2009年5月22日星期五

淘寶網教學 (淘寶三式)

淘寶網教學 (淘寶三式)

淘寶三式

第一式 買野 (睇簡體字, 同賣家聯絡)

第二式 比錢 (信用卡, 匯率)

第三式 收貨 (快遞,送香港)
2012-04-17 updated:

===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

65 個回應:

匿名 說...

你好 我是淘寶新手
用了個多小時看完你的文章
有幾個問題想問

可以在網上過數增值支淘寶嗎
咁係咪可以唔駛比3% charge

送貨方面, 點樣選運輸公司?
我見個網只有
"至香港:快遞: 30.0元 EMS: 30.0元"
應該選EMS 定 快遞, 同埋點樣揀其他公司(順豐,申通,圓通....)另外如果運費唔同, 要點改?

同埋送貨可唔可以送去香港一D地方, 然後去自取, 因為成日唔係home

唔好意思 因為第一次用淘寶, 比較多野問
謝謝大家解答
A Wong

小新 說...

To A Wong

第一次我都係叫人用VISA 嫁la..
貴小小當學費

網上過數增值
(我自己唔鐘意)
(唔好用yahoo 個d, 有網友中招)

點樣選運輸公司
<- 要同賣家傾
佢地好多時都唔會轉其他運輸公司
<- 要傾 運輸公司,運費

順豐可以送去佢公司(好似叫"運輸站")
其他公司唔知

匿名 說...

送貨係咪會送到上樓ga?
定係只會送到樓下, 自己落樓拎
咁我填地址係咪淨係填到XX building 就OK
唔駛填幾多樓幾多室

如果我返緊學, 屋企冇人(成日都係), 件貨會點?
送到黎冇人會唔會收附加費

A Wong

小新 說...

To A Wong

Office 一定會送到上樓
住宅 有 D 公司會送到上樓
有 D 公司會送到樓下 (打比你, 叫你攞)

唔填清楚地址,
1. 可能會寄失, 賣家可能唔寄
2. 寄失左, 淘寶可能會判你輸

冇人case:
Office: 留張紙, 或者打比你
住宅: 九成會打比你先

住宅已經收左附加費, 應該唔會再收

匿名 說...

您好呀, 我第一次用淘寶,
好多野都唔係好明白,
我想買幾本雜誌, 係咪可以平郵寄黎香港?
如果冇信用卡, 有冇D簡單D既比錢方法?
josie

大淘客 說...

to #5:

如果無信用卡, 你可以用充值公司代充值到淘寶

寄平郵可否要看賣家肯唔肯, 但因為平郵無 track number 是無得簽收, 你收左係無得証明的啊, 如果有問題寄失, 你要求退賣的話, 到時會是賣家損失的.

小新 說...

To: Josie
我自己未見過賣家肯寄平郵

yeungyee 說...

您好呀,請問韵达的送貨範圍有人知道嗎

匿名 說...

I want to know whether using 香港淘1站 will be cheaper???
http://www.tao1shop.com/index.php

Fung 說...

第一次淘寶買野, 乜都唔知咁用左visa比左錢....
但d運費岩岩先知係要用個賣家傾.....我仲好傻好天真咁信左佢入面講個個
請問而家下一步會點?我都過左數, 運費都係要同佢傾?
如果要, 點樣同佢傾? send email/淘寶信息比佢?
如果佢講個個最後多過我而家比左呢個, 可唔可以cancel單交易? 但我已經過左數

小新 說...

To: Fung
都比左錢, 唔洗禁驚

1. 用阿里旺旺問下賣家
2. 如要加運費, 叫佢另開一個item 只比 extra 運費
3. 如果唔寄香港/你唔想買, 叫佢關閉交易, 等退錢去番信用卡

匿名 說...

你好﹐我係淘寶新手﹐裝左阿里旺旺 6.30.21C , 但自己同對方內容都睇唔到應該點做﹖試過裝舊版都唔得。。。pls help thanks.

Kylie 說...

你好,請問香港人係咪無辨法用到支付寶境外支付?
我係某個日本網站買野,而佢亦寫明可以用支付寶比錢,不過入晒錢落支付寶,打算用支付寶過數既時候先發現問題,支付寶果邊就要求我輸入姓名同身份證號碼,但即使我輸入好晒正確既香港身份證號碼,佢都係話我身份證號碼格式不正確。其實境外支付係咪只限國內既人用?香港人有冇方法可以用到?

cc 說...

站長,我只有匯豐銀行戶口,但冇信用卡.冇支付寶.我想去淘寶買野咁點算?
佢要支付方法有:信用卡 ,支付寶卡通 ,網銀支付 ,找人代付 , 支付寶餘額

我可以點做?我可唔可以以香港人身份(用香港淘1站之類)叫seller運返大陸 ?我可以指明佢用咩運貨公司嗎?


香港淘1站流情又係點呢? 假設我想買件$75衫+$10運費,~900g,香港淘1站會點收我錢,?代購+運費?我d貨o係邊收?如果o係 1.觀塘自提.2.將軍澳.條數分別點計?最後我為呢件野總共要洗幾多錢 ?(麻煩詳細d)

我有好多野唔明,希望你可以幫幫我,唔該~><

小新 說...

To: cc
去淘點網站充值
再用"支付寶餘額"

用阿里旺旺問賣家直接送香港幾錢 (大約 $30 人民幣)

如果想用淘點集運就不如睇片

http://blog.hktaobao.net/2011/01/ok-ok.html

amii 說...

請問, 如果我想響大陸開個戶口過數去支付寶, 係咪一定要有大陸手機號碼? 因為我聽講工商銀行好似匯豐咁有部機仔收CODE, 每次網上過數都要用~ 如果有部機仔我就唔洗專登開張一卡兩號.... THANKS~

小新 說...

To: amii
我估都要大陸手機號碼

機仔我就未聽過
通常都有隻usb 手指做key

你去香港工商問下要唔要

匿名 說...

Hi,
我第一次在taobao買野,,想問幾個問題:
1] 如我在兩家店買左野,有冇得叫佢一齊寄而收一個運費? (因我兩件貨夾埋應該未到1kg)如佢分開收運費咁我咪要俾兩次$30?
2] 我有中銀visa,,咁應該係支付寶度入$?有冇一定要入幾多$ or只係入我件貨個價?
3] 如賣家說''發順豐到付,首重30''姐係我拎貨時俾$30運費順豐d人?支付寶就set過貨價俾賣家?...因為我未買,我唔知支付寶點set過幾多$俾賣家喔.))
Thank you very much ar!!
Yan.

小新 說...

To: 回應 # 18
1. 無嫁, 要比2次, 一係用集運
2. 中銀visa, 貨價幾多收幾多(收多3%), 唔會入錢入支付寶
3. 收貨比 $36, 因為$30 係人仔
但如果件貨包郵, 又用唔到VISA 比...
(係好煩嫁la...)

小新 說...

To: 回應 # 18
1. 無嫁, 要比2次, 一係用集運
2. 中銀visa, 貨價幾多收幾多(收多3%), 唔會入錢入支付寶
3. 收貨比 $36, 因為$30 係人仔
但如果件貨包郵, 又用唔到VISA 比...
(係好煩嫁la...)

匿名 說...

小新 先謝謝你=)
我睇左d post,搵下集運先!
等我再摸索下,有咩唔明再問你啦!
Yan.

匿名 說...

你好, 第一次淘宝,有很多問題想請教:
1. 何解在阿里旺旺留言給賣家,個幾星期都等不到回覆?
2. 屋企部电腦裝嘅阿里旺旺,與手機裝的版本是一样嗎?
3. 我曾用點解用电腦留言,但用电腦和手機都翻查唔到任何紀錄; 但用手機去留言,就可用手機check翻,但用电腦就一样check唔到留言紀錄, 點解?

現在應該點辦呢? 第一次淘宝就失敗,好bad!

小新 說...

To: 回應 # 22
1. 佢收唔到 / 佢無做
3. 我用電腦版有 history 嫁wow...

找過第 2 個賣家

匿名 說...

你好!
請問是否應該在提交訂單前.運費已經修改了嗎?
是否在提交訂單前跟他聯絡?

小新 說...

To: 回應 # 24
提交訂單後, 用旺旺叫賣家改運費

Unknown 說...

請問點樣可以聯絡到中問點?急!我已經怕了也已經到了貨,但係我而家搵唔到個中間叫佢寄到香港!

小新 說...

To yee shan kwok

中問點?
你送左d 貨去左乜地址?

匿名 說...

你好~我是新人,想在淘寶買野,但不知如何入手,想請教你!Thanks

1)我沒有大陸的銀行卡,應該點比錢?系咪要去7-11買張支付寶卡?我見依家pps都可以,未試過網上付款,我系咪要去ok店繳費靈終端機開立繳費靈戶口先得?

2)我住天水圍,如果寄黎香港,系咪同賣家傾定邊間速遞公司?我uen見好多人都用順豐。

3)我想自己去屯門順豐門市攞貨,收貨地址應寫自己屋企地址定系寫屯門順豐門市地址?

4)運費如何,順豐門市會否通知我去攞貨?

小新 說...

To: 回應 # 28
1. 7-11支付寶卡, PPS, 信用卡
2. 係
3. 屯門順豐門市地址 加 "(門市自取)"
4. 留你香港手機電話

匿名 說...

hi小新你好我在陶寶第一次買嘢,但今天以第7日都未到貨,打電話去申通問佢話冇哩張單.
我在陶寶留言比賣家但唔知佢有冇收到,未有回覆.支付寶重有兩日就會自動付款,咁我要點做?

小新 說...

To: 回應 # 30
click 退款
賣家會搵你

dorothy 說...



請問什麼是中轉公司?

匿名 說...

包郵既野最終洗唔洗比錢?

Unknown 說...

我想去買野但想送到上門可以點?
我住東涌,出去又煩
EMS會唔會上到屋企?

小新 說...

To: 回應 # 34 sdgundams
ems 成日變
宜家好似最多2kg

東涌可以睇下 dimbuy 7-11/ok 收件
或者 順豐 7-11 收件

匿名 說...

請問,如果我運用淘寶國際轉運,之後再合併快递,貨品就會送去住宅而不收”貨品到款費”?

Joe 說...

另外我買了7仔支付寶卡(貴到冇朋友~),請問可以用來比淘寶集運嗎?謝謝~

小新 說...

To: 回應 # 36
送住宅 9成都收附加費
係宜家一蚊試用唔收

To: 回應 # 37 Joe
支付寶卡可以比運費

匿名 說...

如個寫着免運費送來hk都要再收其它錢?

小新 說...

To: 回應 # 39
就算寫住香港包郵
都最好問一下賣家

佢有最後答案

匿名 說...

要唔要收呀

小新 說...

To: 回應 # 41
送住宅 9成都收附加費

匿名 說...

用master卡比錢1¥=幾錢港幣?

小新 說...

To: 回應 # 43
上個月用信用卡
100人仔 差唔多 13X (一百三十幾) 港紙

匿名 說...

如何與賣家聯絡?

匿名 說...

如何與賣家聯絡?

匿名 說...

小新PS回

joe 說...

感謝小新回答#36,37

匿名 說...

除了用順豐可以用其他物流運去HK7-11攞貨?

小新 說...

To: 回應 # 45, 46, 47
用旺旺問賣家野
http://blog.hktaobao.net/2011/02/update-2010.html

To: 回應 # 49
dimbuy 都有

匿名 說...

dimbuy ???

匿名 說...

用酷悠悠可以運去HK7-11攞貨?

匿名 說...

旺旺問賣家,賣家不回

JOE 說...

請問,用集運要和賣家説"到付"嗎??

JOE 說...

另外,請問如用淘寶集運,要和賣家說什麼?謝謝

小新 說...

To: Joe
用集運要和賣家説"到付"嗎?
<- 相反, 集運唔會幫你比錢, 你要比左運費先

請問如用淘寶集運,要和賣家說什麼?
<- 只係問佢送集運倉地址幾錢, 賣家9成都唔知咩係集運

小新 說...

To: 回應 # 51, # 52, # 53
dimbuy 係間公司
酷悠悠 無寫可以送7仔
旺旺唔復, 同第2間買

Unknown 說...

請問,我用7仔購物卡果陣,佢話卡狀態不正確,呢個係咩問題?

匿名 說...

我想問個手機既格式應該點寫?我寫極都話我唔岩

廉政行動特別小組 說...

賣家在產品描述時寫明「賣家包郵」,但後來到順豐取貨時,順豐說「到付」,這是正常的嗎?

匿名 說...

你好我有一票貨送信工業城一樓(天貓集運香港倉)的想找順豐記去香港要點做呢?有冇圖教

匿名 說...

本身寫左屋企地址收貨,想改去順豐門市拎,可以不?謝!

匿名 說...

運費點比?

匿名 說...

hi,我叫賣家寄左一個平郵,但係我付唔到轉運費,點算啊

shirley 說...

hi,我叫賣家寄左一個平郵,但係我付唔到轉運費,點算啊

香港人淘寶網討論區