2009年2月28日星期六

淘寶網購物真人示範 (2)

淘寶網購物真人示範 (2)

淘寶網購物真人示範 (1)

收貨後comment:

送貨大約時間

星期三晚 bid 完用匯豐信用卡 比支付寶
星期四晚 見到 賣家 叫 順豐速運 送貨
星期五一早就送貨, 不過office 無人
要下午先簽收件貨

兩日收到貨, 都很快

可以上順豐速運 website check 送貨記錄
幾user- friendly

順豐速運送貨記錄
順豐速運送貨記錄

送貨包裝
得一個順豐速運膠袋
同個透明膠袋...


順豐速運膠袋
順豐速運膠袋

順豐速運膠袋

人民幣匯率
收到 HSBC 信用卡單
結果 RMB 98.00 收左 HKD 113.38

匯率 1: 115.6


淘寶網貨物 comment:

表妹A之後收到我比佢條裙

佢個樣有d失望

1. 個package 好兒戲
2. 條裙d料可似同網上d 相唔同
3. d cuttings 真係 唔夠好

不過 $100 有條日本look 裙 都ok la...


裙
裙
裙
裙相



===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

28 個回應:

匿名 說...

HI~我想問順豐速運送住宅既話係咪要收多$20服務費??聽人講話好似係...想問下你知唔知...THX!

小新 說...

我都唔知, 不過 $30 + $20 要成 $50 運費. 好貴wow.

匿名 說...

想問下用hsbc visa在淘寶網購物,那月結單上顯示貨品名,還是單據號呢?謝謝。

小新 說...

月結單 statement 個樣

SALES: WWW.ALIPAY.COM HANGZHOU CN 98.00 113.38

匿名 說...

其實我覺得條裙都ok,香港咁樣最小兩百

小新 說...

我自己都唔知價

其實我覺得 1條裙都要比 $30運費貴左d
2, 3條都會係 1 KG 內

匿名 說...

how do i know the products have delivered on the way ? will the seller contact me?

小新 說...

1. 賣家發貨後會在taobao 轉做已發貨status
你可以上淘寶check

2. 如果賣家的快遞公司 support 快遞記錄
淘寶會有link 去快遞公司網頁

yy 說...

我想問如果照你個case,我買幾樣野,都係1kg之內都係count$30運費?係咪姐係根據重量而定運費架?
一般送黎hk既運費係幾多?
同埋想問下ems同快遞有咩分別?
我試過問對方佢話$50起件..話送黎hk要加$50 wo...
但本身快遞同ems個price都唔過"10"..件衫都係2~30蚊..即係點呀...

唔好意思~好多問題~^^

小新 說...

yy:

1. 根據重量而定運費架? 以我所知, 係
2. 一般送黎hk既運費係幾多? 大城市送香港大約 $30
3. 本身快遞同ems個price都唔過"10"<- 賣家好小set 送香港價錢, 我通常第一句問"送香港幾錢?"

yy 說...

唔該晒呀~^^
咁其實d貨有幾重都真係唔知~得佢地講同開價..?

小新 說...

yy:

可以試下講價, 或者搵個第2 個賣家
你有冇條link?

yy 說...

都岩既~不過有時都唔係好明佢地講乜~哈哈
咩LINK呀?

小新 說...

yy:

賣家條link

yy 說...

有好多wo~
因為都睇左好多product,唔同既亦有~哈哈^^

小新 說...

yy:
送香港要友加 $50個個, 不過我自己都好小save link

yy 說...

哈~o個個都唔記得左係邊條link啦..都好難搵得番~:p

Unknown 說...

想同小朋友去露營講在幾年都無去,決定暑假去,去旺角睇下裝備嘩都好貴,(最怕用一次就唔用)早幾日開始係yahoo拍賣同大陸淘寶睇,發覺yahoo好多物品都係淘寶有,仲係一樣,但價錢就差幾遠,(以前我試過搵珠三角位置買好少價錢試吓),呢次我去到浙江金華買,5kg貨速遽前後三日到屋企,只係89港紙,如大家有興趣可試玩吓

小新 說...

To: cwing

多謝留言
可唔可以比露營用品賣家條link 睇睇,
同介紹下你買左d 乜野?

5kg貨速遞用順豐?

匿名 說...

點解我買唔到野, 佢一路出 "执行命令失败"
我點先可以買到~

小新 說...

To: 回應 # 20
用IE 試下?

Alex 說...

我想請問你呢....

1:本身我住唐樓呀我唔知到順豐佢會點送黎~...
有咩辦法可以取件呀~?香港佢有冇投遞中心可以取件呀~?

2:佢送黎佢會唔會打個電話黎先呀~?
因為我想落樓下取件

niki 說...

想問用VISA比錢, 銀行仲有冇CHARGE?大約幾多?THX

小新 說...

To: Niki
銀行 charge 係匯率入面, 冇extra charge.

匿名 說...

每張咭係咪有上限?

小新 說...

To: 回應 # 25
真係要問下"大淘客"先知

大淘客 說...

Re:#22
順風一般快情況下, 佢地係會先打電話確認有人在家才會送貨來, 所以你是可以下街取件的. 因為他們是駕 Van 仔來, 如果你家是在泊車難的地方, 他們都會打電話叫你下到他們的車處取件. (如果你是唐樓, 他們見到都可能是打電話叫你下來取的)

Re:#23
一般信用卡是會有國際貨幣手續費的, 一般銀行是收2%-3% 不等 (視乎各家銀行而定), 這個手續費其實是 VISA 公司收的 (2.5%是 VISA 一定要收的, 如果是2.5% 以上的, 就是銀行自己再加收的費用), 作為貨幣轉用的手續費, 因為 TB 買東西, 信用卡會幫你將 RMB -> HKD 而收的, 在你從香港以外地區(用不是港元的貨幣) 買東西便需要收取這個費用. 例如你到外國旅行時或外國網站時碌卡也會收的.

至於匯率, 大部分銀行是跟 VISA 國際匯率結算, 這個就要自行上 VISA 看每天的匯率 (因為每家銀行和地方也有自行的匯率, 所以多是以 VISA 統一的為準). 本人是用DBS 的卡, RMB 的匯率約為 1.13 - 1.14

至於小新說的, "銀行 charge 係匯率入面, 冇extra charge." 其實銀行是 charge 了的, 只不過把數都計了在匯率入面, 所以匯率就會高約 1.15. (并不是真的沒有 charge, 只是條數無寫到出來給你看)
而我用的 DBS 就是兩條數分開計, statement 上會寫明每條數的 charge 會多少.

在從前就真的有些卡公司為招徠生意是標榜沒有這個 conversion charge 的, 那時的卡公司是要自己倒貼那 2.5% 給 VISA 公司的. 所以現在應該也不會再有不收 charge 的信用卡了.

其實這個 charge 在信用卡的條款內一定有寫的, 大家細心找卡的 terms & condition 看清楚應該會能看到. 不過香港很多時這些條款很不清楚, 可能也未必能留意到.

Re: #25

"每張咭係咪有上限?"
淘寶是沒有 set 你用信用卡的上限的, 你自己卡本身的上限就是你的限制.

只是在沒有認証會員的情況下買東西, 支付寶其實是有一個限額的.
單筆交易如果是過了 1000元, 該筆交易就會被凍結, 需審查 1-2天.
所以如果你打算最過 1000元的物品, 付款後發現被凍結了不用怕, 等1-2天該筆交易便會回復. (等久了也沒有回復, 才需要到淘寶 file case). 在這筆交易凍結時就最好不要買其他東西了.
如果過了1000元又不想被凍的話, 可以先跟賣家商量, 叫他分兩個500元的拍給你那樣便不會了.

另外單筆不是 1000元, 但如果同一天內付了超過 2500 元的東西, 帳戶也是會被凍結的.

所以未認証的用戶, 每天上限應該為 2500元.

匿名 說...

點解我買唔到野, 佢一路出 "执行命令失败"
我點先可以買到~

2009年5月5日下午10:14 | 回應 # 20
本人發生以上問題....有冇人可以話我知點解決~~~

香港人淘寶網討論區