2009年6月4日星期四

繁體版 阿里旺旺 2009

繁體版 阿里旺旺 2009

上年講過用 "淘寶旺旺 定 阿里旺旺?"
http://hk-taobao.blogspot.com/2008/10/blog-post_28.html

今年終於update 左做 阿里旺旺 2009
interface 同 MSN 好似



我個阿里旺旺account 名係: 香港小新

歡迎指教

===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

21 個回應:

bm 說...

我叫bm

想問如果大陸人想買香港人d野

咁香港人支付寶收錢,收到錢之後,要由支付寶過返d人仔去銀行戶口

咁係咪一定要開一個大陸銀行,如建設銀行a/c,仲要一card,2個number?陸港龍通卡

定係求其一個hk bank,恒生果d就得

小新 說...

To: bm
你想做個樣叫"提現" 同 係大陸轉人民幣去香港

不過我都唔識, 你打電話去淘寶問下

匿名 說...

想問用HSBC Visa 比錢, 都要充值先買到野??如要,請問點充值?
個系統話我支付寶無$$,

支付宝账户余额:
0.00元
您的余额不足,请先充值(即将银行卡上的钱转到支付宝账户中)。

請幫忙!!Thx!!
JOE

小新 說...

To: Joe
用HSBC Visa 比錢, 都要充值先買到野?
唔係
同VISA 直比

匿名 說...

TO:小新

VISA 直比
是否選网上银行?
但我在支付寶完全吾見有VISA icon 可選.在支付寶應該選甚麼?
Thx!
JOE

小新 說...

To: Joe
http://hk-taobao.blogspot.com/2009/05/blog-post.html
第一幅圖
冇VISA icon?

匿名 說...

hi
我想係淘竇買野
但我得15歲..冇VISA..又唔可以上去開戶
咁我可唔可以以香港銀行直接比$$佢呢??
咁樣洗唔洗手續費呢..?

如果唔得既話..
仲有冇其他辦法呢
出去搵人支付寶充值OR代購都超貴~~
你可唔可以幫我支付寶充值OR代購呀><

匿名 說...

我想請問旺旺係咪無MAC version架?咁除左旺旺,淨係去淘寶send email俾個seller得唔得既呢?thx~

小新 說...

To: 蚊
香港銀行唔用得
可以點幫你?

小新 說...

To: 回應 # 8
可以用web based 旺旺
講完用screen capture save 低
email 佢地唔多回

匿名 說...

你好~ 我有一個關於阿里旺旺既問題...

我 install 左繁體版後(其實不論繁簡只要係較新既版本都出現同樣問題), 我無辦法輸入 password... 每次打第二個字母時佢都自動 backspace, 完全無法輸入完整 password 所以 login 唔到... 請問知道原因/解決方法嘛? 非常感謝你...

雖然可以用到網上版旺旺, 不過每隔一段時間就斷線好難同賣家保持對話.

芋頭

小新 說...

To: 芋頭
入password 先入username?

Unknown 說...

好慘呀~我試過好多次都download唔到淘寶旺旺...去到10%就話同server中斷~除左官網~有冇其他地方可以download到?

小新 說...

To: Jessie Tam
http://www.taobao.com/wangwang/
?

淘友一個 說...

前兩日打開"阿里旺旺2009" 佢自行update, update後就變左 "阿裡旺旺2009"

小新 說...

To: 淘友一個
阿裡旺旺?
haha

匿名 說...

你好?我也是用mac的,但網上版旺旺也不支援mac?之前嘗試email或留言賣家,他們都不回覆,還有其他方法聯絡賣家嗎?QQ或MSN??thx!!!

小新 說...

To: 回應 # 17
我都有用mac
不過都要係PC 上淘寶

匿名 說...

我想問下旺旺有冇自帶繁簡轉換功能?
如果有,係點到搵到?thanks!

Cherrie 月 說...

你好

小早前試圖下載淘寶/阿里旺旺
但多次也因電腦防毒軟件偵查到有病毒,所以不能成功安裝
(小是在官網下載的)

最後雖然能成功安裝
但總是登入不能

想問淘旺的會員名和密碼
是不是和淘寶網的戶口密碼是一樣的?
希望網主能解答一下小的問題><

謝謝

小新 說...

To: 回應 # 19
宜家新version 無左...

To: Cherrie
係用淘寶網 username/password 登入

香港人淘寶網討論區