2009年11月23日星期一

網友問題: 退貨

網友問題: 退貨

網友婷婷 提到...

你好嗎?我在taobao買了部mp4,發現問題,打了很多次電話到tao1shop問又沒有人接,自己又不知道怎麼辦。我一直有看你的網站,知道你是「淘寶通」,想要請教你怎麼辦。 T-T

我收到的貨品有以下問題:

1) 配件壞了:說明書說充滿電後插頭的燈不會亮,可是充了14小時後,燈仍然亮著,賣家承認火牛壞掉。但是賣家只說給我$5買另一個,怎麼樣也不肯我換過另一個原裝插頭。

2)用電子充電,把USB連進電腦,我的防毒軟件ESET NOD32 Anitvirus測到機件有蠕蟲病毒。賣家竟然說我的軟件甚麼也會當做病毒,但我用了超過兩年,這個軟件一向靈敏,而且運作正常。

3) 機件上有個鍵選右右清單,右邊按了5次有3次沒有反應,其餘兩次要待六秒或以上才有反應。

4) 運費是$30,賣家收了我$45不給退,我問如果今次退貨運費如何處理,她說也是我全部自己支付,多付了的又不肯退給我,在運費中取利,送過來的機件有問題,又要我承擔全部運費。

雖然賣家同意退貨款,但我又不想虧了$70運費。如果我要申請taobao仲裁,那判決出來了,一早已經過了7天包換的限期,我應該先退貨,後投訴加劣評麼?還是向taobao申請退運費,再作打算?今日是第三日了,我打了很多次tao1shop電話都打不通,真的不知道怎麼辦了…

謝謝你。

1. 打了很多次電話到tao1shop問又沒有人接
你是打電話到 香港淘寶 定 tao1shop?

2. 你覺得收到的 mp4 不合格, 想退款, 又不想虧了運費
我覺得很難"申請退運費"

3. "先退貨,後投訴加劣評"
...
如果退了貨, 投訴想得到什麼?
如果覺得賣家"在運費中取利", 可以在評價說

4. 你可以send 你買到既 mp4 taobao link 出來嗎?

===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

17 個回應:

匿名 說...

請問喺淘寶買液體係唔係唔可以用快遞送嚟香港,因為我故買咗好多,而家送咗去個朋友到,如果唔可以用快遞都唔知點算
另外唔好意思我都唔想用匿名,但係整咗好耐都唔識搞發表唔倒

匿名 說...

我都想問, 係淘寶買左幾十隻CD, 順豐佢地好似唔肯送黎香港, 有咩其他咁上下價錢既大公司會肯送? 另外比海關扣起既機會大唔大?

Ben

小新 說...

To: 回應 # 1, 2

你地要打電話去 d快遞公司問
問完最好回報一下

:)

大淘客 說...

是的, 液體 和 CD 一般快遞是不肯發送的, 因液體怕是化學品有違禁的問題, 而 CD 有老番的問題, 怕上身, 快遞是不會發的.

但你可以選用 EMS, 國內應該有不少打折的 EMS 公司, 不過首重都很貴, 折了都要$70HKD

小新 說...

To: 大淘客
係啊
仲有EMS

(無想過用)

To: 回應 # 2
幾十隻CD
音樂CD?

小新 說...

快件禁止寄遞的物品

1.國家法律法規禁止流通或者寄遞的物品;
2.爆炸性、易燃性、腐蝕性、放射性和毒性等危險物品;
3.反動報刊、書籍、窗口或者淫穢物品;
4.各種貨幣;
5.妨害公共衛生的物品;
6.容易腐爛的物品;
7.活的動物(包裝能確保寄遞和工作人員安全的蜜蜂、蠶、水蛭除外);
8.包裝不妥,可能危害人身安全、污染或損毀其它郵件設備的物品;
9.其它不適合郵遞條件的物品。

匿名 說...

你好,我係#1果位
我買嘅只係一d按摩油,另外有d植物粉同花水,咁唔知海關check倒係唔係會充公呢,因我買太大量,用咗成二千蚊唔想冇咗,謝謝
Jay

小新 說...

To: Jay

剛剛search 到
http://www.gzbxhy.cn/athena/offerdetail/sale/gzbxhy-2814-385301662.html

化妝品,液體門到門貨運服務 $28/kg
試下問下?

一係自己過關

匿名 說...

小新, 係正版的音樂CD, 類似你之前係blog介紹果D打口碟, 唔該哂小新同大淘客教路.

Ben

匿名 說...

另外都想問埋, 香港人係咪冇辦法係淘寶賣野?

Ben

小新 說...

To Ben:

淘寶有香港賣家

匿名 說...

咁係咪做左淘寶實名認證程序就可以係淘寶賣野? 知唔知有冇果D咩刊登費同埋開店費之類? 係淘寶果邊淨係搵到步驟搵唔到收費資料. 唔該哂小新!

Ben

小新 說...

To Ben:
好似冇咩刊登費,xx費

大淘客 說...

是的, EMS 較寬鬆, 寄液體 CD 一般都唔會理你的. 我之前買奧運會 DVD (正版的當時只準在國內賣, 問過很多家賣家也不賣香港), 最後就用了 EMS 寄香港


咁係咪做左淘寶實名認證程序就可以係淘寶賣野? <--係的, 其實做左香港的認証就可以成為香港賣家

賣野唔洗刊登費, 如果你要執靚間舖用果 d 旺舖版面, 或是用佢的相簿才需要付款, 佢地主要係賺其他 Service 的錢 (因為仲有一大堆方便賣家使用的 program 是可以比錢來使用)

但要注意的是, 你如果要拿錢出來的話, 是要有大陸 能link 到支付寶bank account, 否則賣左野的錢在支付寶內是拿不到出來.

Unknown 說...

你好 我想問下買完野貨用左7日後壞左
而賣方話可以奇返去比佢修理
咁我應該點樣奇返去比佢呢?
香港奇野返去深圳龍崗要去搵邊間公司?
又應該去邊度比件貨佢快遞上去呢?

匿名 說...

大淘客, 其實做果個認証信唔信得過? 淘寶會唔會公開賣家個人資料? 另外我都想問下無論係買家/賣家身份, 交易時淘寶會唔會自動公開登記時用既個人資料比對方, e.g.真名、聯絡電話、地址? 即係我可能登記果陣係用A地址, 但收件果陣選擇用B地址, 咁交易時對方會唔會見到我A地址? 因為我覺得呢D始終好私人既野, 所以想問清楚先再決定係唔係淘寶買賣. 唔該哂!

Ben

Thủ thuật smartphone 說...

thực phẩm chức năng tăng chiều cao hiệu quả nhất
thuốc tăng chiều cao nhanh chóng
bí quyết tăng chiều cao nhanh chóng

香港人淘寶網討論區