2009年8月10日星期一

網友問題: 支付寶認証問題

網友問題: 支付寶認証問題

Q: 我有個alipay account, 入錢去朋友個account,
點知原來佢個account未做認証, o的錢凍結o左,
但係佢又原來有另外一個account已經做o左認証,
所以新o個個account做唔到認証, 點算?

知唔知點樣先可以解凍??

A: 要用個新人名認証

"要搵另一個人認証呀!!! 仲要等3個工作天"

另:
本來有"關聯"呢個功能, 一個人可以有多個alipay account,
不過只係新reg o既alipay先有

我都唔知"關聯"有乜用

===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

2 個回應:

匿名 說...

小新你好啊, 請問呢個支付寶實名驗証安唔安全, 我意思係會唔會俾人用左d個人資料. 因為要send一張身份証既copy俾佢...所以你覺得安全嗎?? 同埋仲有一個問題, 我用自己個淘寶拍左3個袋, 然後我個朋友幫我用佢個支付寶俾錢, 但係其中有個袋冇貨, 個賣家堅持要將d錢退叔我個支付寶, 我果陣跟本冇開個支付寶, 最後我開左, 佢退返到我既支付寶, 不過d錢寫住係開通既,但係用唔到, 點算啊??
by nicole

小新 說...

To: Nicole
我覺得安全
小過 $500 應該可以用

香港人淘寶網討論區