2008年12月21日星期日

淘寶網香港 visa 驗證

又係問支付寶比錢

有朋友問 "係咪唔用得 Master 比支付寶"

答案:
是, 只係可以用 visa 驗證左既信用卡
仲要係得四五間銀行 d 卡用得

否, 除左 visa 驗證左既信用卡, Master 宜家都得
恆生VISA信用卡都係唔用得
(2009-06-09 updated:)

恆生VISA信用卡用得la
(2009-07-12 updated:)

在淘寶網可以用的信用卡 (香港)

1. HSBC
2. 中銀
3. 渣打
4. DBS
5. 東亞 (2009-05-09 新增)


===========================
香港人淘寶網購物小貼士
http://blog.hktaobao.net

34 個回應:

匿名 說...

恒生visa可以用嗎?

小新 說...

廣東話
琴日我試我果張恒生VISA唔得

小新 說...

書面語
昨天我用我的恒生VISA信用卡試付款, 不成功

匿名 說...

想問citibank 同aig 得唔得?

小新 說...

citibank 同aig 應該唔得..

匿名 說...

又係再問支付寶比錢

在香港可唔可以用"交通","工商","建設"比支付寶
(如已用visa 驗證左既信用卡)

小新 說...

"交通","工商","建設" 應該唔得..

Idy 說...

信用咭點樣檢証?
同埋係未即係用信用咭響支付寶充值?
仲有支付寶要檢証,但要入電話no. 11/13位數字.......

小新 說...

To: Idy
1. 係信用咭自己銀行做 VISA 驗證
Master 唔得
2. 唔係叫"充值", 叫"付款", 不過都係比錢
3. 我好似入左香港電話

Jan 說...

我有HSBC VISA卡, 點先知道做左驗證未, 同埋如果未的話點做驗證呢??

小新 說...

若您忘記自己的Visa驗證密碼, 您可以登入匯豐網上理財服務, 選擇 「信用卡」, 然後於"Verified by Visa"
按「更改資料」去重置密碼。

http://www.hsbc.com.hk/1/2/chinese/hk/cards/secure-payments

匿名 說...

請問點解 恒生visa 現在不可以用??
聽人講之前都可以...

小新 說...

To: 回應 # 12
我 2009年 3月試過恒生唔得

匿名 說...

我頭先試過都唔得,交易拒絕.....
銀行果邊又話無問題,,,


thx to help

匿名 說...

大新visa 得唔得??

小新 說...

To: 回應 # 15
大新visa 應該唔得..

匿名 說...

東亞visa得唔得?

匿名 說...

點解我用master佢都話得既??

小新 說...

To: 回應 # 18
你係第一個話用master 得既人
你用邊間銀行master ?
洗唔洗驗證?
之前見有master icon, 未有人試過

匿名 說...

唔係掛,,,,,我用HSBC MASTER CARD 呀 ..... 要驗証....好似無問題WOR ~~

匿名 說...

我想問點樣做驗證

匿名 說...

頭先我同恒生信用咭. (有visa驗証). 唔得, 之後我打去銀行果邊問. 佢話恒生信用咭唔support支付寶. 叫我同其他咭試下

匿名 說...

滙豐master係得嘅!!!
我今日試左我張有visa驗證的恒生卡,點都唔得,輸入visa驗證password都正確,但點都係failure.
試其他銀行無驗證的visa卡,都係唔得。
最後試一張滙豐master, 呢張應該無做master驗證,所以中途要輸入id, 出生年月日,結果......係得左。

小新 說...

To: 回應 # 22, 23
恆生VISA信用卡唔用得

pearlypigchick 說...

幾時先用得恆生呀頂....我得恆生咋~

匿名 說...

岩岩用恆生VISA得左, 用中銀 master 就唔得.

匿名 說...

我情況同樓上#26既師兄一樣
中銀master唔得,恆生visa得

匿名 說...

請問MANHATTAN MASTER CARD得唔得呢?
同埋我唔識點樣訂野

小新 說...

To: 回應 # 28
MANHATTAN信用咭 係 渣打銀行 既, 應該得.
facebook pages有網友話Master 得.

匿名 說...

CitiBank VISA信用卡得嗎?

小新 說...

To: 回應 # 30
唔得
http://www.taobao.com/go/act/sale/cardpay1004.php

ho791788 說...

請問有個賣書的掌柜說"ems首重15元 续重2元/kg"寄到我香港屋企...又說"没关系的 我们发便宜的经济的ems"..是真的嗎,...??他所在地區:廣東廣州..plx help

小新 說...

To: ho791788
禁平又唔錯wow
試下

匿名 說...

我想問使用taodot or 信用卡個exchange rate會平D ,,?

香港人淘寶網討論區