2009年7月6日星期一

最新消息: VISA 比到錢

最新消息: VISA 比到錢

網友報告
匿名 提到...
6/7/2009 剛剛用visa買了東西~~~唔洗等到7/7
2009年07月06日 星期一 下午5:31 | 回應 #24


琴日畫面 (2009-07-05)

今日比到 VISA畫面 (2009-07-06)

===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

24 個回應:

匿名 說...

小新, 你好! 我係淘寶新手, 我睇左你地information , 想問在HK 付款方法係唔係只有1) credit card 2)支付寶. 由於本人比較擔心security 問題,所以唔prefer credit card , 如果係2) 方法, 增值係唔係by credit card or 去淘一站?( 其實支付寶運作係唔係同電話儲值card 一樣? )
Thanks a lot !!
Ann

大淘客 說...

今天清晒D單了~~~比左幾千蚊的數~~~
好采今日就好番...唔係 d 數就要拖人好耐都唔知點搞好~~~(需然貴左3%)....唉要做生意都無辦法啦... VISA 係最方便呢...

匿名 說...

哈哈..用到visa啦...
掂都係用visa方便多d...
要俾個3%都無計...

匿名 說...

Ann 呢度有詳細d的資料呀:

http://tao1shop.com/rechargeflow.html

用淘1站,email你想充值的人民幣金額等資料,通過銀行比$就ok啦!~

匿名 說...

點解我今晚又見唔到個visa icon o既?
有大月0痛人話我知咩事...

大淘客 說...

To #5,
我昨晚整晚都有用付款沒有問題啊, 整晚都看到 visa icon, 會不會是你的拍是沒有含郵費那樣

匿名 說...

不好意啊, 請問可唔可以幫幫我,
第一次用淘寶, 用唔到VISA,
已經叫賣家分開郵費,
共50.00(含 快递 :10.00) , 這樣正確嗎?
都仲係見唔到有VISA比我揀, 應該點做??

我張VISA係DBS,已經上DBS網做了驗證,
敢仲洗唔洗到支付寶登記我張VISA嫁?

匿名 說...

我同樓上的情況相同喎
尋晚成晚都冇visa用
唔知咩原因

water

匿名 說...

我也試過這種情況,沒有Visa的iron。問了賣家,可能他們在網把這件貨是平郵的問題。也問過香港的陶寶網,請賣家再從新開過,可以運至全國的。

問題就會解決。

及有多張訂單,及合併付款。這也沒有Visa的iron。你要一件、一件付款。

希望幫到大家的疑問。

匿名 說...

Tao1shop.com new design!!!!

小新 說...

To: 回應 # 10
賺左你錢咪有新design law...
haha

小新 說...

To: 回應 # 10
Stanley 仔做 Design wow

匿名 說...

真係要比3%
有d過份喎...

匿名 說...

http://service.taobao.com/support/help_detail-5885.htm

上面寫著恒生銀行。 已經用到?

匿名 說...

你好我叫小比 我也同為淘寶新手
想問一下
我在網上銀行沒有visa給我選擇
想問是不是事前要做一點什麼的??
我想找visa 也找不到...
麻煩大家了

匿名 說...

因為你選的寶貝是包郵的,所以不能支付信用卡。所以你要聯盟賣家做個新的連結給你,郵費可以是0的。這樣便可以付信用卡了。我都是這樣做了2次,請個別賣家做一個新連結付款的。

匿名 說...

我用開visa 但手續費貴
有無人用開 "淘點"? 係點用ga?
要唔要手續費? 多左想攞返係咪好麻煩?
其實用visa or 支付寶抵d?

小新 說...

To: 回應 # 17
淘點網站試用報告
http://hk-taobao.blogspot.com/2010/03/blog-post_22.html

Unknown 說...

我想請教下, 中銀master card, 係咪要上中銀申請左個網上銀行, 先用到架??
咁係比錢個時, 我應該揀中銀定係master card呢?

小新 說...

To: chan
上中銀申請左個網上銀行<- 係
揀visa 先, 之後先揀master

Unknown 說...

请问当到达农业银行网付第六步时,无法输入信用卡有效日期expiry date, 用IE google chrome 或safari都入唔到,点先买到野呀...?

小新 說...

To: lok
IE7 ok
有個window 仔既 keyboard 比你入既

大淘客 說...

To lok:
你是用那個 IE? IE8 的話請裝淘寶 / 支付寶的插件才可以付款

匿名 說...

我也入不了有效日期

香港人淘寶網討論區