2011年5月18日星期三

HOYOYO 充值記

HOYOYO 充值記

2011-05-18 淘寶充值
匯率 1: 1.225

朋友之前入左錢係 HOYOYO 買日本野
佢宜家想係淘寶買野

佢用佢係 HOYOYO既錢 充值我淘寶account

頭先係HOYOYO 個網 click 充值
10分鐘到就ok


充值之後
原來會收到 email
同係 Facebook wall 出個 message


不過朋友今晚已經買凸左佢充值左既錢
...

===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

7 個回應:

emily 說...

如果我想係淘寶訂二百幾蚊ge野可唔可以代買呀?
請覆,,email : snafkin_emily@yahoo.com.hk

小新 說...

To: emily
sorry, 唔會代買
你可以自己試下用

ALISON 說...

你好。我想問一下
EMS,快遞公司有什麼分別?
如果我想用順豐的話,我應該選什麼?謝謝

小新 說...

To: Alison
EMS係郵局
想用順豐, 選快遞公司, 再叫賣家寄順豐

ALISON 說...

咁我想問其實我支付寶寫我無認證左,作為普通買家仔我洗吾洗認證啊?

小仔 說...

你好。你的網太有用了,非常感謝。
我想問一下用順豐送,咁到來的時候我係咪吾洗俾運費架啦?THANK YOU

小新 說...

To: Alison
唔洗都好好玩

To: 小仔
如果送住宅, 要加 20蚊

香港人淘寶網討論區