2012年1月25日星期三

網友分享: 分享一次淘寶買到舊貨, 要點做, 同最後結果

網友分享: 分享一次淘寶買到舊貨, 要點做, 同最後結果 

網友Mary 係 Facebook 分享左幾個 post
分享一下購物心聲, 本人淘寶多年, 有大件有細件, 淘寶超過270次的經驗, 早兩日第一次被賣家騙, 賣家發了一件一眼就能夠看得出既舊貨, 最後事程已解決, 但各位請小心淘寶, 由其是廣州越秀區既汽車用品....
買舊貨給港人, 用方法令你屈服...小心小心.
from
https://www.facebook.com/hktaobao/posts/10150457567186470

網友Mary 係 廣州 淘左個喇叭, 收貨之後發覺係舊貨
分享一下, 上次在淘寶被一個賣家的騙局.

我一收到見貨, 我第一時間我就冧, 我一定要攬住個賣家一齊死, 件貨我用咗成800元, 但最後因為我在淘寶既經驗, 所以我可以保得住我辛苦揾番嚟既金錢...hehe
汽車底音喇叭
http://item.taobao.com/item.htm?id=14583948401
第一, 收到件貨, 你地睇吓, 沒有原裝盒, 紙盒入面全部都係紙皮..


第二, 線位好多花紋..

 
第三, 喇叭發黃...一眼就睇到係舊貨...之後咪叫佢再發新貨, 佢又叫番我先發回這件舊貨給他, 又叫我比運費...我硬係吾很.


這是我退款, 上載淘寶的文字和相片...


個賣家叫我攞件貨去物落, 賣家自己打電話嚟香港問速运和物流寄貨既價錢, 物流只需要100元港幣, 但速运就要成300元先可以寄去廣州, 佢仲叫我自己攞去物流公司,跟住我同嗰賣家講, 我只會係屋企等速运員上嚟我屋企收貨, 佢冧咗十分鐘後就話將件貨送比我, 然後將所有錢退番比我, 佢當我地D香港人傻傻地...

最後嗰賣家, 連貨連錢都吾要, 這賣家真係偷雞吾到輸淨米..

你點解決? 教下其他人都好
蕳單的解答, 第一, 買貨時在旺旺講清楚你要既野, 第二, 一發生問題馬上影相做証明, 千萬吾好激嬲賣家, 慢慢嚟解決, 慢能生智.....解決問題中都需要時間, 用時間講比賣家知你大把時間同佢慢慢玩...

其實可以有一個總結, 如果真係貨不對板, 第一時間就係影相, 我每次都第一時間影相再上載淘寶, 上載相片加文字, 實嚇到佢地褲都凹...

要求退款, 最緊要係有証據和理據, 佢地知道香港人怕退貨麻煩, 所以就發這樣的舊貨給我們...
所以各位請小心, 吾好再比賣家騙...
from
https://www.facebook.com/hktaobao/posts/10150467524071470

希望大家買到既野 順順利利, 唔洗退貨/退款


===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

10 個回應:

Unknown 說...

小新,我係阿卓,想問你有關阿里媽媽。

我見你有整返利網,你應該有申請淘寶聯盟,但香港人是不是不能绑定支付寶? 你是找一個大陸的朋友幫手才可以認證阿里媽媽嗎?

謝謝。

小新 說...

To: 阿卓
應該得嫁?
我係香港人, 又绑定到支付寶

Unknown 說...

那你的網站要不要先在淘寶聯盟,網站管理裏"登記新網站" 嗎 ???

還是不需要登記,我只要在下面「自助推廣」,新增其它推廣工具就用得??我驚用左過唔到數番自己支付寶戶口咋...

小新 說...

To: 阿卓
登記唔到網站嫁
因為無大陸ICP
我都唔記得個step, 因為幾年前登記
你可以send email 去佢CS 問

Unknown 說...

唔該晒你。

我攪左成朝,火都黎埋喇,又打電話去問過,旺旺又問過,但佢地又唔清楚。我打香港淘寶個電話,佢應該係飛去大陸既CS,十問九唔知,仲要同我講如果問淘寶聯盟,就要打去淘寶聯盟,佢地只係負責支付寶....之後仲要俾個大陸電話我...

Anyway,如果聽你咁講,我個淘寶聯盟都應該用得,原來唔洗登記網站既,等我返屋企試下先,唔該晒。

小新 說...

To: 阿卓
係send email 去淘寶聯盟CS 問
通常要一日先回

不過blogspot.com 應該唔夾佢個system
所以我登記左幾年都無用

Unknown 說...

大陸去唔到blogspot, 你轉左自己domain之後,宜家大陸去唔去到你個site ?

係咪我轉domain就可以俾大陸用戶睇到blogspot 既網誌?

小新 說...

To: 阿卓
轉左domain之後
由一定唔得變左可能得
haha

Unknown 說...

哈哈。大陸真麻煩。

但如果轉左domain ,之前既 link 會唔會死晒?blogger識唔識得redirect番去新domain ?

我驚D SEO 又要再做過咋...

小新 說...

To: 阿卓
SEO 一定有影響
早做好過遲做

香港人淘寶網討論區