2010年7月12日星期一

明報周刊: 淘寶人肉字典

明報周刊: 淘寶人肉字典

2010-08-23 updated:
淘寶完全手冊 網上版
http://www2.mingpaoweekly.com/contents/?id=7030&page=14

個幾月之前有記者約訪問
前 2日 Facebook 有網友話今期明周有我

香港小新: 日答千個難題

千個難題<- 我估都未答到禁多

不過今次有14頁
有興趣真係可以買本睇下








===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

16 個回應:

大淘客 說...

仗義網友, 哈哈哈~

tracy 說...

你好呀你好呀..
我呢..習慣當購物車做收藏夾..點知o岩先唔知做咩事..冇啦啦冇哂d野...請問你知唔知點樣可以將d野復原呀? /___\嗚嗚嗚..裡面d野我搵左好耐好中意架...唔該哂你...
e度係我既email...
yim.tracy@hotmail.com

小新 說...

To: 大淘客
勁正
:)

小新 說...

To: tracy
應該唔得wow...

tracy 說...

to 小新
真係架...唔係掛...

匿名 說...

想問小新同大淘客覺得集運信得過嗎?

小新 說...

To: 回應 # 6
集運有2點要留意
1. 因為要等齊所有貨到晒集運點, 再送來香港, 可能最後會遲過7日... (自動比左錢)
2. 如果送貨中途有損傷, 都唔知關邊個事...

不過買好多"濕星野"就最正

匿名 說...

hi!
我想問:
1. 如果我係多間店買左野, 貨到嘅時候係會一次過定分開逐間店?
2. 網上比錢同簽收唔係同一個人有冇問題?
thz!!! :)

ruby

小新 說...

To: ruby
1. 分開逐間店
2. 無問題

大淘客 說...

to tracy:
用購物車來做收藏夾, 呢個係好唔安全的做法, 就算係買野, 買買下個購物車都會有時 short 左無晒D 野

其實淘寶的收藏店舖, 和收藏寶貝的功能很不錯, click 個制加個 tag 就可以, 隨時隨地 login 自己 account 就可以找回 record.

djddjhk 說...

我想請問一下 一件寶貝拍賣運費寫住
至香港:EMS: 30.0元
究竟係 三十元人仔就能送到?
還是首公斤三十?

小新 說...

To: 回應 # 11
通常係首公斤三十
你問下幾重

djddjhk 說...

咁如果件貨9.51 kg 米會好貴?

小新 說...

To: 回應 # 13
通常係首公斤三十
之後十二
我估 138 (30 + 9 * 12)

djddjhk 說...

對不起我是新手 又很多問題
是不是沒有方法更便宜?
同賣家傾 係米佢會知運費係幾多
同埋貨到先付運費定一次比埋運費個賣家會好d?

小新 說...

To: 回應 # 15
唔會平得好多
叫佢幫你問
我鍾意一次過比晒

香港人淘寶網討論區