2009年9月13日星期日

網友M小姐問題: 帳戶凍結

網友M小姐問題: 帳戶凍結
Subject: 抱欺要向你請教淘寶網問題..........

你好,

前幾日岩岩幫個frd o係淘寶買完野, 今晚確認收貨同俾錢,
一切都順利冇問題...

之後既時間繼續睇野, 問左其中一個買家問題, 用"站內信"方法...
後來想再問第二個, 就發覺send唔到站內信,
佢話我唔知違反左乜野, 唔俾我send...

之後我用留言簿方法又唔ok,
想試下logout再login, 誰知仲衰, 出現左以下msg........

"由於您嚴重違背淘寶網誠信原則,並干擾了網站的正常交易秩序, 故作「凍結」帳戶處理,此處罰結果:帳戶不作開通。"

想請教下你地有冇聽聞過有呢個情況?
我完全唔知發生咩事呢.........
thanks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


我本身未試過
有冇人可以幫下手

我覺得可以開過第二個account 算數

===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

4 個回應:

小新 說...

繼續 update:

網友M小姐:
monday幫朋友買左一件victoria"s secret既裙, wed到貨, 尋日sat上去先醒起要確認同俾錢囉, 但一切都順利, 冇話有問題........

係之後睇一d信封咁既野, 想問買家問題, 第1次用站內信ok, 但第2次就唔得lu~
其餘, 都冇做d咩黎.........

小新:
比左錢未?收左D廣告“站內信”?

網友M小姐:
果次交易已經順利俾左錢...........

係我thr"站內信"向買家問野...
總之一直以黎都冇特別有d咩野.... 咁先R頭!

大淘客 說...

會唔會賣野比的賣家有問題?
那位網友的帳戶有沒有認証?

未試過呢種情況被凍結, 這些情形可能要打到淘寶問才能清楚.

http://dating.taobao.com/q/5264776.htm

原來同1個 ip 申請了兩個 account 都會被凍結的...

小新 說...

有冇可能"victoria"s secret既裙"係老鼠貨?

小新 說...

網友M小姐:
hihi,. 我個acc似乎ok喎, 不過o係公司又未login到....
coz我send左email去淘寶香港部同佢講...... :)

香港人淘寶網討論區