2010年2月26日星期五

恭喜發財! 香港人淘寶網小貼士在這裡祝大家虎年行大運!

恭喜發財! 香港人淘寶網小貼士在這裡祝大家虎年行大運!

網友新問題: 用支付寶交非淘寶交易
多謝大淘客解答

匿名 提到...

求助!!!
無法支付給GODADDY.COM
我是來自香港的個人已認證支付寶用戶
我在 GODADDY.COM網上購物使用支付寶
當支付流程到支付寶頁面頁要輸入 "真實姓名" 及 "身分證號碼" 後說出錯
無法完成交易
我想會是 "身分證號碼" 的輸入格式問題嗎?
因為香港的 "身分證號碼" 格式是 A123456(7)
和國內不同
要怎樣輸入?
還是國家有法規只許國內居民使用支付寶匯款出海外?
請幫忙, 謝謝.

大淘客 提到...

to 樓上:

請問各下是想以 Visa 來付款嗎?
香港用戶用支付寶以 Visa付款, 只能用於淘寶之交易, 其他可以收支付寶的第3網站是不能以香港 Visa 來付款的.


===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

5 個回應:

匿名 說...

求助!
我想問..
申通有冇門市部,,
我想係門市取貨...

鞋係唔係唔可以經順豐送到香港?
我買大約10幾對..

小新 說...

To: 回應 # 1
唔覺申通有門市部

順豐會送鞋嫁?

匿名 說...

請問是否不能以外國的信用卡付款? 我剛才試了很久也沒法用外國visa付費,請問身在外地若無香港信用咭可以怎樣做呢? 謝謝!

小新 說...

To: 回應 # 3
不能用外國的信用卡
試下找香港代付
找不到再問下我

匿名 說...

你好,我第一次係淘寶買野,但有好多野都唔明,可唔可以幫下我^^""
我想問點樣用支付寶去比錢? 可唔可以詳細啲教我整個既程序? 但我冇信用卡。因為我睇左好多簡介都唔明,而代付收費好貴/~\
唔該哂你

香港人淘寶網討論區