2009年4月17日星期五

淘寶網購物真人示範 (3)

淘寶網購物真人示範 (3)

今次買左個大陸相機袋
比我部舊數碼相機 Nikon D80 DSLR
因為舊 Nikon袋爛爛地

吉多喜: 大陸牌子, 個樣我覺得ok ar...

數碼相機袋link
吉多喜cooler1962專業攝影包 吉多喜1962
http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=bfa8021941691656239be876484f5841





價錢
RMB $178 + 運費 RMB $30 = RMB $208 = HKD 241.20
匯率 1: 1.16

信用卡
用唔到恆生 (有相)
未用到東亞
都係用匯豐





送貨
原本話順豐, 之後用圓通
ok ga..
都好快

送貨包裝
勁慳皮
用一條圓通膠紙
包包包, 捲捲捲
包住原本個膠袋 就算數....









Comment:
$2xx 送貨上門 (公司地址)
個袋都幾好用

===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

16 個回應:

♥♥♥♥♥ Jennifer™® ♥♥♥♥♥ 說...

your blog is feel good...........

Unknown 說...

唔錯bor
但係個賣家得3心, 你唔怕咩!?
我早排都係淘寶買左條kingston 8Gb USB手指
90蚊jar!!!
我搵到個代購仲平過用個買家直寄香港
郵費+埋收費25,6蚊到
佢地係國內收貨, 再係香港去MTR交貨
我見佢地用私家車車去MTR

小新 說...

To: zxcbl
你都好細心
個賣家得3心, 其實有d 驚嫁
見佢個名有d 得意 (卖摄影器材的小女孩)
同係旺旺講過2句
好似正正常常
試下羅...

大公司都其實一樣價, 我估包裝好d tim..
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-4302f78b064e1ff61dbe0c9c05c35fc3.jhtml?cm_cat=0&pm1=1

另外有冇代購條link?

Unknown 說...

大家交流下
雖然淘寶有好多好野, 但一樣多有問題的人
藍鑽石以下通常都要小心d, 睇真d
有時我都會睇下佢d評價, 有d真係好假, 擺明係做"梅"
做個信用出黎
不過見你條lnik間大公司郵費又費d
師兄似乎你搵到荀野, 哈哈

不過你可以用公司收貨就慳返d, 唔駛收咩上門費
我第一次係淘寶買野搵屋企人收貨, 竟然佢話要收上門費, 得公司同工廠唔駛, 唔係就要自己去速遞度拎...

我用過果個link係buylive.hk, 埋單仲平過我搵賣家直寄

小新 說...

To: zxcbl
係, 有d評價真係"梅"都爆..
其實有時要睇下個賣家d 評價有冇你想賣個樣野
好多時評價都會"掛羊頭賣狗肉"

睇左代購條link, thx
一次過係幾個賣家, 買幾樣輕野, 會平好多

我之後可能會收集你d 意見
出多個post
你介唔介意?

Unknown 說...

無問題呀, 隨便引用
旨在交流下

AIKO 說...

我有個問題想問,,,如果用VISA比錢,,
我要不要比手續費CREDIT CARD公司??

THANKS A LOT~~^^

小新 說...

To: AIKO
唔洗另外比手續費
一條數出晒

信用卡 statement
SALES: WWW.ALIPAY.COM HANGZHOU CN 208.00 241.20

收左我 HKD $241.20

JACSO 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
匿名 說...

我想問點買野?點比
可add me 教我
austin_moca@hotmail.com

小新 說...

To: 回應 # 10
http://hk-taobao.blogspot.com/2009/02/1.html

匿名 說...

你好!我今天才注冊taobao ,想買嘢但發覺都幾麻煩,予是上網爬文自學下,才發現真係好多人吾認用和用吾到,貨、銀保障;充值問題;而真名、身份証激活才是最大心理關口。終予是想找代購。上面 C 兄的 buylive.hk 和淘1站邊樣好D呢?請指教。

Tim

小新 說...

To: 回應 # 12
其實多一個中間人, 你就唔驚ga la?
我都未試過用代購
希望有網友分享下

perseusng 說...

大佬新:
我在支付寶果度搵唔到visa果個icon充唔到值呀, 救命呀!!!
Add 我ㄚ唔該, MSN:hon_shao@yahoo.com.hk
淘寶旺旺:perseusng
120% thank you!!!!!!!!!

小新 說...

To: perseusng
今日試過VISA 可以付款
充值就未試個la...

有冇link 睇下?

小新 說...

To: perseusng
係facebook group睇到
"你可以叫taobao個seller係佢發單比你的format入面, click返 "運費由買家承擔"一項, 之後你就會見返visa payment個按鈕ka!!! "

香港人淘寶網討論區