2009年6月9日星期二

網友服務: 網友用到HSBC Master Card 比支付寶

網友服務: 網友用到HSBC Master Card 比支付寶

上星期六
有網友回應話 用到HSBC Master Card 比支付寶



星期一
又有( 另一個? ) 網友HSBC Master Card ok



其實上個月 (5 月)
已經見到有 Master 揀

taobao payment step2


不過我自己無 Master 信用卡
無得試

多謝網友測試

如果其他網友試過 其他銀行 Master 信用卡 ok
請留言

===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

10 個回應:

cherry 說...

我今日買野果時都見到有master card揀..但我張係vsia so唔知係咪ok

kit 說...

我剛剛用HSBC Master Card付款,唔需要驗證!

匿名 說...

hi
我想係淘竇買野
但我得15歲..冇VISA..又唔可以上去開戶
咁我可唔可以以香港銀行直接比$$佢呢??
咁樣洗唔洗手續費呢..?

如果唔得既話..
仲有冇其他辦法呢
出去搵人支付寶充值OR代購都超貴~~
你可唔可以幫我支付寶充值OR代購呀><

匿名 說...

我用中銀 Master,先用中銀 e-banking 登記認證, 即時開通, 跟住上支付寶付款 click VISA, 就會跳去一個網頁有 VISA Master 比你揀, 然後揀 Master 再輸入卡號密碼就得

Thomas 說...

恆生 M-Power 都可以用支付寶!

匿名 說...

想請問而家係咪唔接受MASTER CARD?

付款O個到只見到VISA 個ICON...

小新 說...

Master 卡停左

匿名 說...

OH...原來停左...
謝謝你..

但我只有MASTER CARD..
請問可否用人地張VISA CARD 付款?
謝謝解答..

小新 說...

你唔係偷既就得
:)
不過要有VISA 認証

匿名 說...

睇左好多文章都係唔明... 請幫幫忙!

第一, 係咪用VISA充值要俾3%手續費而用MASTER就唔使?

第二, 如果用信用咭過數充值支付寶, 匯率應該去邊度睇? 其實我VISA, MASTER都有, 亦搵到一D地方好似淘點咁可以用ATM輾轉充值到, 到底邊個服務費(或者話係匯率啦)先係最平?

香港人淘寶網討論區