返屋企用電再試試

小新 說...

To: 回應 # 25
支付寶卡一定要用電腦比
你應該都係用電腦入code?

匿名 說...

其實係唔係入完24張就無得再入??

是否可以添加多张支付宝卡?
答: 一个支付宝账户可以添加多张支付宝卡,总共可添加24张。

有冇方法可以解決?如果入完24次之後就要轉AC好麻煩

匿名 說...

小喇叭,平板用不了。

匿名 說...

是否可以添加多张支付宝卡?
答: 一个支付宝账户可以添加多张支付宝卡,总共可添加24张。

入完24張之後, 除左開新account之外, 仲可以點做?

小新 說...

To: 回應 # 27, 29
網友話打上客服可以搞, 未 confirm

小新 說...

To: 回應 # 25, 28
得電腦版可以用/見到
app 版 /手機版 都見唔到/比唔到

只可以用來淘寶購物付款
過唔到比人/其他支付寶用途

匿名 說...

如果用支付寶卡充值後
可否轉賬給其他用戶?
是否真係需要內地身份證先可轉到?

匿名 說...

收唔到淘寶校验码信息
比唔到支付寶~
PS: apple 手機~

匿名 說...

我用了預付卡入錢落支付寶,但想用來給dimbuy付運費,好像不能.帳戶餘額仍是0元.是否不能用預付卡給dimbuy付運費?

匿名 說...

喺7-11買了支付寶卡,入在錢入支付寶,有expiry date 嗎?

小新 說...
此留言已被作者移除。
小新 說...

To: 回應 # 32
轉唔到比人
幫人代付 唔知得唔得

To: 回應 # 33
打上香港客服

To: 回應 # 34
支付寶卡比唔到 dimbuy

To: 回應 # 35
唔知有冇
最好買先用

Read more: http://blog.hktaobao.net/2012/11/taobao-prepaid-card-at-7-11.html#ixzz2HJKzkN5z

Unknown 說...

扣吳扣手續費?

小新 說...

To: Wing Yee
127港元入100人仔
包左手續費

Katrina lol 說...

運費都係支付寶俾埋?

小新 說...

To: 回應 # 40
運費 可以用 支付寶 比
可以到付

匿名 說...

原本我已經將支付宝卡之金額,用電腦充值了,但在手机找尋不到已充值之金額

匿名 說...

雖然- 預付卡係方便, 不過~佢E家做緊1.28, 有入無出, 又無得轉比人, 又拿唔番出黎~用其他公司充~入幾多用幾多~佢地都係做緊1.26~


我用緊個間係ABM SHOP~佢都幾方便~我知口2電話係59118534~

小新 說...

To: 回應 # 42

手機apps /手機網 用唔到
一定係要用電腦先得

匿名 說...

買左3張rmb100,HKD128/張,

充左=100RMB/張

抵過一卡充好多,不過淨係可以係天貓/淘寶用

匿名 說...

我想問下呢 點解我買左張卡之後 去入果陣佢會話我密碼錯? 我睇住黎入 試左好多次都係咁WO

匿名 說...

我已經用支付寶卡完成淘寶交易,把貨物運到DimBuy,但卡死左俾吾到運費,會否知道有其他方式比運費$?支付寶0左好不便

匿名 說...

想買大陸遊戲點數,吾知用吾用得呢

Unknown 說...

買到用唔到,同佢客服傾咗成個禮拜都唔得,跟本就係唔想做香港生意。

匿名 說...

3/8/13入左落支付寶儲值卡有顯示餘額,現在用唔到,登記時已經入哂所有卡號同密碼,而家要用又要再入,幾個月前的野,邊到搵返密碼出黎,禁而家有咩方法用,有無人幫到我呀

L 說...

請問是不是要賣家有國際轉運先可以用到架,如果佢無的話,甘點先可以送到香港?

匿名 說...

臺灣也可以用這種方式嗎?

匿名 說...

我想知現在可以在手機或平板電腦用支付宝購物卡嗎?

匿名 說...

可以

Unknown 說...

咁其他可以用支付寶比錢既網係唔用得呢張卡比,咁要點樣比?

匿名 說...

想買一樣4000蚊的貨品 可以把4張1000面額的儲在一起用嗎?

匿名 說...

购物時所輸入之密碼是指第一張卡之密碼嗎?

匿名 說...

請問要怎樣尋回付款密碼呢?

Unknown 說...

大家好~我是香港大學的學生,請大家幫幫忙填一下這份有關香港居民網購行為的調查問卷:http://www.sojump.com/jq/4382283.aspx 只需三分鐘即可,謝謝大家~~

匿名 說...

香港支付寶可唔可以轉賬

匿名 說...

香港支付宝洗唔洗银行卡

匿名 說...

我在香港買了7-11支付寶,如何可交迅雷會員費

Unknown 說...

MacBook都用到?

Unknown 說...

運送到的貨物在那裏取

Unknown 說...

運送到的貨物在那裏取

Unknown 說...

支付寶密碼同陶寶密碼,是否不能相同

Unknown 說...

支付寶密碼同陶寶密碼,是否不能相同

Unknown 說...

支付寶密碼同陶寶密碼,是否不能相同

匿名 說...

用RMB付钱行吗?因为我想买300蚊, 可是我正巧有300RMB

香港人淘寶網討論區