2010年2月2日星期二

開始放假

開始放假

就黎過年 好多 淘寶網賣家 同 快遞 已開始放假
好多由年廿六放到年初十先開工
所以大家想買野要快手

===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

29 個回應:

淘友一個 說...

好多店舖2月1日已經放左假 ><

匿名 說...

我想問下我打完速遞公司既地址後佢話:
目前没有一家物流公司支持您的地址和金额,请重新选择收货地址,或者返回购物车.呢句係點解...我係用收貨後付款,因為唔記得gmail pw所以要用匿名 不好意思.

小新 說...

舊年都係講得太遲...

小新 說...

速遞公司既地址
香港地址?

收貨後付款...
賣家ok?

Charmy 說...

請問有冇網友知道工商銀行深圳分店星期六日開唔開呢?
想去開個戶口, 但又搵唔到營業時間

小新 說...

工商銀行深圳分店
星期六日都開

Charmy 說...

謝謝~
請問lo wu過左關要搭車去呢?
近唔近火車站嫁?

小新 說...

工商銀行,唔識路

羅湖口岸交通樓銀行有:中行,建行

"你想在靠近深圳關口的中行或建行開戶,建議你過羅湖口岸。還未走出羅湖口岸大樓,在地面(G/F)那層出口之前的拐彎處就有一家中行。出了口岸大樓走向西面和平路火車站西出口那邊,在廣深鐵路大酒店斜對面就有一家建行。再往北走多幾步路(大快活快餐店隔鄰)還有一家新開没多久的交行。"


http://www26.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=11385582

小新 說...

年關將近

本身比較小上大陸既網友, 最好小心一d

或者同朋友一齊上

Charmy 說...

謝謝你~

匿名 說...

我想問一下貨到付款申請流程係點 我e+選左貨之後唔知點做 佢果度寫係可以貨到付款

匿名 說...

唔好意思呀,
我ARM ARM o係一間舖度買左野,
但到付款o個陣,
發現冇visa揀,
但我已經o係淘寶買過好多次野架喇,
次次都係用visa比,都冇試過咁o既
問過個店主,佢話佢地可以用visa比錢架
佢都唔知點解會咁
我研究左好耐喇,又refresh過好多次
都係冇visa icon,
又試過去第二間舖度買野,又有visa wor!!!
我真係好想知點解呀,有冇人幫到我呀??
唔該哂你地呀!!!!!

p.s. 我買70幾蚊野ja

小新 說...

To: 回應 # 12
無set運費?

小新 說...

To: 回應 # 11
送到門口先比錢
貨錢+運費

匿名 說...

填地址我係應該填順豐個地址? 我唔多明點利用速遞公司..

匿名 說...

順豐速遞唔知新年係咪都休息?

Kristy 說...

我部電腦唔知改過D咩SETTING LOAD唔到淘寶購物(1.LOAD唔到貨品介紹 2.按購物冇反應), 可以點做? ><

小新 說...

To Kristy

你用 IE 8?
試下用 Firefox

匿名 說...

有問題~好急呀
岩岩用visa比錢,明明成功左,但係仲係顯示等待买家付款...已經係咁刷新都係咁,第一次係咁樣...唔知點算呀依家

小新 說...

To: 回應 # 19
等多陣?

匿名 說...

已經搞掂好啦^^,唔知係咪我打哂身份證果D之後果頁(等15秒唔知咩果頁)我冇禁到OK所以唔得...係咪因為咁呢真係@@?

小新 說...

To: 回應 # 19

唔知咩果頁... haha

有賣家開工la?

小長氣 說...

我想請問可以係邊度留關於淘寶的問題????

小長氣 說...

當件貨寄失左,賣家話佢確實奇出左,但買家話佢收唔到.

係這個情況下,taobao本身有無辦法可以保障買家及賣家呢????

我係擔心賣家由始至終沒寄出貨物,從而獲利.

小新 說...

To: 小長氣
快遞有單有據
同人地都唔想做壞個名

(做大左個名, 先呃你另計)

匿名 說...

很抱歉,由于在您的账户中发现了不安全的情况,您的账户暂时无法使用。我们将会有专门的客服人员联系您,请保持您的电话畅通,造成您的不便,敬请谅解。

話我咁,但我比左$

小長氣 說...

站內信是否一定要用簡体字出??
因為我試過用繁体係發唔到...

匿名 說...

求助!!!

無法支付給GODADDY.COM

我是來自香港的個人已認證支付寶用戶

我在GODADDY.COM網上購物使用支付寶

當支付流程到支付寶頁面頁要輸入 "真實姓名" 及 "身分證號碼" 後說出錯

無法完成交易

我想會是 "身分證號碼" 的輸入格式問題嗎?

因為香港的 "身分證號碼" 格式是 A123456(7)

和國內不同

要怎樣輸入?

還是國家有法規只許國內居民使用支付寶匯款出海外?

請幫忙, 謝謝.

大淘客 說...

to 樓上:

請問各下是想以 Visa 來付款嗎?
香港用戶用支付寶以 Visa付款, 只能用於淘寶之交易, 其他可以收支付寶的第3網站是不能以香港 Visa 來付款的.

香港人淘寶網討論區