2010年4月11日星期日

ra-ki日單專賣店廣告

ra-ki日單專賣店廣告

自從上次 "淘點網站廣告" 之後
"ra-ki日單專賣店" 係第二個成功係本網落廣告既網站


"ra-ki日單專賣店" 係賣日本女仔衫
仲有靚女老板親自做Model


網友有興趣可以睇下
http://ra-ki.taobao.com/

"ra-ki日單專賣店" 靚女老板上次上左 淘社區 > 服飾鞋帽 > 【全民戀物秀】

有圖有真相

歡迎其他客戶查詢廣告事宜
小新: hksiusun@gmail.com

===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

14 個回應:

Chan 說...

hi, 我呢之前係淘點入多左RMB$260...而家冇用呀...我想問下有冇人要入錢呀?
我可以用番淘點個rate(1.17)轉番俾你, 希望大家可以幫幫手!!唔該晒!

kiki 說...

意思係唔係支付寶?
我有興趣呀

Chan 說...

係呀係呀!!^^
唔該晒你呀!
我會跟番淘點個個rate架~~thx^^

kiki 說...

咁我地MSN傾丫,katy_1011@hotmail.com

kiki 說...

咁我地MSN傾丫,katy_1011@hotmail.com

小新 說...

To: Chan, kiki
有件事要提一提
支付寶收錢既人應該要"實名驗證"左先得

kiki 說...

即係咩意思?

小新 說...

To: kiki
你唔知道"實名驗證"應該無做

Chan 說...

請問我還有什麼方法把錢提出來呀?
除了到淘點外..謝謝!!

小新 說...

To: Chan
等下其他網友 或者上 facebook
總會有人會"實名驗證"左

chez 說...

你好, 我琴晚第一次淘寶, 有幾個問題:
我選擇好要既野亦同賣家傾好價錢運費,去左支付寶比左錢, 而家我應該係等賣家出貨我等收貸. 入到我的淘寶佢寫等賣家出貨. 我就諗咁如果佢一日唔出貨我都冇咩係可以做到? 我應該幾時開始擔心? 我有D咩保障架係咁既情況下?

sorry if this is a really silly question!

小新 說...

To: chez
你都係夜鬼定好擔心? haha

佢一日唔出貨 <- d 錢會係支付寶到
你唔話OK, 佢都收唔到錢
(不過佢唔話OK, 你都退唔到款)

應該幾時開始擔心
<- 賣家出左貨幾日, 你都未收到

大淘客 說...

恭喜小新的網又多一個廣告客戶.

小新會不會向廣告客戶爭取一下優惠, 例如同商家合作, 如給此網的 fans 一些購物優惠 "例如買野時quote來自此網會有折扣", 又或是其他的優惠活動

XDDDDD

小新 說...

To: 大淘客
我都
不過內地睇唔到這個website
好難promote...

第2個廣告客戶剛剛係香港先睇到

會問下淘點有冇得搞下

香港人淘寶網討論區