2010年6月22日星期二

之前因為未做實名認證而被凍結左既錢, 今日應該會退左

之前因為未做實名認證而被凍結左既錢, 今日應該會退左

最多$500蚊

從2010年6月9日10點開始,未通過實名認證的支付寶個人已激活賬戶,並補充完整的個人信息(包括但不限於補全真實姓名、支付密碼、安全保護問題、身份證號碼、聯繫電話信息),接收其他支付寶賬戶交易轉賬款項時,每年有500元人民幣可用額度,超出額度的金額將被暫時凍結,如完成實名認證即可解凍。

2010年6月9日10點以後發生的,未認證賬戶交易收款超出500元以上被凍結金額,在凍結7天後,收款人可操作將其退回付款方支付寶賬戶:進入支付寶賬戶——我的賬戶——不可用餘額——未認證交易收款凍結——選擇「退回」——凍結明細中,確認退回款項,點擊「退回」——成功後,凍結款項會退回付款方支付寶賬戶。

2010年之後的每年1月1日開始,系統都會自動為未認證的支付寶個人賬戶開放500元人民幣的可用收款額度。如果賬戶內有歷史凍結金額,系統也會自動解凍小於等於500元人民幣的金額,解凍後當年可用收款額度=500 - 當年1月1日解凍金額。

2010年6月9日之前未認證的支付寶個人賬戶,因收款被凍結的金額,會在2010年6月10日—6月22日期間陸續為每個賬戶解凍500元人民幣及以下金額,詳細解凍通知會以郵件方式發到您支付寶賬戶所對應郵箱中,請注意查收。

本公司有權根據需要更改或取消本規則。

未認證個人支付寶賬戶,交易收款可用額度的說明
http://help.lab.alipay.com/lab/help_detail.htm?help_id=216779

查看詳情解凍通知
http://help.lab.alipay.com/lab/help_detail.htm?help_id=216780

===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

19 個回應:

匿名 說...

想問下
你系香港人??
我呢.. 今日上上下阿里旺旺
無啦啦話我被凍結了
我想問 我被凍結原因 都系因為未 實名認證??
可加msn or e-mail至
monchhichi2010@hotmail.com.hk

小新 說...

To:回應 # 1
被凍結原因有好多
解決方法: email / 打上hotline

Krisk 說...

其實我一直都不明白激活和認證
雖然我在淘寶買過東西,
但其實我還未激活,認證
而亦不知道兩者有什麼用途,分別
只知是退錢時才用...對嗎?
主要是因為我不想將自己的個人資料全都放上網
[填ID總是覺得很危險, 怕被人盜用]

那麼現在是不是我不激活認證也可以有$500的退款quota??
另外, 支淘寶增值現在也可用嗎?

謝謝解答

小新 說...

To: Krisk
應該不激活認證都有

支付寶增值
你意思係過錢比人個種?
應該都得

Krisk 說...

不好意思, 我搞錯了, 應該係支付寶
比港幣去某公司[Tao Dot],佢幫我入錢入去支付寶

小新 說...

To: Krisk
應該唔洗"激活認證"都用得

匿名 說...

你好...我有一筆$600 的退款遲遲沒有收到 (等了兩個多星期). 我之前用信用卡透過支付寳付款的....而我的支付寳只是激活, 請問是否需要認證才可以收回退款, 但我的不可用餘額是:0.00元...?

小新 說...

To: 回應 # 7
信用卡比錢, 會去番信用卡嫁wow...
唔洗認證都得

匿名 說...

小新: 謝謝你回覆......我已經等了兩個多星期, 仍未收到錢...請問點先可以攞返錢呢?

我 check 過 card ctr, 佢回覆無退款...於是我打去香港淘寳, 佢地話 3-5 個工作天就 ok..

小新 說...

To: 回應 # 8
連交订单编号, 成交时间
send email 去大陸支付寶CS 問

匿名 說...

小新.... 我搵極都搵唔倒支付寳個 cs email... 請問你有嗎....?
我問淘寳, 佢地叫我直接搵農業銀行.....吹脹!!

小新 說...

To: 回應 # 11
...
一係打上杭州

http://www.taobao.com/about/contact.php
電郵:852@taobao.com

Angel 說...

我係香港人, 用VISA咭喺淘寶網度買野, 貨品值RMB190, 實付RMB195.7 (3% 手續費)。
因為貨送唔到黎香港,同賣家傾好退款, 賣家亦都點左退款。

1) 我喺支付寶入面見到"不可用余额" 195.7 元, 請問點解不可用?

2) 請問究竟退款係退入我VISA咭定入左支付寶? 時間要幾耐?

3) 請問究竟係退RMB190 定RMB195.7? (連手續費都退埋?)

4) 我上網睇過, 有D人話要支付宝实名认证左先可以收到退款, 如果唔係就會一直凍結, 究竟我要唔要实名认证?

5) 实名认证又係D咩黎? 好似要俾成張身份證COPY俾佢咁既。

唔好意思, 好多問題, 希望你可以盡量解答。 唔該晒, thanks~

小新 說...

To: Angel
1. 因為會退番去信用卡
2. VISA, 有d人2,3日, 有d人2,3星期
3. 無留言
4. 你上邊個網睇?
VISA 唔洗
5. 就係比張身份證COPY佢

Angel 說...

多謝你既回覆。

3) 即係手續費會唔會退埋係唔知道??
4) 我上支付寶有D問答既討論區。
5) 咁其實实名认证對我地香港人有咩用? 比張身份證COPY佢驚唔驚?

小新 說...

To: Angel
3 因為係港紙, 會無左小小
5 用充值方法時退錢,

Angel 說...

多謝你既回答!
再問多少少, 我唔係做實名認証, 但:

5) 支付寶要我填真實姓名同身份證號碼, 有無需要填?
6) 唔填有冇影響?
7) 請問你會建議大家填嗎?
8) 因為有真實姓名同身份證號碼, 會唔會唔安全?

十萬個THANKS!!!!

小新 說...

To: Angel
個個人睇法都唔同
我只可以答你
我做左实名认证

Angel 說...

好, 多謝你! 唔該哂! thanks!

香港人淘寶網討論區