2009年9月26日星期六

網友mimi 問題: 支付寶用唔到

網友mimi 問題: 支付寶用唔到

mimi:
我一向都用 中銀visa 付錢的 但前2日 突然間個支付寶用吳到
很抱歉,由於在您的賬戶中發現了不安全的情況,您的賬戶暫時無法使用。我們將會有專門的客服人員聯繫您,請保持您的電話暢通,造成您的不便,敬請諒解
出現左呢句野 呀
小新:
你今日買左幾錢到?
mimi:
我呢幾日都真係買左成 5 6 千到
買得多 都咁煩
mimi:
唉 我好驚永遠都用吳返張卡 你地之前有無人試過ga.?
小新:
唔會

不過mimi做左認証都會凍結?

===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

7 個回應:

大淘客 說...

會不會是一向買得唔多, 突然用好多錢所導致?

既然佢話會打電話比你確認, 你等佢電話 (佢係真係會打電話比你的), 或自己打去問問吧, 可能佢會需要你提供多 d 有關你的資料去証明.

匿名 說...

我想問, 先前新手送左20蚊去支付寶, 我一向用VISA俾錢,
咁果20蚊點用GA?

匿名 說...

有個問題...點樣可以CLICK個退款而又成功退款;
我買左幾件衫, 但係其中有D穿洞~!

小新 說...

To: 回應 # 2
要用支付寶餘額比錢先可以用

小新 說...

To: 回應 # 3

1. 影張相先
2. send 比賣家問下點搞(退錢,退貨,定換貨)
3. 賣家唔理你就申請退款
(退其中一件)
4. 要 upload 張相比淘寶
(証據)
5. 淘寶會扣住d 錢先
你再同賣家講

匿名 說...

退錢,退貨,定換貨
其實TAOBAO係咪唔理D運費,
運費純粹係賣買方傾下點樣邊個付, 如果賣方不肯支付, 唯有買方焗住蝕錢寄貨?

小新 說...

To: 回應 # 6

運費純粹係賣買方傾下點樣邊個付, 如果賣方不肯支付, 唯有買方焗住蝕錢寄貨?
<-係

所以唔係貴 就唔會寄

香港人淘寶網討論區