2009年6月27日星期六

淘寶 7月1日起用VISA 比要收3% 手續費

淘寶 7月1日起用VISA 比要收3% 手續費

有網友之前收到淘寶email (6月 21日)

話淘寶 7月1日起用VISA 比要收3% 手續費
同時登出 香港淘寶代理之廣告

開頭我都有些少奇怪, (因為我未收到)
宜家我相信應該係真既

1. 大家請在7月1日前, 瘋狂購物及比錢
(我太遲講)

2. 7月1日後, 如果淘寶真係收多3% 手續費
請大家在這頁回應報告

3. 7月1日後, 如果真的發生
我會另外開一頁作為 "反對 淘寶網 支付寶 收多3% 手續費 簽名簿"


網友收到淘寶email 如下:
亲爱的会员:

从2009年7月1日开始,香港会员也可以使用支付宝进行网上购物啦!只要将您的信用卡开通Visa/Mastercard 3D验证,就可以完成付款。

使用范围:目前支持香港地区通过Visa/Mastercard 3D验证的信用卡用户(即将开通:台湾地区)

服 务 费:按交易金额的3%(如发生退款,服务费按相同比例退还,但您需要承担可能的资金损益,例如汇率波动、银行收费等)

香港会员还可选择通过在淘宝购物. 香港淘1站是淘宝网授权服务中心, 提供淘宝网上代购及其相关的支付服务给香港及海外会员。
代购程序:

电邮至pay@tao1shop.com 通知淘1站以下资料:

进行支付之支付宝账户
支付金额
联络电话
或者可以先联络淘1站查询有关资料.
联络资料:
电话: (852) 2780-2611
电邮: info@tao1shop.com
网址: www.tao1shop.com
旺旺id: 香港淘1站
服务时间: 周一~周五 12:00--20:00
周六 12:00--18:00

地址: 香港九龙旺角花园街2-16号好景商业中心1111室
如有问题请至电2215-5300, 电邮至 852@taobao.com, 旺旺(旺旺名: 淘宝香港客服) 向我们查询.

淘宝香港客服


===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

40 個回應:

匿名 說...

銀行人民幣已經對84,依家仲要加3%,快遞又加價...


http://service.taobao.com/support/help_detail-5885.htm

「此服务费与VISA、MASTER等卡组织所确定的附加费用无关,是支付宝对用户使用支付宝系统进行交易所收取的系统使用服务费。」

講笑咩,點解一向都唔洗服務費? 點解用充值又唔洗服務費? 內地用戶又唔洗服務費?

此地無銀三百兩

匿名 說...

甚麼是3D驗証? 已經好久沒在淘宝購物,現在越來越貴!

匿名 說...

如果用雙幣卡或人民幣卡駛唔駛收呢?

匿名 說...

冇啦啦又要俾多d錢...
快遞送hk又加左價喎~
加埋加埋係hk買野算~

匿名 說...

擺明就係香港淘 X 站, 封左封大利俾佢阿爺, 想趕晒我地班羚羊入屠房...

匿名 說...

唔怪之得啦, 我今日一直都用唔到Visa係淘寶過數... 原來想迫我地係7.1後先過數, 收我地手續費...

匿名 說...

有冇搞錯!
淘X站係咩收費?? 係咪想獨食??
決死人喇!!! >_____<

匿名 說...

我29,30號都用唔到VISA付款....問如果用中銀那張雙幣卡付會點計呢?

Pearlypigchick 說...

淘1站逐個買家收費, 每3件收$20...真係好過去搶=_=

Pearlypigchick 說...

各位兄弟姊妹, 岩岩打左去杭州支付寶既客服, 原來果3%唔係佢地收, 係中國農業銀行收架, 而家畀唔到visa, 係因為農業銀行係度玩野~唔關支付寶事~

匿名 說...

屈啦, 屈死我地啦, 你做我地好想用VISA買野, 係我地過數去內地銀行唔放便咋... 你地賺夠啦, 唔想賺我地果D

小新 說...

To: Pearlypigchick
Thank you for checking with taobao

匿名 說...

打左去客服問, VISA 款付要到七月七日先再開通, 連今日都唔俾你地埋埋張單, 絕!!!

匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
小新 說...

To: 回應 # 13
Thank you for checking with taobao
but it is bad news

小新 說...

To: 回應 # 14
Sorry, 要cut 左你留言

匿名 說...

7月7日先用得番!? 唔係下話!?
有冇搞錯呀!!! 我剩番6天就要付款喇!!!

匿名 說...

最奇怪係我而家6月30日16:00-18:00都仲未可以用visa比到錢,佢話由于网络故障,visa 服务暂停。请稍候进行交易,望谅解。
係咪姐係話逼我7月1日比錢收我個3%charge?

匿名 說...

唔係迫你7月1日至俾錢,係你要到7月7日至俾到錢!我諗你都係用淘一店增值俾啦!我已經用左,如果唔係有排都寄唔到野返黎!

匿名 說...

我29/6由晚上9:00 p.m.一直都不能用visa找數,什至半夜,凌晨都話故障,我覺得是特登故障,因為以前用visa找數一直冇問題,現在為了多得3%手續費,我估計在29,30/6買東西的人多左,但手續費最多算你賺多10萬?20萬但為了這少少錢,賠了商譽,值得嗎?雖知香港是一個龐大市場,淘寶應該花了不少心血,才擁有口碑,建立起市場.我覺得應該反映一下,最好解決方法是淘寶爭取為香港買家在30/6這日或之前2日成功買下商品而未付款既,免收3%手續費,又或有一寬限期給買家找數.如果淘寶沒有通知,一刀切在29/6晚上不允許香港買家用visa(無論用什麼藉口)找數,太沒有商品,我會考慮不再幫襯淘寶買貨.

匿名 說...

我都係呢兩日想用 Visa 俾錢俾唔到! 好啦你要收 3% 俾你 ... 但今日試左幾次都俾唔到錢, 浪費時間 ! 最近一次 (16:00 1/7) 試俾錢, 直頭冇左 VISA 呢個選項!

匿名 說...

已向發咭銀行反映,客服稱會轉達Visa机構,使用Visa購物,商戶是不可向顧客徵收手續費的

匿名 說...

我想問下用淘一站係咪RMB*1.17之後每3件再加$20手續費? 佢個網話>$100 就唔使手續費,係咪講緊果$20? thx

匿名 說...

http://club.alipay.com/show_thread-20---7351801-.htm

請在這裡留言手表達不滿

匿名 說...

Visa比唔到,唯有用香港淘1站入錢
前日做了,100人民幣以上免收手續費,去完銀行入數,email入數紙及你支付寶login email,個半鍾後便充值了.過程順利.
Visa收3%charge又用唔到,用住呢個方法都OK.佢匯率係1.17,同visa差不多一樣

小新 說...

To: 回應 # 25
你有冇入多小小錢?

匿名 說...

今日都迫住用左淘1站, 過程 OK, 不過要去銀行或 ATM一轉. 始終 VISA 方便一點.

匿名 說...

或者可以試下 www_日本bid_dot_com_dot_HK

咁晚成十一點用e-banking入錢, 今朝九點幾就充值好了

匿名 說...

o岩o岩試www_日本bid_dot_com_dot_HK
15分充好值...正!

匿名 說...

是否可用 hsbc internet banking transfer money? thanks

小新 說...

To: 回應 # 28, 29
係同一位網友?
我唔介意 日本仔bid 賣廣告
不過最好比番d 廣告費我law..

一係詳細講下 "日本仔" 收費如何

匿名 說...

我係寫#28個位, #29個位我就唔識啦

個人只係推薦大家用唔使錢既充值服務, 唔係叫大家去搵呢d網代買, 當然有新手唔鐘意註冊呢樣個樣可能想法唔同

充值100以上係唔使收錢

亦都咁講, 如果有時買野急切, 又或者唔係差太多的話,其實我都同樣會考慮直接比多3%VISA, 咁可以唔使直接係儲蓄戶口扣錢

匿名 說...

To : 回應 # 30
我唔知tao1shop係點, 但日本仔係可以e-banking, 我沈晚係用老婆個hsbc戶口入錢落去...自己得渣打戶口...

所以我先係度講得hardsell左, 比人話我賣廣告...

小新 說...

To: 回應 # 28
你 2位都講佢又太近
唔好意思, 誤會左
禁日本仔匯率都係1.17??

其實留言可以入名
又唔洗留email

匿名 說...

想問下,
有無人試過用visa比完錢再退款,支付寶話退款成功,但VISA戶口卻沒有收到退款款項??(已經2星期)

我現在就係甘,打去我用的中銀VISA度問,佢話可以查單,但手續繁複需時1~2個月,勸我不如唔好查!!(我最後當然決定查啦)

但我現在真係覺得用淘寶好煩
有無人試過里個問題??

小新 說...

To: 回應 # 35
我之前試過 2次退款去VISA
HSBC VISA, BEA VISA
下一張單就有...
我估你個 case有 2個可能
1. 2 星期都未到
2. 農業銀行 VISA個 part換緊野

匿名 說...

To: 小新
我問淘寶,佢死都話退左
我總共退兩筆
一筆19號退的,一筆20號退的
19號退果筆24號收到
20號退果筆就到現在都失左蹤!!
好驚!!

小新 說...

To: 回應 # 37
退左咪等下law
好多錢?

匿名 說...

但係我20號等到今日唔算急啦,退款唔洗半個月掛?何況佢話20號退左,我e+都未見啊
問d客服又係都話退左,問銀行又死都話無收過
唉,我以後都唔敢用淘寶了...

匿名 說...

hello, can you please advise if I can use compass visa (under dbs)? thanks

香港人淘寶網討論區