2012年4月17日星期二

淘寶新手問題: 淘寶 支付寶 註冊流程 (正確版)

淘寶新手問題: 淘寶 支付寶 註冊流程 (正確版)

失敗版 自然有 正確版
http://blog.hktaobao.net/2012/04/taobao-alipay-registration-problem.html

2012年4月 淘寶 支付寶 註冊流程 (正確版)

1. 淘寶 click 免費註冊


2. 上次叫 "小明自己"
今次新 acc 叫 "小明個friend"



3.重點: 唔好入手機號碼
click 使用郵箱驗証


4. 入 email address


5. 入完 email address 其實都要入手機號碼 (我都係入番"小明自己"個電話號碼)


6. 收 SMS, 入 code


7. 去 check email


8. click email link 之後已經成功註冊

淘寶 id: 小明個friend
支付寶 id: siumingfriend@gmail.com


9. 跳去支付寶
用 支付寶 id: siumingfriend@gmail.com login


10. 之後入番d 資料

要入2個 password,

登錄密碼: login password
支付密碼: 比錢個時既 password

姓名: 中文, 英文都得

証件: 選 "港澳台居民大陸通行証" = 回鄉卡號碼
回鄉卡號碼均為H字頭,再附加一組10位數字


11. 补全账户信息成功



12. 最後成功登入
會見到 支付寶 id: siumingfriend@gmail.com


-完-

===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

18 個回應:

匿名 說...

點解唔手機認證?

匿名 說...

以上已明白,請刪這2個reply

匿名 說...

糟了.我剛剛完成了手機驗證-_-
為什麼不用手機驗證?

小新 說...

To: 回應 # 3
因為 支付寶 id 唔係email 會好麻煩

Unknown 說...

依個step 真係好緊要,上次我朋友就係用左手機驗証,攪到宜家Link 唔到支付寶,煩到嘔...

kaniceyan 說...

我係新手一名,我想問用順feng,過程係點!?係5係係地址度打番我想送去嗰間7-11嘅地址就ok!?

ii 說...

請問用這個方法開淘宝及支付宝a/c會否有每日只能用支付宝拍二百元以下的限制?

匿名 說...

請問如果沒有回鄉卡, 那證件那項要怎麼填? 是不是就算沒有回鄉卡也可自己亂編一個回鄉卡號碼來填呢? 謝謝

小新 說...

To: kaniceyan
你要問賣家用順豐先
再入番7-11地址
宜家要多10蚊附加費

To: ii
你入左資料應該無
(不過我無試過)

To: 回應 # 8
無回鄉卡 我都唔識填
亂填回鄉卡號碼 小心之後有乜事, 認証唔番個acc

匿名 說...

多謝您~如果我早些看到這個成功版,就做了一個失敗的例子。

匿名 說...

如果已經入左錢俾支付寶但認証唔番個acc(因忘記支付密碼)咁仲有冇其他methods T^T

匿名 說...

請問
如果比左個NUMBER佢,
係咪淨係USE FOR 驗證
同埋呢..支付寶個到係點扣錢嫁?
THX

小新 說...

To: 回應 # 11
認証唔番個acc?
打上香港客服

To: 回應 # 12
應該係驗證only, 唔會有其他SMS

Unknown 說...

支付寶要我影回鄉証upload,是不是要的?

Unknown 說...

實名認証點搞?要大陸電!我冇咁點算?

匿名 說...

我想問如果我無驗証身份,支付寶會唔會付唔到款?

匿名 說...

請問我用了信用卡來支付,但現怎樣鬆綁它來轉另一張新信用卡呢

匿名 說...

請問因支付餘額不能提取,需要認証手續及提供中國銀行信用卡,是嗎?
如我照上述手續辦理後,暫時用中國銀行信用咭來買一次東西,因目的要提取支付寶餘額,
但下一次可否變更其它信用卡不是屬於中銀卡,而是星加坡星展銀行的信用卡來付將來的費用,可行嗎?

香港人淘寶網討論區