2009年7月19日星期日

網友"大淘客" 問答專區

網友"大淘客" 問答專區

"大淘客"想像圖
一見到"大淘客"個名就令我聯想到 西部牛仔look
(講下笑,唔好介意)


2009-07-23 updated:
"大淘客"想換做 Hello Kitty


希望網友"大淘客"有時間可以幫手答下其他網友

下面係網友"大淘客" 部份問答記錄
1.
想問用VISA比錢, 銀行仲有冇CHARGE?大約幾多?THX
大淘客 提到...
Re:#23
一般信用卡是會有國際貨幣手續費的, 一般銀行是收2%-3% 不等 (視乎各家銀行而定), 這個手續費其實是 VISA 公司收的 (2.5%是 VISA 一定要收的, 如果是2.5% 以上的, 就是銀行自己再加收的費用), 作為貨幣轉用的手續費, 因為 TB 買東西, 信用卡會幫你將 RMB -> HKD 而收的, 在你從香港以外地區(用不是港元的貨幣) 買東西便需要收取這個費用. 例如你到外國旅行時或外國網站時碌卡也會收的.

至於匯率, 大部分銀行是跟 VISA 國際匯率結算, 這個就要自行上 VISA 看每天的匯率 (因為每家銀行和地方也有自行的匯率, 所以多是以 VISA 統一的為準). 本人是用DBS 的卡, RMB 的匯率約為 1.13 - 1.14

至於小新說的, "銀行 charge 係匯率入面, 冇extra charge." 其實銀行是 charge 了的, 只不過把數都計了在匯率入面, 所以匯率就會高約 1.15. (并不是真的沒有 charge, 只是條數無寫到出來給你看)
而我用的 DBS 就是兩條數分開計, statement 上會寫明每條數的 charge 會多少.

在從前就真的有些卡公司為招徠生意是標榜沒有這個 conversion charge 的, 那時的卡公司是要自己倒貼那 2.5% 給 VISA 公司的. 所以現在應該也不會再有不收 charge 的信用卡了.

其實這個 charge 在信用卡的條款內一定有寫的, 大家細心找卡的 terms & condition 看清楚應該會能看到. 不過香港很多時這些條款很不清楚, 可能也未必能留意到.
2.
每張咭係咪有上限?
大淘客 提到...
Re: #25
"每張咭係咪有上限?"
淘寶是沒有 set 你用信用卡的上限的, 你自己卡本身的上限就是你的限制.

只是在沒有認証會員的情況下買東西, 支付寶其實是有一個限額的.
單筆交易如果是過了 1000元, 該筆交易就會被凍結, 需審查 1-2天.
所以如果你打算最過 1000元的物品, 付款後發現被凍結了不用怕, 等1-2天該筆交易便會回復. (等久了也沒有回復, 才需要到淘寶 file case). 在這筆交易凍結時就最好不要買其他東西了.
如果過了1000元又不想被凍的話, 可以先跟賣家商量, 叫他分兩個500元的拍給你那樣便不會了.

另外單筆不是 1000元, 但如果同一天內付了超過 2500 元的東西, 帳戶也是會被凍結的.

所以未認証的用戶, 每天上限應該為 2500元.
3.
我自己想問..
如果我用HANG SENG咭..我點CHECK到佢匯率??
扣返走VISA 3% CHARGE之後,
我俾人收左1.19XX

我仲EXPECT佢1.13-1.16個位GA >< 其實係唔係兩邊都收左3%.. 即係TOTAL收左6%? 有冇得用信用咭充值, 如果有, 同用信用咭俾買左D咩係咪都係冇賺一樣咁貴?

大淘客 提到...
Re #2
Visa 3% 係大陸農業銀行果面收的 Visa 手續費, 同香港果面 Visa 的手續費無關的, 至於香港果面收幾多你要問番你的銀行. (你可以打上 card centre 問佢地收海外手續費是多少, 每張卡都不同的)

所以如果你恆生果面是3% 的話, 就是 total 比了 6% 出來. 而匯率其實你都係要問番銀行佢跟邊一個匯率, 或者剛巧你買野果日匯率高吧.

信用卡是不能充值的, 所以你說這方法是行不通. 因為以信用卡充值是透支行為, 所以是不容許的. 淘寶只容許即時付款交易用的信用卡, 就是你付信用卡, 款項就立即到了支付寶/賣家那兒, 而不會先經入你戶口的. 因為如果錢到了你戶口, 你再提取出來 (如果你的戶口連了銀行的話), 那麼便會成了用信用卡透支洗錢的行為.

如果你想充值就要找日本仔,淘X店果D幫你吧, 又或者你上到大陸的話, 可以自己去買充值卡. (大陸郵局都可以買到充值的)

是的, 條數咁計的話, 是自己先付錢出來充值著數. (但就不及信用卡方便)


===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

28 個回應:

匿名 說...

wa,大淘客好勁,
不過我都唔差, 問2條QUESTIONS 2條都抽左出黎做精華XD

我想問, 果D VISA紅包有咩用?
買一般野用唔用得?

AND
買幾個ITEM 用VISA 付錢係唔係一定要逐個ITEM逐個TRANSACTION俾錢? 冇得一併付款?
HANG SEND E家滿500元有5蚊CASH DOLLAR好過冇

萬分感謝大淘客

大淘客 說...

那個 VISA 紅包還未發放, 所以暫時未知用法如何, 估計應該是像支付寶紅包那樣, 就是可以買任何東西都可以當 20元用.

用 VISA 付款是需要逐個 Transcation 付款, 是不能合併付款的, 如果用了合併是會看不到 VISA 這選項的.

其實如果買多樣東西想一次付款的話, 可以用購物車功能. 先把多樣物件加到購物車後之後才確認, 那些物品就會在同一個單內, 一個總數.

是的, 信用卡有些會有 reward, 例如 cash dollar 那些, 至於用那張卡較抵, 就要自己看看每家給的回贈及手續費如何了. 如果每月都是大額交易的話, 會建議拿飛行里數比 Cash Dollar 好. (如果是有需要搭飛機的話, 以價值計算的話, 所能換的里數價值是會比 Cash Dollar 高)

大淘客 說...

To 小新:

怎麼我會變了一個肥牛仔~~~~
我.....其實是一個靚女來的啊 (嘔.........

匿名 說...

唔該請問一下,用順豐速運既話,如果屋企咁岩無人,件貨會點???係咪會放低張卡之後去佢個投遞中心拎番??又或者買個陣,可唔可以要求送去順豐既投遞中心,我自己取?!thanks

小新 說...

To: 靚女大淘客
你post 張相上來
即時幫你換左佢
:)

大淘客 說...

Re: #4
順豐呢類的快遞, 通常是會先打電話給你確認有無人先會送來的, 所以買野下單那時一定要比正確電話佢. 我想一般應該是不會放低張卡給你那樣, 因為他們在電話通知你送件時, 如確認你不在家他們那轉廾就不會到你家, 會跟你安排另外的時間再送. 所以賣家出了貨後, 你就一定要問他拿發貨單號, 這樣你就可以自己打電話去查單, 或安排送貨. 至於投遞中心取件, 應該是可以的, 但詳細情形都是打上去問一下較好, 因為我沒有試過.

(從前試過有一家衰快遞, 因送貨地區偏遠而不送 (屯門區), 要自己出去他們的公司去拿, 否則要人多付70元的送貨費, 自此以後我就只用順豐)

大淘客 說...

To 小新:

我的玉照當然不會在這兒公開啦~

晒一下我的淘寶吧~
http://i27.tinypic.com/2pqnxu0.jpg

以下是我支付寶近1個月以來的總數
http://i31.tinypic.com/25akf4j.jpg

匿名 說...

屯門都唔送-.-"
咁遇到咁GE情況點算?
D貨錢+郵費過左入支付寶,但自己要再俾郵費,好唔抵, 咁可以點?

咁即係用購物車將ITEM一齊可以賺多丁少少信用咭買滿幾錢的REWARD啦?
我仲分開分開咁俾,冇左買滿幾錢的REWARD


一百個THANK 大淘客

BY大淘客忠實FANS

大淘客 說...

如果是住偏遠地區, 就要先問清楚賣家是用那家快遞叫他確認好那家快遞是會送到你那區才可以. (自己可以先上那快遞公司的網站看, 一般都會有寫可以送貨的地區)
因為有好些網站, 只送到市區的工/商業區, 住宅不送的, 所以要留意.

而順豐的郵費較貴, 但偏遠地區都可以送而不另收錢 (離島除外), 所以我通常都用順豐.

如果你的信用卡是一筆滿多少錢才有 reward 的話, 當然是用購物車將多樣東西 group 在一起著數, 因為購物車會是一個總數計來付款的.

用購物車時要注意那些拍都是需要含運費的, 否則拍下了也是會出不了 VISA 選項的呢.

Thomas 說...

萬事達暫停支付業務通知

親愛的會員,

接萬事達卡國際組織通知,自2009年7月17日上午11:30起因為系統原因將暫停萬事達卡支付服務,開啟時間將另行通知。暫停期間VISA卡照常提供支付服務。請大家提前做好準備,給您帶來的不便敬請諒解。

支付寶(中國)網絡技術有限公司

2009-07-14

小新 說...

To: 靚女大淘客
換左牛仔做你 d交易額好飲似唔係幾好
你唔出玉照, 你搵個公仔你想用law..

小新 說...

To: Thomas
Thanks

大淘客 說...

小新如果有網友問題需要我幫手解答, 我都可以幫一下, 又或是想我跟大家分享一下經驗心得也可以. (不過如果要寫文章, 可能需要一些時間, 因為最近都較忙)

這個 blog 其實只是小新一個人寫的嗎? 會不會有其他的淘友的經驗也可以放出來分享其實.

小新其實有無其他 contact 方法?

小新 說...
此留言已被作者移除。
小新 說...

2009-07-23 updated:
"大淘客"想換做 Hello Kitty

淘友一個 說...

想買運動鞋, 大淘客有沒有好店介紹呢?

大淘客 說...

你其實有無乜野心水鞋? 淘寶上有好多都是老番的波鞋, 如果你唔介意的話可以粗粗地買來著, 例如 addidas 果類鞋有很多 (淘寶上亦有一些外貿廠貨,不過呢樣就要小心找, 因為假野居多)

如果是國產品牌就應該很容易找到正貨吧.

其實你有無什麼心水, 或是已看到有那家店, 不如你比 d link 出來, 大家看看那個值不值得買這樣.

淘友一個 說...

謝謝大淘客, 沒看到特定一款, 就是想買Nike波鞋

匿名 說...

不好意思~~~我想問
依家中銀的匯率是多小???

我想問HSBC跟中銀的匯率是一樣嗎?

小新 說...

大淘客未答
我八卦下先

應該一樣用visa 匯率
計3%手續費

大約計1.19,1.20 無走雞

匿名 說...

咁姐係大概係幾多啊?

因為我問過中銀銀行~~
佢話要收返人民幣換返港幣ge rate (依家係1.13)之後再x 1.95

我計一計條數~~~
我買$60野,,,
個公式係~$60x1.13x1.95x3%=132.2左右
我睇網友,,都冇收咁貴~

係唔係我計錯數?

小新 說...

我會計
$60*1.2
=hkd $72

匿名 說...

點解係X1.2??

小新 說...

之前係
匯豐銀行信用卡 大約人民幣匯率 1: 115.6
1.115 * 1.03 = ~1.19

預多小小, x1.2實無死...

visa 係高過"代充"小小
不過方便

匿名 說...

我大概明白了~~
我剛看到中銀的WEBSITE,佢寫

a) 以非港幣進行的交易,按VISA/ 萬事達卡於本公司處理該
筆交易當日所釐定的兌換率,將交易金額折算為港幣後另
徵收1.95%手續費(已包括由VISA/萬事達卡向本公司徵收
的1%收費) ,記入信用卡帳戶內。

即係我只要比(一口價X1.13 x 1.195X1.3(TAOBAO收) 就係會SHOW係我BANK STATMAENT果個銀瑪
是這樣嗎??


謝謝你的回覆~~^^

小新 說...

1.95%手續費
=1.0195

3%
=1.03

K.Wu 說...

http://www.news.gov.hk/tc/category/businessandfinance/080815/html/080815tc03001.htm

消委會話信用卡手續費可以問銀行拎返,咁我用VISA o個3%係唔係可以向發卡銀行拎返?

小新 說...

To: K.Wu
支持你
你成功左唔該話我知

香港人淘寶網討論區