2011年4月26日星期二

手機格式不正確 [淘寶百問]

[淘寶百問] 手機格式不正確

今日管理 淘寶 收貨地址 個時 入極 手機號碼都唔得


問左淘寶客服之後, 原來system update 左
手機號碼位置可以不用填寫
填寫在固定電話位置內

不正確 寫法

正確 寫法

淘寶 收貨地址 (電話號碼、手機號選填一項,其餘均為必填項)
收貨人姓名: 香港小新
所在地區: 香港特別行政區 九龍 觀塘區
街道地址: 九龍觀塘道418號創紀之城五期
郵政編碼: 00000
電話號碼: 852 - 91234567
手機號碼: 留空


===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

23 個回應:

匿名 說...

小新,你個BLOG真係超正~
我俾淘寶個''手機格式不正確 ''玩死之際,係YAHOO search到你篇文,
全靠你我先解決到哩個問題,真係唔該哂你~:D

匿名 說...

我的淘寶下訂單也是因為手機號碼格式不對進不去耶

小新 說...

To: 回應 # 2
跟上面做得唔得?

Unknown 說...
此留言已被作者移除。
Unknown 說...

我唔知郵政編碼係咩...

小新 說...

To: chu kana
五個零
00000

Unknown 說...

我还是不行啊,为啥呢

Unknown 說...

設置地址及聯絡人電話.己入左852入手香港電話.不停出電話格式不對.可點做!!

小新 說...

To: Tiffany
唔係入 手提 個位
今日都得

匿名 說...

马来西亚号码要如何填手机号码,一直出电话格式不对。

匿名 說...

得一個聯絡電話填………,打極都唔岩,

匿名 說...

如果我手提入到852XXXXXXXX咁有冇問題?速遞公司聯唔聯絡到我?

另外郵政編碼打左6個0有冇問題?

chiuyee 說...

香港郵政編碼 999077

匿名 說...

用手機購物還是不行呀...

Unknown 說...

手提電話輸入852+手提電話,不停說格式不正確,應怎做?

Unknown 說...

用手機申請但格式唔啱。。點好?

匿名 說...

请问马来西亚如何填写?

匿名 說...

求救!!!用手機app填極都填唔到電話號碼,用盡所有格式都話唔岩

Unknown 說...

小弟路过,马来西亚淘宝嘚送货地址要输入电话号码要用电脑网站,在电话或ipad输入会出现格式不正确。请试下

匿名 說...

一直用手機号登入,但突然不成功,再入要輸入用戶名或手機号,但一直都不成功,忘記有否登記用戶名,現可怎樣?

匿名 說...

shui ke yi jia wo ???wo xiang dai gou tao bao...

匿名 說...

郵政編碼填6個零
000000
手機號碼用隨機產生器就可以了
因為他們基本上不會打
只要備註給他們知道一下手機號碼是隨機產生的

匿名 說...

都係電話格式唔啱,俾佢玩謝,可以點做?

香港人淘寶網討論區