2010年3月22日星期一

淘點網站試用報告

淘點網站試用報告

今日要用淘寶買野
所以試下用 "淘點" 入錢
打算入 $100 人民幣
上"淘點"睇要入$117 港幣

1. 去左 恆生ATM 入錢去 HSBC Account
2. 用手機拍左張相
3. upload 去電腦
4. 再upload 去淘點網站
5. 去支付寶等充值到

4a. Login 淘點網站後
填ATM 收據時間, upload ATM 收據去淘點網站


4b. confirm 一下張 ATM 收據


4c. 淘點網站記錄


5. 支付寶收到錢


今次 10 分鐘就收到錢, 勁快

17:49 upload 去淘點網站
17:59 支付寶收到錢

有圖有真相
haha

===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

8 個回應:

匿名 說...

依家係咪可以用HK BANK ACOUNT過數去充值支付寶呀?

匿名 說...

用淘點定用信用咭著數d?

小新 說...

可以用HK BANK ACOUNT過數
去淘點
去充值支付寶

淘點 100蚊平VISA 3蚊

匿名 說...

我o岩o岩先開支付寶a/c, 如果我冇激活支付寶a/c, 用淘點充值會唔會收唔到$? (因不想填身份證) thanks!

同埋入o左$去淘點a/c之後, 填form upload收據時, 有關"支付寶賬戶" 係email id+ xxx.com or 只係email id?? 姓名係真名? thanks a lot!

小新 說...

To: 回應 # 4
應該ok, 不過我激活左

email係 hksiusun@gmail.com
姓名係 支付寶個名

匿名 說...

但我支付寶賬戶名同姓名都係一樣 (都係email)~
我login支付寶只可揀"淘寶會員", 不可揀"支付寶會員", 我個支付寶a/c係開淘寶時佢話幫我開埋
我淘點而家登記賬戶名同姓名都係一樣 (都係email)~

我試試入$先, 睇下得唔得~ thanks for ur sharings^^

匿名 說...

而家可以去ok便利店用現金入淘点増埴,有$200/$500/$1000/$2000,店員收錢後會給一張有密碼的收據,你跟住密碼入落你淘宝户口便可,方便,快捷,簡單.

匿名 說...

我記錯淘點辦公時間, 星期六7點幾先充值, 咁係唔係要等到星期一架??

香港人淘寶網討論區