2011年4月6日星期三

淘專訪 第一炮: 訪問淘寶網

淘專訪 第一炮: 訪問淘寶網

一月中已經想進行 2011 另一新搞作: "訪問" (最後作左個名 "淘專訪")
作為"淘專訪" 第一炮, 當然係訪問淘寶網

淘寶網杭州總部
淘寶網杭州總部

終於係二月中聯絡到淘寶網香港區公關, 可以用電郵問問題
大約三月中收到 "淘寶網香港區人員" 既回覆

其實我問左 3大類問題, 可惜佢地只係答左其中一類問題

關於淘寶交易量
1. 2010年全中國平均每天是多小?
2. 香港區平均每天是多小?
3. 香港人最多買的是什麼?
4. 2011 有什麼目標?

(非常抱歉,根據公司規定我們不能夠透露以下日均/針對市場的數據。相關的2010年淘寶消費者數據請參考附件,謝謝!)

香港區發展:

1. 香港區有什麼發展計畫?
增加客戶數, 提升客戶購物體驗,令香港會員更輕鬆容易在淘寶購物. 增加更多的增值服務給香港會員比如代購和團購等.

2. 淘點公司服務比網友不停投訴, 有冇comment? (有冇可能有第2 家店?)
我們知道有網友投訴淘點,因為我們有定期跟他們開會討論和檢討服務,而他們提供的都是新類型服務所以很多服務都是要推出後再優化,希望大家比多點時間給他們發展和改善服務. 如果有合適的合作方, 淘寶當然會考慮的.
3. 淘寶網有冇計劃支援直接用港幣?
我們暫時未有計劃支援直接用港幣.

關於淘寶網香港區人員:
(你可以介紹一下你自己嗎? 男/女, 大約多大)
1. 你自己有買淘寶嗎?
2. 你最多買的是什麼?
3. 你買了最喜歡的東西是什麼?
4. 你有什麼店推介嗎?

(淘寶香港區人員都有淘寶的習慣,不過細節不太方便透露,請見諒!)

最後感受:

淘寶香港區人員都幾神祕...

另一張公關傳比我既淘寶網杭州總部員工相片



===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

2 個回應:

YAN 說...

你好呀~我想問下呢.係淘寶買野,比錢方面,如果我有人係大陸幫我比錢,可以點幫我比?係咪要入落我支付寶度?但係係要寄黎香港的.唔該曬:)

小新 說...

To: YAN
可以叫佢入你支付寶戶口, 或者用佢支付寶戶口"代付"

可以寄黎香港

香港人淘寶網討論區