2009年5月25日星期一

支付寶網點支付過程紀錄 (1)

支付寶網點支付過程紀錄 (1)

如果你無信用卡, 又唔想用"代付"
又好似我無大陸銀行戶口

可以試下用支付寶網點支付

網點其實係d 大陸ATM 機, 銀行 支付支付寶
中國郵政儲蓄銀行

 
支付寶網點支付

以下係我上個星期 定 再上個星期
係深圳用現金(人民幣)充值支付寶 過程紀錄

1. 首先係支付寶網頁尋找網點
https://www.alipay.com/user/offline_pay_exterface_map.htm?src=yy_cash_channal05

2. 我去左以下個間郵政儲蓄

電信郵政儲蓄所
  • 地址:深圳市深南東路3號電信大廈
  • 電話:0755-82251706
  • 營業時間:9:00—17:00
3.去到問大堂經理 攞左張 匯款單

填左
匯款金額,
姓名, 
姓名,
電話

匯款單

4. 之後排隊比錢

今次我試充值 $100元 人民幣
櫃台姐姐要我 比多 $2元 人民幣
Total: $102

櫃台有部機會出聲叫我入密碼 (國語)
入左個6位數字密碼

櫃台姐姐比番張收據我

收據

5. 之後要番香港上網上支付寶

Comment:
最麻煩係要係上大陸, 同係銀行排隊等
其他野都ok簡單

待續

===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

16 個回應:

匿名 說...

如果無信用卡, 又唔想用"代付"
又無大陸銀行戶口,更加唔會上大陸充值,咁係唔係冇其他方法喇?

小新 說...

To: 回應 # 1
朋友你有嫁?
睇下你老友有冇卡law...

匿名 說...

就係冇囉...
MASTER CARD 又唔得...
THANKS ANYWAY.

匿名 說...

我想問下入密碼果度..係入咩密碼呀@@???

小新 說...

To: 回應 # 4
臨時密碼

匿名 說...

點解我用東亞visa卡,驗證左都比唔到錢ge??

匿名 說...

To:回應 # 3

Master Card 都得。我用hsbc master成功買到。
我主觀估計係你張卡未申請認証。你可打上去card ctr cfm.
一般要三個工作天先辦理好的。

匿名 說...

你好.我想問一下,最近東門的網點是不是你用的這間郵局?

小新 說...

To: 回應 # 8
應該係

匿名 說...

咁收款人姓名寫D咩.??

小新 說...

To: 回應 # 10
你個名

匿名 說...

睇完都唔係好明點填...
請問可以說明一下收款人, 匯款人, 及匯款人地址要填咩?

小新 說...

To 回應 # 12
收款人: 香港小新
匯款人: 香港小新
匯款人電話/地址: 大陸電話

匿名 說...

我想問係咪電話果度、填我响網上申請果個呢?(我網上申請果個、係香港電話係咪照填呢!)定係一定要大陸電話丫?仲有你話要俾臨時密碼、咁果密碼有咩用呢!sor~我係新手、所以要問清楚小小!唔該你

小新 說...

To: 回應 # 14
試下填"香港電話"
唔得 counter姐姐會叫你改
要 臨時密碼 + 收據號碼 先可以充值

小新 說...

可以試 100蚊先

香港人淘寶網討論區