2008年8月19日星期二

在淘寶網可以用的信用卡 (香港)

在大陸淘寶網購物, 要用支付寶付款

在香港可以用信用卡在支付寶付款
2012-03-14 updated:
宜家全香港VISA, Master 信用卡都應該用得


用信用卡比淘寶流程 2012 版

http://blog.hktaobao.net/2012/03/2012.html
只有四五間銀行的 VISA 信用卡可以使用

除左 五間銀行 visa 驗證左既信用卡, Master 宜家都得
恆生VISA信用卡都係唔用得
(2009-06-09 updated:)

恆生VISA信用卡用得la
(2009-07-12 updated:)

Master 宜家唔得左好耐, 唔記得update
(2010-03-29 updated:)


1. HSBC
2. 中銀
3. 渣打
4. DBS
5. 東亞 (2009-05-09 新增)

信用卡本身要有網上認證 (VISA驗證)

如有問題, 可以致電淘寶網香港電話熱線 2215-5300

淘寶網正式教學
http://www.taobao.com/vertical/hkstreet_faq12.php

http://www.beautyexchange.com.hk/revamp/forums/read.php?2,3185542

===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

86 個回應:

Steve Wong 說...

恆生及東亞已經可以使用Visa驗證並於淘寶購物。

Unknown 說...

我曾嘗試用東亞, 但online banking 登記時, visa 驗噔要求8位數字密碼.
可是, 在淘寶正式購物時, 則最多只可輸入7個位....
最後, 失敗.

小新 說...

Steve兄
我下次會試下恆生

不過東亞有人話唔得wow

匿名 說...

我試過用恆生都唔得呀...

匿名 說...

唔知點解,淘寶唔接受我果張東亞咭...

匿名 說...

我試過用恆生都唔得呀
打埋電話去問佢都係話我唔得囉

匿名 說...

已成功用東亞既咭買東西.太好了

可以唔駛幫襯代購羅

匿名 說...

恆生不行
確定所有資料都正確, 到最後一頁卻交易失敗...
好不容易等到恆生有出visa驗証, 算吧...再等

匿名 說...

其實可唔可以係支付寶果度直接入錢呢???
照個方法好似唔使經支付寶甘既!!!
我仲未試過交易,仲未有岩心水既野買!!!

小新 說...

入錢比支付寶 定 入錢比賣家先?
我強烈建議一定要用支付寶
原因你應該明gei...

匿名 說...

我想問東亞visa認證係網上頁邊一part搞?

上次個銀行職員淨係比左個新pw for login..但一d都無講係邊度整.....

同埋點樣可以替支付寶增值?因為好似無得揀用visa增值..

匿名 說...

想問香港中國工商銀行既兩幣卡得唔得?

Dove 說...

多謝解答

匿名 說...

我想問,如果用信用卡比錢?除左計番個匯率之外,銀行還會收手銀續費嗎???

小新 說...

個匯率應該包左手續費

匿名 說...

即係好似你咁...RMB 98.00 收左 HKD 113.38??
無再收其他費用??

小新 說...

無其他費用la

匿名 說...

哦...THX你.....

匿名 說...

你好呀,我都想係淘寶網買野,係咪一定要download阿里旺旺呢? 因為一download就彈句NSIS Error出黎,唔俾我再downlod,請問你知唔知原因? thanks

小新 說...

唔一定要裝阿里旺旺
可以用網頁版
不過交易有問題, 要用阿里旺旺拗數

Dominic Lee 說...

正, 東亞信用咭 ok.

匿名 說...

身份証係咪一定要填同填真嫁?
又要入埋電話
驚比人囉左, 有齊晒 d 資料
因為我 check 卡數都好似只係要呢幾樣

小新 說...

to: #22
我自己填真 id 嫁...
你驚就填第二 d la..

匿名 說...

如我想申請HSBC VISA 係咪要一次過申請埋VISA認證. 係點樣申請架?

小新 說...

To: 回應 # 24
唔係, 通常有左信用卡之後先做VISA認證

http://hk-taobao.blogspot.com/2008/12/visa.html 有匯豐VISA認證 link

ALII 說...

渣打我申請驗證次次都失敗..你地會唔會咁架?><

小新 說...

To: 回應 # 26
如果係渣打申請失敗左3次, 好似要打上hotline 問

匿名 說...

我用visa付了錢, 但支付寶內都係無錢, 即係話,賣家錢已到手了, 而不是先付到支付寶收到貨才發款, 那麼賣家會否不發貨的, 好像很沒保障? 是這樣嗎?

小新 說...

To: 回應 # 28
你有d 誤會, 錢會在支付寶內, 直到你收到貨, click 付款, 錢才會比賣家

匿名 說...

請問Manhattan信用卡算唔算係渣打信用卡?

小新 說...

To: 回應 # 30
我都唔知
網友知道請幫忙

匿名 說...

hello.我想問下如果我用dbs俾錢, 已經做左驗証。 不過試過好多次都話"failure"
明明已經填晒所有資料, 都係唔得。
打過去card centre問, 佢地話我張card冇問題。。
有冇人有相同經驗?

小新 說...

To: 回應 # 32
試下夜晚 7點後
payment server 有時傻傻地

匿名 說...

有人話用恒生M Power咭得喎, 有無人試過?

匿名 說...

1)用信用卡在支付寶付款=幫支付寶增值???
2)如果是,相比用tao1shop增值邊樣會抵d?
thx.

匿名 說...

好不容易先做咗visa 認証...到比錢時唔得...打去問..DBS的COMPASS 咭唔用得..依家又要等東亞..個交易都到過晒時間...

我都想知係未即係D 聯營咭全部都唔接受?

小新 說...

To: 回應 # 36
係第一次麻煩d
之後會好d

神經漢 說...

唔知點解
揀付款果度
只係得其他內地銀行,
反而係冇VISA的?

小新 說...

To: 神經漢
你件貨有冇運費?

神經漢 說...

To: 小新
有呀(已經計算左付款數目內),會有問題?

小新 說...

To: 神經漢
有運費應該有VISA
可能VISA死左

匿名 說...

想問下依家中銀visa用唔用到支付寶??因為冇見到有人講起話証實可以....XD~唔該晒!!!

小新 說...

To: 回應 # 42
琴日用過中銀visa

匿名 說...

咁請問用中銀既EPS既網上銀行可唔可以用黎充值支付寶呢??
姐係香港買家只可以用信用卡visa充值支付寶??
依家visa/淘寶網會收手續費嗎??
謝謝大家解答"

木登 說...

我是taobao新手,,是個沒有信用卡的香港買家,,請問還有其他方法可以增值支付寶來付款嗎?

是不是只可以用taodat.com 的服務來增值?

謝謝解答,,感激 !!

小新 說...

To: 回應 # 44
中銀 Saving Acc既網上銀行唔得

可以找"代充"
"代充"要比手續費

用visa 比要 3%手續費

小新 說...

To: 橙
香港只可以用visa/代充

用淘點安全過yahoo seller既

木登 說...

謝謝解答!!

visa需要手續費,,那taodat呢??

匿名 說...

我也是 DBS Compass Payment failed!
我用東亞亦都因為唔夠位入驗證密碼都 failed!
好 frustrated 呀,好不容易攪掂 verified visa 但就係 Tao Bao 俾錢個刻 failed....
唉.....係咪得 HSBC 得咋?

匿名 說...

我都想問下,用恆生enjoy卡得唔得?

小新 說...

To: 回應 # 49, 50
東亞之前試過得嫁wow

恆生enjoy卡係VISA 就應用無問題

匿名 說...

我好想係淘寶買野呀, 但係我真係諗唔掂VISA同銀行增值邊樣抵D. 同埋點樣聯絡賣家架? 有冇人可以幫到我呀?

小新 說...

To: 回應 # 52
VISA 1:1.2, 銀行增值 1:1.17
銀行增值 (淘點) 抵D
聯絡賣家: 阿里旺旺

匿名 說...

你好,我頭先上去支付寶個網佢話萬事達咭可以作付款,咁請問而家即係得定唔得呢?唔該晒!

小新 說...

To 回應 # 54
Master 應該得
http://www.taobao.com/go/act/sale/cardpay1004.php

有網友有screen capture

匿名 說...

我有張DBS GE MASTER CARD, 唔知得唔得呢~~~???
試過附錢, 但佢又話失敗????

匿名 說...

咁我想問下, 如果買野果陣, 冇顯示credit card 個logo 晌件貨果度, 咁可唔可以用visa黎晌淘寶買野呢?

小新 說...

To: 回應 # 57
可以

匿名 說...

dbs 巳 visa verify 的visa card 付款去佢農銀, 失敗!!!!!!!!!!!!點搞?

小新 說...

To: 回應 # 59
有冇去到DBS VISA verify 個頁?

匿名 說...

用visa, 入唔到expiry date, 有無人試過?

小新 說...

To: 回應 # 61
Firefox?

beta 說...

之前都用到HSBC同渣打張卡用支付寳找數。唔知係米今次transaction太大? 請問各位有無試過買超過8000既transaction? 用唔用到Visa/Master找數?

小新 說...

To: beta
可能要實名認証左先可以過咁大數

YanYan 說...

用恆生銀聯信用卡會唔會比用Visa抵d呢?

匿名 說...

我有張恆生enjoy visa 卡~ 但都唔係好明點比錢..先碌卡後找數? 我入定錢落戶口都無分別啦可..?

小新 說...

To Yan Yan:
唔知會唔會比用Visa抵d

To 回應 # 66:
要登記visa verify
同用信用卡一樣, 先碌卡後找數

platypus 說...

我用恆生Master係唔得,

咁我已沒有其他卡合要求,搵有啱信用卡既朋友代為付款應該都得掛?

不過咁樣都係好煩~

AC 說...

Has anyone tried Japanbid yet? How did it go? Would you recommand it? So if i pay them with my paypal acct, i'll have to pay the 3% service fee? anyway i'm currently in the United States. Is there anyway that you would recommand me to pay that is safe and cost less? I know I have so many questions but I'd greatly appreciate your help!!! Thank You!!

小新 說...

To: AC
I did not try Japanbid yet,
so don't know about the 3% charge.

匿名 說...

請問係咪要o個件貨品支持visa/master信用卡付款先可以用到香港o既credit card? Thanks!

小新 說...

To: 回應 # 71
宜家好似除左virtual item, 乜都得

匿名 說...

用USA既CREDIT/ DEBIT CARD 得唔得架?

匿名 說...

哈哈哈只可以係香港/澳門/台灣...NVM

kay 說...

enjoy卡唔得既???

我做左visa驗証 之後佢show左係success 但係再notify個seller之後又出現"系統錯誤".我去支付寶到check見到有"凍結資金"=我試左三次既金額.....

有冇人試過咁??

晴晴 說...

我用唔到master

Joyce 說...

想問係邊做Visa認証??
同埋HSBC Visa 得唔得??

小新 說...

To: Joyce
HSBC VISA得, 就係 HSBC 個網

匿名 說...

付款時不見有 visa 的選項,只見有國內鋃行。請問是甚麼原因呢?
我想用香港銀行發出的信用咭付款。

小新 說...

To: 回應 # 79
無運費既貨品,唔可以用信用卡比

新手買家 說...

#79
我都搞左兩日, 搵極都唔見 visa/mastercard 的 logo. 今日打去客服問先知, 原來揀左"運費保險", 就唔會出現 visa/mastercard!!

匿名 說...

MasterCard 係用到GA~~~register MasterCard SevureCode is oK, same as Verified by Visa!

匿名 說...

用恆生 visa, 已verify, 最後去返農行個網時,就show "declined".....點算?!?!?

Unknown 說...

我本來用开代充,最近想改用恆生ENJOY visa付款,但知佢RMB匯率怎計...如果在淘寶買了100元人民幣的東西,請問最后要找VISA多少港元??

Unknown 說...

而家話eps 可付款,點俾呀?

小新 說...

To hazel hotsauce

http://blog.hktaobao.net/2013/02/taobao-pps-payment.html

To BabyAnnA

匯率日日唔同
要收單先知
大約 128~130

香港人淘寶網討論區